Презентація до години спілкування "Я та мій клас"
Мета: навчити учнів культури спілкування, сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, виховувати повагуодин до одного
Дружба – це близькі стосунки, засновані на взаємодії прив'язаності людей, спільності інтересів, смаків, поглядів, життєвих цілей, активній зацікавленості одне одному
Номер слайду 3
Бруно Ферреро«Двоє друзів»
Номер слайду 4
Типи угрупувань. ПАЛАЮЧИЙ ФАКЕЛЧЕРВОНЕ ВІТРИЛОМ’ЯКА ГЛИНАМЕРЕХТЛИВИЙ МАЯКСИПУЧИЙ ПІСОК
Номер слайду 5
Усі разом і водночас кожен сам по собіНемає зв'язку між людьми. Ніщо не згуртовуєНемає лідера«Сипучий пісок»
Номер слайду 6
Доброзичливі стосунки. Мало спілкуються між собою. Лідера немає«М'яка глина»
Номер слайду 7
Переважає бажання усе робити разом, підтримати один одногоІндивідуальність. Недостатньо проявляється ініціатива, воля. Лідер«Мерехтливий маяк»
Номер слайду 8
Міцна дружбаЄдина воля. Взаєморозуміння. Ділова співпраця. Відповідальність не лише за себе, але й за ввесь колектив«Палаючий факел»
Номер слайду 9
Творче завдання «Я позичаю ідею» СИТУАЦІЯ 1 Учні сьомого класу після уроків вирішили пограти у м’яч на шкільному майданчику, але виявилось, що його вже зайняли учні восьмого класу. Незважаючи на прохання, восьмикласники не хотіли залишати майданчик. Тоді семикласники, грубо глузуючи і жбурляючи каміння, стали їм заважати. Учні восьмого класу покинули гру і вчинили бійку із семикласниками. Запропонуйте розумне вирішення цього конфлікту.
Номер слайду 10
Творче завдання «Я позичаю ідею»СИТУАЦІЯ 2 Одного разу взимку однокласники грали в сніжки біля школи. Раптом хтось поцілив одному з хлопців сніжком в обличчя. Не з’ясувавши, хто саме зробив йому боляче, хлопчик підійшов до першого-ліпшого однокласника і став вимагати вибачення. Той обернувся, і суперечка перейшла в бійку. Запропонуйте розумне вирішення цього конфлікту.
Номер слайду 11
Творче завдання «Я позичаю ідею» СИТУАЦІЯ 3 Учениця відповідає біля дошки. Але варто дівчинці трошки замислитись, як однокласники відразу піднімають руки, щоб відповісти. Деякі із них висловлюють невдоволення і кепкують, що дівчинка «не знає відповіді на таке просте запитання». Учениця, хвилюючись, починає плутатись і невдовзі зовсім збивається, на її очах виступають сльози. Як у цій ситуації мали б повестися дівчинка, учитель й однокласники.