Граматичний аналіз тексту.

Про матеріал
Матеріал містить вправи з тестами на закріплення теми, навчає робити дітей граматичний аналіз тексту.
Перегляд файлу

1. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Від краю до краю затягнули небо сірі хмари, і з них починає сіяти дрібний дощ. (2) Від холоду жовтіють трави, в’януть квіти.  (3) Я милуюся …. осені. (4) Берези розпустили свої золотаві косиці, великі, жовті брилі одягли ясени й в’язи. (5) Серед зеленої хвої сосни яскравим вогнищем палає дика груша.  (6)Тремтять холодними вогниками оранжеві листки на осиці.  (7) Вони летять у повітрі, тихенько лягаючи на землю.

1. У переносному значенні вжито слово

А жовтіють(речення 2)

Б в’януть(речення 2)

В палає(речення 5)

Г летять(речення 7)

2. На місці пропущеного слова(речення 3) можуть бути усі слова, ОКРІМ

А фарбами

Б відтінками

В барвами

Г забарвленням

3. Діалектизм крисаняє синонімом до слова

А дощ

Б в’яз

В бриль

Г вогнище

4. Форму знахідного відмінка має слово

А хмари

Б дощ

В квіти

Г косиці

5. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Б другому

В четвертому

Г сьомому

6.Відокремленою обставиною ускладнено речення

А друге

Б четверте

В п’яте

Г сьоме


2. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Як тільки почнуться жнива, приносить батько пучок пшеничних колосків і чіпляє над вікном. (2) У хаті пахне полем. (3) Висить пучок пшеничних колосків літо, осінь, весну аж до нового врожаю. (4) А потім батько приносить свіжі колоски. (5) Він любить працювати у полі і я змалку полюбив землю, пшеницю, степ. (6) Немає нічого кращого, ніж вийти рано-вранці в поле й зустріти схід сонця. (7) Мені подобається, як червоніє небо на сході, як випливає з-за гори велика золота куля, як займаються іскорки в краплинах роси.

1. Спільнокореневими до слова роса (речення 7) є всі слова, ОКРІМ

А росинка

Б зрошення

В порослий

Г росяний

2. Форму знахідного відмінка має слово

А жнива

Б пучок

В батько

Г схід

3. Правило чергування у-в порушено в реченні

А другому

Б п’ятому

В шостому

Г сьомому

4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Б третьому

В п’ятому

Гшостому

5. Простим є речення

А перше

Б третє

В п’яте

Г шосте

6. Стиль тексту –

А розмовно-побутовий

Бпубліцистичний

Вхудожній

Г науковий

3. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Криниця вважалася з/давна чимось святим, спокон/віку символізувала достаток, людську доброту, щирість, привітність. (2) Наші предки, безперечно, уміли шукати, де добре б’є джерело, щоб і в посушливе літо криниця не/міліла. (3) Над нею будувалидашки, приладнували ручки, жолобки, цямрини для того, щоб уберегти криницю від забруднення. (4) Щоб вода не псувалася опускали на дно криниці срібний предмет, убиваючи в такий спосіб мікроби.

(5) Криниці – це світла пам’ять про тих, хто відійшов на/вічно, це джерело наших душ, чистих й безгрішних.

1. Окремо треба написати

А з/давна(речення 1)

Б спокон/віку (речення 1)

В не/міліла (речення 2)

Г на/вічно (речення 5)

2. Слово криниця (речення 1) можна замінити синонімом

А арша

Б копанка

В бовт

Г маржина

3. Форму називного відмінка має слово

А достаток

Б джерело

В дашки

Г предмет

4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Б третьому

В четвертому

Г п’ятому

5. Відокремленим означенням ускладнено речення

А друге

Б третє

В четверте

Г п’яте

6. Тире в п’ятому реченні використано

А між підметом і присудком

Б для відокремлення поширеної прикладки

В між частинами безсполучникового речення

Г для відокремлення означення


4. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

 (1) І уявляється мені степ, широкий, безмежний, не/займаний. (2) Передранішній вітер злегка хвилює тирсу, а бліде небо мигтить зірками до блакиті, що оповила степову далечінь. (3) У синьому тумані ледве мріють козацькі могили, а з/далеку чорніють лози. (4) Між небом і землею – таємна змова. (5) Край шляху, у/долинці, догорає вогнище. (6) Білий димок, хвилюючись, здіймається догори по/над чумацьким табором, що чорніє в пітьмі немов якесь дивовижне чудище.

