Діяльність працівників ІРЦ

Про матеріал
Додаток до онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/diyalnist-pracivnikiv-irc-18016.html
Перегляд файлу

Діяльність працівників ІРЦ

(онлайн тест заповнюється за посиланням https://naurok.com.ua/test/diyalnist-pracivnikiv-irc-18016.html)

1.У своїй діяльності ІРЦ керується.....

а)https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/545-2017-%D0%BF

б)http://ircenter.gov.ua/

в)https://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-robota-v-inklyuzyvnyh-klasah-chastyna-4/

 

2.Засновниками інклюзивно-ресурсних центрів є: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP180617.html

а)Департамент освіти

 

б)Відділ освіти

 

в)Представницькі органи місцевого самоврядування

 

3.Роль асистента вчителя:

а)https://www.youtube.com/watch?v=T2m4hJxFl8Y

 

б)https://www.youtube.com/watch?v=MTE32_A66AY

 

в)https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/posibniki/Inclusive_study_Sep17.pdf

 

4.Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/545-2017-%D0%BF

 

а)оцінка фізичного розвитку дитини;

оцінка мовленнєвого розвитку дитини;

оцінка емоційно-вольової сфери дитини;

оцінка освітньої діяльності дитини.

 

б)оцінка мовленнєвого розвитку дитини;

оцінка когнітивної сфери дитини;

оцінка емоційно-вольової сфери дитини;

оцінка освітньої діяльності дитини.

 

в)оцінка фізичного розвитку дитини;

оцінка мовленнєвого розвитку дитини;

оцінка когнітивної сфери дитини;

оцінка емоційно-вольової сфери дитини;

оцінка освітньої діяльності дитини.

5.Чи загальне недорозвинення мовлення 1-го, 2-го або 3-го рівня – це важке мовленнєве порушення? Чи до важкого відносяться лише алалія, афазія, дизартрія і ринолалія?

 

а)https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/88-2017-%D0%BF

 

б)https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-poryadku-zarahuvannya-osib-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-do-specialnih-zakladiv-osviti-yih-vidrahuvannya-perevedennya-do-inshogo-zakladu-osviti

 

в)https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/545-2017-%D0%BF

 

6.Діти з ООП це: https://www.slideshare.net/ippo-kubg/3-66049450

 

а)діти , котрі мають вади розвитку

 

б)діти з інвалідністю,з незначними порушеннями здоров'я,з соціальними проблемами, обдаровані діти

 

в)діти котрі проживають в складних життєвих умовах

 

7.Індивідуальна програма розвитку - це ...

 

а)https://msek.lviv.ua/komisiya-ta-dovidky/info-dlya-ludey-z-osob-potrebamy/

 

б)https://www.schoollife.org.ua/shho-take-indyvidualna-programa-rozvytku-ipr/

 

в)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%9D%D0%9F

 

8.Мейнстримінг в інклюзивній освіті це:

https://sites.google.com/site/inkluzivnenavcannavukraieni/home/1-1-proces-stanovlenna-inkluziie-ta-inkluzivnogo-navcanna/osnovi-inkluzivnoie-osviti

 

а)розширення соціальних контактів між дітьми з обмеженими можливостями здоров'я та їхніми однолітками

 

б)залучення дітей з особливими освітніми потребами до участі разом з іншими дітьми у позакласній діяльності, однак вони не навчаються разом

 

в)система освітніх послуг, що ґрунтуються на принципі забезпечення основного права дітей на освіту

 

9.На Міжнародному консорціумі розвитку осіб з особливими потребами (1998) було дано таке визначення інклюзії:

 

а)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D1%96%D1%8F

 

б)https://sites.google.com/site/inkluzivnenavcannavukraieni/home/1-1-proces-stanovlenna-inkluziie-ta-inkluzivnogo-navcanna/osnovi-inkluzivnoie-osviti

 

в)https://mon.gov.ua/ua/news/inklyuziya-2019-u-byudzheti-peredbacheno-5045-mln-grn-vpershe-groshi-spryamuyut-na-pidtrimku-inklyuziyi-v-sadochkah-ta-zakladah-profosviti

 

10.Сутність процесів адаптації та модифікації?

http://zakinppo.org.ua/kabineti/kabinet-doshkilnoi-pochatkovoi-ta-inkljuzivnoi-osviti/inkljuzivna-osvita/2039-

 

а)Адаптація - змінює процедури, методи та щоденні заняття, які використовує вчитель.

Модифікація - полягає у пристосуванні навчальних інструментів і матеріалів до індивідуальних потреб учнів. (Матеріалами можуть бути книги, іграшки, аркуші із завданнями, маніпулятивні предмети тощо).

 

б)Адаптація - змінює процедури, методи та щоденні заняття, які використовує вчитель.

Модифікації навчання – модифікації змінюють характер навчання, змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання.

 

в)Адаптація – змінює характер навчання, не змінюючи зміст або понятійну сутність навчального завдання.

Модифікації навчання – модифікації змінюють характер навчання, змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання.

 

 

docx
Додано
1 листопада 2019
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку