1. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Від краю до краю затягнули небо сірі хмари, і з них починає сіяти дрібний дощ. (2) Від холоду жовтіють трави, в’януть квіти. (3) Я милуюся …. осені. (4) Берези розпустили свої золотаві косиці, великі, жовті брилі одягли ясени й в’язи. (5) Серед зеленої хвої сосни яскравим вогнищем палає дика груша. (6)Тремтять холодними вогниками оранжеві листки на осиці. (7) Вони летять у повітрі, тихенько лягаючи на землю.
1. У переносному значенні вжито слово
А жовтіють(речення 2)
Б в’януть(речення 2)
В палає(речення 5)
Г летять(речення 7)
2. На місці пропущеного слова(речення 3) можуть бути усі слова, ОКРІМ
А фарбами
Б відтінками
В барвами
Г забарвленням
3. Діалектизм крисаняє синонімом до слова
А дощ
Б в’яз
В бриль
Г вогнище
4. Форму знахідного відмінка має слово
А хмари
Б дощ
В квіти
Г косиці
5. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Б другому
В четвертому
Г сьомому
6.Відокремленою обставиною ускладнено речення
А друге
Б четверте
В п’яте
Г сьоме
2. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Як тільки почнуться жнива, приносить батько пучок пшеничних колосків і чіпляє над вікном. (2) У хаті пахне полем. (3) Висить пучок пшеничних колосків літо, осінь, весну аж до нового врожаю. (4) А потім батько приносить свіжі колоски. (5) Він любить працювати у полі і я змалку полюбив землю, пшеницю, степ. (6) Немає нічого кращого, ніж вийти рано-вранці в поле й зустріти схід сонця. (7) Мені подобається, як червоніє небо на сході, як випливає з-за гори велика золота куля, як займаються іскорки в краплинах роси.
1. Спільнокореневими до слова роса (речення 7) є всі слова, ОКРІМ
А росинка
Б зрошення
В порослий
Г росяний
2. Форму знахідного відмінка має слово
А жнива
Б пучок
В батько
Г схід
3. Правило чергування у-в порушено в реченні
А другому
Б п’ятому
В шостому
Г сьомому
4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Б третьому
В п’ятому
Гшостому
5. Простим є речення
А перше
Б третє
В п’яте
Г шосте
6. Стиль тексту –
А розмовно-побутовий
Бпубліцистичний
Вхудожній
Г науковий
3. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Криниця вважалася з/давна чимось святим, спокон/віку символізувала достаток, людську доброту, щирість, привітність. (2) Наші предки, безперечно, уміли шукати, де добре б’є джерело, щоб і в посушливе літо криниця не/міліла. (3) Над нею будувалидашки, приладнували ручки, жолобки, цямрини для того, щоб уберегти криницю від забруднення. (4) Щоб вода не псувалася опускали на дно криниці срібний предмет, убиваючи в такий спосіб мікроби.
(5) Криниці – це світла пам’ять про тих, хто відійшов на/вічно, це джерело наших душ, чистих й безгрішних.
1. Окремо треба написати
А з/давна(речення 1)
Б спокон/віку (речення 1)
В не/міліла (речення 2)
Г на/вічно (речення 5)
2. Слово криниця (речення 1) можна замінити синонімом
А арша
Б копанка
В бовт
Г маржина
3. Форму називного відмінка має слово
А достаток
Б джерело
В дашки
Г предмет
4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Б третьому
В четвертому
Г п’ятому
5. Відокремленим означенням ускладнено речення
А друге
Б третє
В четверте
Г п’яте
6. Тире в п’ятому реченні використано
А між підметом і присудком
Б для відокремлення поширеної прикладки
В між частинами безсполучникового речення
Г для відокремлення означення
4. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) І уявляється мені степ, широкий, безмежний, не/займаний. (2) Передранішній вітер злегка хвилює тирсу, а бліде небо мигтить зірками до блакиті, що оповила степову далечінь. (3) У синьому тумані ледве мріють козацькі могили, а з/далеку чорніють лози. (4) Між небом і землею – таємна змова. (5) Край шляху, у/долинці, догорає вогнище. (6) Білий димок, хвилюючись, здіймається догори по/над чумацьким табором, що чорніє в пітьмі немов якесь дивовижне чудище.
1. Окремо в тексті треба писати сполуку слів
А не/займаний (речення 1)
Б з/далеку (речення 3)
В у/долинці(речення 5)
Г по/над(речення 6)
2. Синонімом до слова вогнище(речення 5) є слово
А бовдур
Б вашар
В кавалок
Гватра
3. Спільнокореневими словами до слова догори(речення 6) є всі слова, ОКРІМ
А гірський
Б гора
В горянка
Г згорьований
4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Аперше
Бдруге
В п’яте
Гшосте
5. Відокремленою обставиною, вираженою дієприслівником, ускладнено речення
Атретє
Бчетверте
В п’яте
Гшосте
6. Неповним двоскладним є речення
А третє
Б четверте
В п’яте
Г шосте
5. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Дідух – традиційна українська символіка на Новий рік. (2) Виготовляли його з куля, або ж першого зажинкового снопа. (3) Кільканадцять пучків, окремо обплетених соломинками, ув’язували в пишний вінок. (4) Зразу робили триральчатерозгалужен..я для того, щоб дідух міг рівно стояти. (5) Верхівка новорічного вінка нагадувала конусоподібний сніп із безліч..ю колос..я. (6) За гілки ж дідуха правили зібрані докупи пучки. (7) Свою обрядову функцію він виконував протягом усіх різдвян..их свят.
1. Подовження приголосних звуків відбувається в усіх словах, ОКРІМ
А розгалужен..я(речення 4)
Ббезліч..ю(речення 5)
Вколос..я(речення 5)
Гріздвян..их(речення 6)
2. Форму знахідного відмінка має слово
А символіка
Бвінок
Вдідух
Г пучки
3. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Апершому
Бдругому
В третьому
Гчетвертому
4. Простими є усі речення, ОКРІМ
Апершого
Бтретього
Вчетвертого
Гсьомого
5. Відокремленим означенням ускладнено речення
Аперше
Бдруге
В третє
Гп’яте
6. Тире в першому реченні використано
Аміж підметом і присудком
Б для відокремлення поширеної прикладки
В між частинами безсполучникового речення
Г на місці пропущеного члена речення
6. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)Був час, коли всю нашу землю загарбали, й поділили між собою сусідні держави. (2)Не/стерпно стало жити українському людові в не/волі, і почав він утікати в пониззя Дніпра, за пороги.(3) Утікачі називали себе козаками – вільними людьми. (4)На островах, що лежали по/серед бистрої Дніпрової води, вони заснували Запорізьку Січ. (5)Це було грізне бойове укріплення, яке оперізували високі земляні вали, глибоченний рів і сторожові вежі. (6) Козацьке товариство обирало з/поміж себе кошового отамана, під керівництвом якого військо було як одна сім’я.
1. Разом в тексті треба писати сполуки слів, ОКРІМ
А не/стерпно(речення 2)
Б не/волі(речення 2)
В по/серед(речення 4)
Г з/поміж(речення 6)
2. Уточнювальним членом ускладнено речення
А друге
Б третє
В четверте
Гшосте
3. Складносурядним є речення
А перше
Бдруге
В четверте
Гшосте
4. Тире в третьому реченні використано
А між підметом і присудком
Б для відокремлення поширеної прикладки
В між частинами безсполучникового речення
Г на місці пропущеного члена речення
5. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Апершому
Бдругому
В четвертому
Гп’ятому
6. Відокремленим означенням можна замінити підрядне речення
А перше
Б четверте
В п’яте
Г шосте
7. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)Разом із пробудженням природи від зимового сну на нашій землі починається цикл народних весняних свят, пов’язаний зі стародавніми віруваннями й звичаями. (2)Народ наш у своїх казках створив чудовий образ весни – гарної, молодої дівчини з вінком квітів на голові. (3)Весна – бажаний гість, її закликають дівчата піснями-веснянками. (4)Головним святом весни, безперечно, є Великдень…. цього дня ми з глибокою вірою промовляємо слова «Воскресне Україна!»
1. Форму знахідного відмінка має слово
А цикл
Б народ
В образ
Г гість
2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Бдругому
В третьому
Г четвертому
3. Відокремленим означенням ускладнено речення
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
4. Вставним словом ускладнено речення
А перше
Б друге
В третє
Гчетверте
5. На місці пропуску (речення 4) треба поставити
А тире
Б двокрапку
В кому
Г крапку з комою
6. Тире в третьому реченні використано
А між підметом і присудком
Б для відокремлення поширеної прикладки
В між частинами безсполучникового речення
Г на місці пропущеного члена речення
8. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)З/давна існує велика дружба між людьми й лелеками. (2)Може, як жодний інший птах, підпускає чорно/крилий красень до себе людину, бо вірить, що не буде йому кривди. (3)І не/дарма говорять люди … у хаті, на якій поселиться лелечина пара, пануватиме добро й злагода. (4)Спокон/віку вважалося великим злочином скинути лелече гніздо, або вбити птаха. (5)Не було тому ні прощення, ні помилування.
1. Виділене слово(речення 1) можна замінити синонімом
Акликунами
Бчорногузами
Ввальдшнепами
Г поповзнями
2. Окремо в тексті треба писати сполуку слів
А з/давна(речення 1)
Б чорно/крилий(речення 2)
Вне/дарма (речення 3)
Г спокон/віку (речення 4)
3. Вставним словом ускладнене речення
А перше
Бдруге
В третє
Г четверте
4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Адругому
Бтретьому
Вчетвертому
Гп’ятому
5. На місці пропуску (речення 3) треба поставити
А тире
Бдвокрапку
В кому
Г крапку з комою
6. Однорідними членами ускладнені всі речення, ОКРІМ
Адругого
Бтретє
Вчетвертого
Гп’ятого
9. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Через століт..я пройшла ця дивнаоповідка ... домашнє осідло тримається на печ..і й жорнах – двох хатніх кутах. (2)Адже, піч і жорна не тільки годували, обігрівали – вони гуртували людей у родин..у спілку. (3) Із появою землеробства наш далекий предок утрадиційнив найпростіші знаряд..я обробки зерна. (4)Такою первинною формою були жорна. (5) Потім з’явилися млини, а згодом і вітряки.(6)Млинарство в Україні відоме ще з давніх-давен.
1. Виділене слово (речення 6) можна замінити синонімічним фразеологізмом
Арукою подати
Бде козам роги правлять
Вкуди Макар телят не ганяв
Г за царя Гороха
2. Подовження приголосних звуків відбувається в усіх словах, ОКРІМ
А століт..я
Б печ..і
В родин..у
Г знаряд..я
3. Відокремленою прикладкою ускладнене речення
Аперше
Бдруге
Вп’яте
Гшосте
4. Тире в другому реченні використано
А між підметом і присудком
Бдля відокремлення поширеної прикладки
В між частинами безсполучникового речення
Г при узагальнювальному слові
5. На місці пропуску (речення 1) треба поставити
А тире
Бдвокрапку
В кому
Г крапку з комою
6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Бдругому
В п’ятому
Г шостому
10. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)Він народився в простій селян..ській хаті, яку ледь було помітно серед різної рослинності … золотих соняшників, ніжних мал...в, бузини, порічок й аґрусу. (2)Хата стояла на тихій вулиці села, яке є околицею містечка Сосниця на Чернігівщині.(3) Сашко виростав серед мудрих, прац..овитих, простих і добрих людей. (4)Його мати, велика трудівниця, любила все гарне і невтомно прикрашала землю своїми руками.(5)Батьківська розумна щедра вдача вирізьблювалась у душу вразливого хлопчика, і навіть, на схилі своїх літ Довженко не міг говорити про батька без щирого здивування та палкого захоплення.
1. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах, ОКРІМ
Аселян..ській(речення 1)
Б мал…в (речення 1)
В прац..овитих(речення 3)
Г бат..ківська(речення 5)
2. Правило чергування и-іпорушено в реченні
А першому
Б третьому
Вчетвертому
Г п’ятому
3. Простим є речення
А перше
Б друге
В четверте
Г п’яте
4. Відокремленою прикладкою ускладнено речення
А перше
Б третє
В четверте
Г п’яте
5. На місці пропуску (речення 1) треба поставити
А тире
Бдвокрапку
В кому
Г крапку з комою
6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Апершому
Бтретьому
В четвертому
Гп’ятому
11. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Характерна особливість традиційної композиції петриківського букета – розміщення в центрі трьох великих квіток. (2) Від них відходять дрібні квіти, бутони й листя. (3) Завершується композиція тоненькими вусиками – стеблинами лугових рослин. (4) Народні … виконували петриківській розпис саморобними квачиками з котячої шерсті, фарби розводили на жовтку курячого яйця. (5) Митці досягали різних відтінків одного кольору, збагачуючи малюнок тонально і в кольоровому відношенні. (6) Народні майстри працювали відразу фарбами, без попереднього контуру олівцем.
1. Виділене слово (речення 4) можна замінити синонімом
А рум’янками
Б поливами
В барвами
Гпензликами
2. На місці пропуску (речення 4) має бути слово
А артисти
Б майстри
В виконавці
Г працівники
3. У формі знахідного відмінка вжито слово
А особливість
Б квіти
В розпис
Г майстри
4. Дієприслівниковий зворот вжито в реченні
А першому
Бтретьому
Вп’яте
Г шосте
5. Відокремленою прикладкою ускладнено речення
А перше
Б третє
В четверте
Г шосте
6. Тире в першому реченні використано
Аміж підметом і присудком
Б для відокремлення поширеної прикладки
В між частинами безсполучникового речення
Г при узагальнювальному слові
12. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Сволоком у конструкціях традиційного українського житла називався брус зі стовбура дуба, чи липи, на якому держалася стеля в хаті. (2) Тримаючи на собі увесь мікрокосмос оселі, сволок символізував міцність, довговічність. (3) На думку наших предків, знаки, вирізьблені або намальовані на ньому, мали вберегти дім від злих сил. (4) І поки стояв на землі дім, сволок надійно захищав усіх, хто проживав у хаті.
1. Форму знахідного відмінка має слово
А брус
Б стеля
Вміцність
Г сволок
2. Правило чергування у-в порушено в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
3. Вставною сполукою ускладнено речення
А перше
Б друге
Втретє
Г четверте
4. Відокремленим означенням ускладнено речення
А перше
Бдруге
В третє
Г четверте
5. Дієприслівниковий зворот вжито в реченні
А першому
Бдругому
В третьому
Г четвертому
6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Апершому
Б другому
В третьому
Г четвертому
13.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Вареники – національна українська страва, оспіванау творах Миколи Васильовича Гоголя. (2)ЇЇ головною родзинкою є тісто, яке повинно бути бокастим, але при цьому дуже ніжним і м’яким. (3)Начинки використовують найрізноманітніші … тушковану капусту, сир, товчену картоплю, мак, калину, вишні, яблука й різні гриби. (4)До вареників обов’язково подають шкварки й сметану. (5)До речі, у стародавні часи цією стравою не лише пригощали гостей – дівчата на свято Андрія ворожили на варениках.(6) Якщо вареники наснилися, то чекай весілля.