1. Окремо в тексті треба писати сполуку слів

А не/займаний (речення 1)

Б з/далеку (речення 3)

В у/долинці(речення 5)

Г по/над(речення 6)

2. Синонімом до слова вогнище(речення 5) є слово

А бовдур

Б вашар

В кавалок

Гватра

3. Спільнокореневими словами до слова догори(речення 6) є всі слова, ОКРІМ

А гірський

Б гора

В горянка

Г згорьований

4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Аперше

Бдруге

В п’яте

Гшосте

5. Відокремленою обставиною, вираженою дієприслівником, ускладнено речення

Атретє

Бчетверте

В п’яте

Гшосте

6. Неповним двоскладним є речення

А третє

Б четверте

В п’яте

Г шосте


5. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Дідух – традиційна українська символіка на Новий рік. (2) Виготовляли його з куля, або ж першого зажинкового снопа. (3) Кільканадцять пучків, окремо обплетених соломинками, ув’язували в пишний вінок. (4) Зразу робили триральчатерозгалужен..я для того, щоб дідух міг рівно стояти. (5) Верхівка новорічного вінка нагадувала конусоподібний сніп із безліч..ю колос..я. (6) За гілки ж дідуха правили зібрані докупи пучки. (7) Свою обрядову функцію він виконував протягом усіх різдвян..их свят.

1. Подовження приголосних звуків відбувається в усіх словах, ОКРІМ

А розгалужен..я(речення 4)

Ббезліч..ю(речення 5)

Вколос..я(речення 5)

Гріздвян..их(речення 6)

2. Форму знахідного відмінка має слово

А символіка

Бвінок

Вдідух

Г пучки

3. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Апершому

Бдругому

В третьому

Гчетвертому

4. Простими є усі речення, ОКРІМ

Апершого

Бтретього

Вчетвертого

Гсьомого

5. Відокремленим означенням ускладнено речення

Аперше

Бдруге

В третє

Гп’яте

6. Тире в першому реченні використано

Аміж підметом і присудком

Б для відокремлення поширеної прикладки

В між частинами безсполучникового речення

Г на місці пропущеного члена речення


6. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)Був час, коли всю нашу землю загарбали, й поділили між собою сусідні держави. (2)Не/стерпно стало жити українському людові в не/волі, і почав він утікати в пониззя Дніпра, за пороги.(3) Утікачі називали себе козаками – вільними людьми. (4)На островах, що лежали по/серед бистрої Дніпрової води, вони заснували Запорізьку Січ. (5)Це було грізне бойове укріплення, яке оперізували високі земляні вали, глибоченний рів і сторожові вежі. (6) Козацьке товариство обирало з/поміж себе кошового отамана, під керівництвом якого військо було як одна сім’я.

1. Разом в тексті треба писати сполуки слів, ОКРІМ

А не/стерпно(речення 2)

Б не/волі(речення 2)

В по/серед(речення 4)

Г з/поміж(речення 6)

2. Уточнювальним членом ускладнено речення

А друге

Б третє

В четверте 

Гшосте

3. Складносурядним є речення

А перше

Бдруге

В четверте

Гшосте

4. Тире в третьому реченні використано

А між підметом і присудком

Б для відокремлення поширеної прикладки

В між частинами безсполучникового речення

Г на місці пропущеного члена речення

5. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Апершому

Бдругому

В четвертому

Гп’ятому

6. Відокремленим означенням можна замінити підрядне речення

А перше

Б четверте

В п’яте

Г шосте


7. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)Разом із пробудженням природи від зимового сну на нашій землі починається цикл народних весняних свят, пов’язаний зі стародавніми віруваннями й звичаями. (2)Народ наш у своїх казках створив чудовий образ весни – гарної, молодої дівчини з вінком квітів на голові. (3)Весна – бажаний гість, її закликають дівчата піснями-веснянками. (4)Головним святом весни, безперечно, є Великдень…. цього дня ми з глибокою вірою промовляємо слова «Воскресне Україна!»

1. Форму знахідного відмінка має слово

А цикл

Б народ

В образ

Г гість

2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Бдругому

В третьому

Г четвертому

3. Відокремленим означенням ускладнено речення

А перше

Б друге

В третє

Г четверте

4. Вставним словом ускладнено речення

А перше

Б друге

В третє

Гчетверте

5. На місці пропуску (речення 4) треба поставити

А тире

Б двокрапку

В кому

Г крапку з комою

6. Тире в третьому реченні використано

А між підметом і присудком

Б для відокремлення поширеної прикладки

В між частинами безсполучникового речення

Г на місці пропущеного члена речення


 8. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)З/давна існує велика дружба між людьми й лелеками. (2)Може, як жодний інший птах, підпускає чорно/крилий красень до себе людину, бо вірить, що не буде йому кривди. (3)І не/дарма говорять люди … у хаті, на якій поселиться лелечина пара, пануватиме добро й злагода. (4)Спокон/віку вважалося великим злочином скинути лелече гніздо, або вбити птаха. (5)Не було тому ні прощення, ні помилування.

1. Виділене слово(речення 1) можна замінити синонімом

Акликунами

Бчорногузами

Ввальдшнепами

Г поповзнями

2. Окремо в тексті треба писати сполуку слів

А з/давна(речення 1)

Б чорно/крилий(речення 2)

Вне/дарма (речення 3)

Г спокон/віку (речення 4)

3. Вставним словом ускладнене речення

А перше

Бдруге

В третє

Г четверте

4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Адругому

Бтретьому

Вчетвертому

Гп’ятому

5. На місці пропуску (речення 3) треба поставити

А тире

Бдвокрапку

В кому

Г крапку з комою

6. Однорідними членами ускладнені всі речення, ОКРІМ

Адругого

Бтретє

Вчетвертого

Гп’ятого


9. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Через століт..я пройшла ця дивнаоповідка ... до­машнє осідло тримається на печ..і й жорнах – двох хатніх кутах. (2)Адже, піч і жорна не тільки годували, обігрівали – вони гуртували людей у родин..у спілку. (3) Із появою землеробства наш далекий предок утрадиційнив найпростіші знаряд..я обробки зерна. (4)Такою первинною формою були жорна. (5) Потім з’явилися млини, а згодом і вітряки.(6)Млинарство в Україні відоме ще з давніх-давен.

1. Виділене слово (речення 6) можна замінити синонімічним фразеологізмом

Арукою подати

Бде козам роги правлять

Вкуди Макар телят не ганяв

Г за царя Гороха

2. Подовження приголосних звуків відбувається в усіх словах, ОКРІМ

А століт..я

Б печ..і

В родин..у

Г знаряд..я

3. Відокремленою прикладкою ускладнене речення

Аперше

Бдруге

Вп’яте

Гшосте

4. Тире в другому реченні використано

А між підметом і присудком

Бдля відокремлення поширеної прикладки

В між частинами безсполучникового речення

Г при узагальнювальному слові

5. На місці пропуску (речення 1) треба поставити

А тире

Бдвокрапку

В кому

Г крапку з комою

6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Бдругому

В п’ятому

Г шостому


10. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)Він народився в простій селян..ській хаті, яку ледь було помітно серед різної рослинності … золотих соняшників, ніжних мал...в, бузини, порічок й аґрусу. (2)Хата стояла на тихій вулиці села, яке є околицею містечка Сосниця на Чернігівщині.(3) Сашко виростав серед мудрих, прац..овитих, простих і добрих людей. (4)Його мати, велика трудівниця, любила все гарне і невтомно прикрашала землю своїми руками.(5)Батьківська розумна щедра вдача вирізьблювалась у душу вразливого хлопчика, і навіть, на схилі своїх літ Довженко не міг говорити про батька без щирого здивування та палкого захоплення.

1. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах, ОКРІМ

Аселян..ській(речення 1)

Б мал…в (речення 1)

В прац..овитих(речення 3)

Г бат..ківська(речення 5)

2. Правило чергування и-іпорушено в реченні

А першому

Б третьому

Вчетвертому

Г п’ятому

3. Простим є речення

А перше

Б друге

В четверте

Г п’яте

4. Відокремленою прикладкою ускладнено речення

А перше

Б третє

В четверте

Г п’яте

5. На місці пропуску (речення 1) треба поставити

А тире

Бдвокрапку

В кому

Г крапку з комою

6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Апершому

Бтретьому

В четвертому

Гп’ятому

 

11. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Характерна особливість традиційної композиції петриківського букета –  розміщення в центрі трьох великих квіток. (2) Від них відходять дрібні квіти, бутони й листя. (3) Завершується композиція тоненькими вусиками – стеблинами лугових рослин. (4) Народні … виконували петриківській розпис саморобними квачиками з котячої шерсті, фарби розводили на жовтку курячого яйця. (5) Митці досягали різних відтінків одного кольору, збагачуючи малюнок тонально і в кольоровому відношенні. (6) Народні майстри працювали відразу фарбами, без попереднього контуру олівцем.

1. Виділене слово (речення 4) можна замінити синонімом

А рум’янками

Б поливами

В барвами

Гпензликами

2. На місці пропуску (речення 4) має бути слово

А артисти

Б майстри

В виконавці

Г працівники

3. У формі знахідного відмінка вжито слово

А особливість

Б квіти

В розпис

Г майстри

4. Дієприслівниковий зворот вжито в реченні

А першому

Бтретьому

Вп’яте

Г шосте

5. Відокремленою прикладкою ускладнено речення

А перше

Б третє

В четверте

Г шосте

6. Тире в першому реченні використано

Аміж підметом і присудком

Б для відокремлення поширеної прикладки

В між частинами безсполучникового речення

Г при узагальнювальному слові

 

12. Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Сволоком у конструкціях традиційного українського житла називався брус зі стовбура  дуба, чи липи, на якому держалася стеля в хаті. (2) Тримаючи на собі увесь мікрокосмос оселі, сволок символізував міцність, довговічність. (3) На думку наших предків, знаки, вирізьблені або намальовані на ньому, мали вберегти дім від злих сил. (4) І поки стояв на землі дім, сволок надійно захищав усіх, хто проживав у хаті.

1. Форму знахідного відмінка має слово

А брус

Б стеля

Вміцність

Г сволок

2. Правило чергування у-в порушено в реченні

А першому

Б другому

В третьому

Г четвертому

3. Вставною сполукою ускладнено речення

А перше

Б друге

Втретє

Г четверте

4. Відокремленим означенням ускладнено речення

А перше

Бдруге

В третє

Г четверте

5. Дієприслівниковий зворот вжито в реченні

А першому

Бдругому

В третьому

Г четвертому

6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Апершому

Б другому

В третьому

Г четвертому


13.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Вареники – національна українська страва, оспіванау творах Миколи Васильовича Гоголя.  (2)ЇЇ головною родзинкою є тісто, яке повинно бути бокастим, але при цьому дуже ніжним і м’яким. (3)Начинки використовують найрізноманітніші … тушковану капусту, сир, товчену картоплю, мак, калину, вишні, яблука й різні гриби. (4)До вареників обов’язково подають шкварки й сметану. (5)До речі, у стародавні часи цією стравою не лише пригощали гостей – дівчата на свято Андрія ворожили на варениках.(6) Якщо вареники наснилися, то чекай весілля.

1. Слово страва(речення 1) є

А додатком

Бпідметом

Вприсудком

Гозначенням

2. У формі знахідного відмінка вжито слово

А тісто

Бсир

В дівчата

Г вареники

3. Вставним словом ускладнено речення

А перше

Б друге

В четверте

Г п’яте

4. Відокремленим означенням ускладнено речення

Аперше

Бдруге

Вчетверте

Г п’яте

5. Тире в п’ятому реченні використано

Аміж підметом і присудком

Б для відокремлення поширеної прикладки

Вміж частинами безсполучникового речення

Г при узагальнювальному слові

6. На місці пропуску (речення 3) треба поставити

А двокрапку

Бтире

Вкому

Г крапку з комою


14.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)До/нині серед учених немає єдиної думки що/до походження озера Світязь.(2)Де/хто вважає, що після відступу Дніпровського льодовика на Поліссі утворилося величезне водоймище. (3)Льодовик із півночі підпирав його, не/даючи воді стікати вниз. (4) Озеро розглядається ними як релікт …залишок цього гігантського водоймища. (5)Інші учені твердять: озеро має виключно карстове походження. (6) Поява глибоких западин, на думку вчених, пов’язана з підняттям і опусканням окремих тектонічних блоків.

1. Окремо в тексті треба писати сполуку слів

А до/нині (речення 1)

Бщо/до(речення 1)

В де/хто(речення 2)

Г не/даючи (речення 3)

2. Правило чергування у-в порушено в реченні

А першому

Б другому

В п’ятому

Г шостому

3. Вставним словосполученням ускладнено речення

А друге

Б третє

В четверте

Г шосте

4. Відокремленою обставиною ускладнено речення

Атретє

Бчетверте

Вп’яте

Г шосте

5. Безсполучниковим є речення

Аперше

Бдруге

Вп’яте

Гшосте

6. На місці пропуску (речення 4) треба поставити

Акому

Бкрапку з комою

Вдвокрапку

Гтире


15.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)Антонієві печери – унікальний підземний архітектурний комплекс ХІ-ХІХ століття в Чернігові, заснований батьком руського чернецтва Антонієм Печерським. (2)Завдяки багаторічним археологічним дослідженням відомо… у стародавні часи монастир складався з порівняно невеликих підземних споруд. (3) Це були печери, які використовувались монахами для відправлення релігійних обрядів та проживання, печерні некрополі, й підземні церкви. (4)До речі, вони й сьогодні вражають відвідувачів та науковців своїми розмірами й архітектурними формами.