1. Слово страва(речення 1) є
А додатком
Бпідметом
Вприсудком
Гозначенням
2. У формі знахідного відмінка вжито слово
А тісто
Бсир
В дівчата
Г вареники
3. Вставним словом ускладнено речення
А перше
Б друге
В четверте
Г п’яте
4. Відокремленим означенням ускладнено речення
Аперше
Бдруге
Вчетверте
Г п’яте
5. Тире в п’ятому реченні використано
Аміж підметом і присудком
Б для відокремлення поширеної прикладки
Вміж частинами безсполучникового речення
Г при узагальнювальному слові
6. На місці пропуску (речення 3) треба поставити
А двокрапку
Бтире
Вкому
Г крапку з комою
14.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)До/нині серед учених немає єдиної думки що/до походження озера Світязь.(2)Де/хто вважає, що після відступу Дніпровського льодовика на Поліссі утворилося величезне водоймище. (3)Льодовик із півночі підпирав його, не/даючи воді стікати вниз. (4) Озеро розглядається ними як релікт …залишок цього гігантського водоймища. (5)Інші учені твердять: озеро має виключно карстове походження. (6) Поява глибоких западин, на думку вчених, пов’язана з підняттям і опусканням окремих тектонічних блоків.
1. Окремо в тексті треба писати сполуку слів
А до/нині (речення 1)
Бщо/до(речення 1)
В де/хто(речення 2)
Г не/даючи (речення 3)
2. Правило чергування у-в порушено в реченні
А першому
Б другому
В п’ятому
Г шостому
3. Вставним словосполученням ускладнено речення
А друге
Б третє
В четверте
Г шосте
4. Відокремленою обставиною ускладнено речення
Атретє
Бчетверте
Вп’яте
Г шосте
5. Безсполучниковим є речення
Аперше
Бдруге
Вп’яте
Гшосте
6. На місці пропуску (речення 4) треба поставити
Акому
Бкрапку з комою
Вдвокрапку
Гтире
15.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)Антонієві печери – унікальний підземний архітектурний комплекс ХІ-ХІХ століття в Чернігові, заснований батьком руського чернецтва Антонієм Печерським. (2)Завдяки багаторічним археологічним дослідженням відомо… у стародавні часи монастир складався з порівняно невеликих підземних споруд. (3) Це були печери, які використовувались монахами для відправлення релігійних обрядів та проживання, печерні некрополі, й підземні церкви. (4)До речі, вони й сьогодні вражають відвідувачів та науковців своїми розмірами й архітектурними формами.
1. Виділене слово (речення 1) можна замінити синонімом
А раритетний
Буніверсальний
В винятковий
Г модерний
2. Вставним словом ускладнено речення
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
3. Відокремленим означенням ускладнено речення
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Апершому
Бдругому
Втретьому
Гчетвертому
5. Тире в першому реченні використано
Аміж підметом і присудком
Б для відокремлення поширеної прикладки
Вміж частинами безсполучникового речення
Г при узагальнювальному слові
6. На місці пропуску (речення 2) треба поставити
Акому
Б крапку з комою
Вдвокрапку
Гтире
16.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)Мабуть багато хто навіть і не здогадуєт..ся про те, що Місяць може мати настільки дивні кольори. (2) Найбільш незвичайні – червоний і синій. (3) Синій відтінок супутника настільки рідкісний, що англійці навіть вигадали прислів’я «одного разу при син..ому місяці», що відповідає нашому сталому виразу «після дощику в четвер». (4)Появі синього Місяця сприяє попіл і гар... (5) Одного разу під час лісових пожеж у Канаді цілий тижден.. жителі на небі бачили супутник саме такого кольору.
1. Вислів після дощику в четвер(речення 3) можна замінити словами
Адуже мало
Бза гарної погоди
В невідомо коли
Г найближчим часом
2. Виділене слово (речення 3) можна замінити синонімом
А новітній
Б раритетний
В архаїчний
Г унікальний
3. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в словах, ОКРІМ
А здогадуєт..ся(речення 1)
Бсин..ому(речення 3)
Вгар..(речення 4)
Г тижден..(речення 5)
4. У формі знахідного відмінка вжито слово
Акольори
Б відтінок
В попіл
Г жителі
5. Неповним є речення
Аперше
Б друге
В четверте
Г п’яте
6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Апершому
Бдругому
Втретьому
Г п’ятому
17.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1) Глорія – це оптичне явище, що спостерігається на хмарах, які розташовані нижче спостерігача, або прямо перед ним у точці, прямо протилежної джерелу освітлення.(2)Щоб побачити цей ефект, треба вночі в горах розпалити багаття, вибравши погоду з низькими хмарами. (3) Тоді навколо голови з’явиться ореол, а на хмарах – ваша тінь. (4)На Сході навіть прийнято називати Глорію «світлом Будди». (5)Тінь спостерігача завжди оточена кольоровим гало, це тлумачилося як ступінь його просвітління або ж близькості до божеств, зокрема до Будди.
1. Слово явище(речення 1) є
А підметом
Бприсудком
Вдодатком
Гобставиною
2. Відокремленою обставиною ускладнено речення
Аперше
Бдруге
Втретє
Г п’яте
3. Відокремленим додатком ускладнено речення
Аперше
Бдруге
В четверте
Гп’яте
4. Простим є речення
Аперше
Б друге
Вчетверте
Г п’яте
5. Тире в третьому реченні використано
Аміж підметом і присудком
Б на місці пропущеного члена речення
Вміж частинами безсполучникового речення
Г при узагальнювальному слові
6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Апершому
Б другому
В третьому
Г п’ятому
18.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6
(1)Вогняну веселку, дивне за красою природне явище, можна спостерігати в США, у штаті Айдахо, коли Сонце піднімається високо в небо. (2) Його промені при цьому проходять через висотні хмари, що складаються з кристалів льоду у формі шестигранників. (3)Сонячне світло відбивається в цих кристалах химерним чином, і в результаті, ми бачимо «вогняну веселку». (4)Це явище аж ніяк не локальне … воно може сягати на кілька сотень квадратних миль.
1. Виділене слово (речення 1) можна замінити синонімом
Авеселицю
Бвітряницю
В завійницю
Гхугавицю
2. Відокремленою прикладкою ускладнено речення
Аперше
Б друге
В третє
Г четверте
3. Уточнювальним членом ускладнено речення
Аперше
Бдруге
Втретє
Г четверте
4. Складносурядним є речення
Аперше
Бдруге
В третє
Гчетверте
5. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
6. На місці пропуску (речення 3) треба поставити
Акому
Бкрапку з комою
Втире
Г двокрапку
ВІДПОВІДІ
ТЕКСТ № 1
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
А |
В |
Г |
В |
Г |
ТЕКСТ № 2
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Г |
Б |
В |
Б |
В |
ТЕКСТ № 3
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Б |
Б |
В |
Г |
А |
ТЕКСТ № 4
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Г |
Г |
Г |
Г |
Б |
ТЕКСТ № 5
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Г |
Б |
Б |
В |
В |
А |
ТЕКСТ № 6
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Г |
А |
Б |
Б |
А |
В |
ТЕКСТ № 7
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Б |
А |
Г |
Б |
Б |
ТЕКСТ № 8
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Б |
В |
Б |
В |
Б |
А |
ТЕКСТ № 9
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Г |
Б |
А |
В |
Б |
Б |
ТЕКСТ № 10
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
А |
В |
В |
В |
Б |
Г |
ТЕКСТ № 11
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Г |
Б |
В |
В |
Б |
А |
ТЕКСТ № 12
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Б |
В |
В |
Б |
А |
ТЕКСТ № 13
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Б |
Г |
А |
В |
А |
ТЕКСТ № 14
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Г |
В |
Г |
А |
В |
Г |
ТЕКСТ № 15
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Г |
А |
В |
А |
В |
ТЕКСТ № 16
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
В |
Г |
В |
А |
Б |
А |
ТЕКСТ № 17
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Б |
Б |
Г |
В |
Б |
А |
ТЕКСТ № 18
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
А |
А |
А |
В |
В |
Г |