1. Виділене слово (речення 1) можна замінити синонімом

А раритетний

Буніверсальний

В винятковий

Г модерний

2. Вставним словом ускладнено речення

А перше

Б друге

В третє

Г четверте

3. Відокремленим означенням ускладнено речення

А перше

Б друге

В третє

Г четверте

4. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Апершому

Бдругому

Втретьому

Гчетвертому

5. Тире в першому реченні використано

Аміж підметом і присудком

Б для відокремлення поширеної прикладки

Вміж частинами безсполучникового речення

Г при узагальнювальному слові

6. На місці пропуску (речення 2) треба поставити

Акому

Б крапку з комою

Вдвокрапку

Гтире


16.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)Мабуть багато хто навіть і не здогадуєт..ся про те, що Місяць може мати настільки дивні кольори. (2) Найбільш незвичайні – червоний і синій. (3) Синій відтінок супутника настільки рідкісний, що англійці навіть вигадали прислів’я «одного разу при син..ому місяці», що відповідає нашому сталому виразу «після дощику в четвер». (4)Появі синього Місяця сприяє попіл і гар... (5) Одного разу під час лісових пожеж у Канаді цілий тижден.. жителі на небі бачили супутник саме такого кольору.

1. Вислів після дощику в четвер(речення 3) можна замінити словами

Адуже мало

Бза гарної погоди

В невідомо коли

Г найближчим часом

2. Виділене слово (речення 3) можна замінити синонімом

А новітній

Б раритетний

В архаїчний

Г унікальний

3. Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в словах, ОКРІМ

А здогадуєт..ся(речення 1)

Бсин..ому(речення 3)

Вгар..(речення 4)

Г тижден..(речення 5)

4. У формі знахідного відмінка вжито слово

Акольори

Б відтінок

В попіл

Г жителі

5. Неповним є речення

Аперше

Б друге

В четверте

Г п’яте

6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Апершому

Бдругому

Втретьому

Г п’ятому


17.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1) Глорія – це оптичне явище, що спостерігається на хмарах, які розташовані нижче спостерігача, або прямо перед ним у точці, прямо протилежної джерелу освітлення.(2)Щоб побачити цей ефект, треба вночі в горах розпалити багаття, вибравши погоду з низькими хмарами. (3) Тоді навколо голови з’явиться ореол, а на хмарах – ваша тінь. (4)На Сході навіть прийнято називати Глорію «світлом Будди». (5)Тінь спостерігача завжди оточена кольоровим гало, це тлумачилося як ступінь його просвітління або ж близькості до божеств, зокрема до Будди.

1. Слово явище(речення 1) є

А підметом

Бприсудком

Вдодатком

Гобставиною

2. Відокремленою обставиною ускладнено речення

Аперше

Бдруге

Втретє

Г п’яте

3. Відокремленим додатком ускладнено речення

Аперше

Бдруге

В четверте

Гп’яте

4. Простим є речення

Аперше

Б друге

Вчетверте

Г п’яте

5. Тире в третьому реченні використано

Аміж підметом і присудком

Б на місці пропущеного члена речення

Вміж частинами безсполучникового речення

Г при узагальнювальному слові

6. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

Апершому

Б другому

В третьому

Г п’ятому


18.Прочитайте текст і виконайте завдання 1 – 6

(1)Вогняну веселку, дивне за красою природне явище, можна спостерігати в США, у штаті Айдахо, коли Сонце піднімається високо в небо. (2) Його промені при цьому проходять через висотні хмари, що складаються з кристалів льоду у формі шестигранників. (3)Сонячне світло відбивається в цих кристалах химерним чином, і в результаті, ми бачимо «вогняну веселку». (4)Це явище аж ніяк не локальне … воно може сягати на кілька сотень квадратних миль.

1. Виділене слово (речення 1) можна замінити синонімом

Авеселицю

Бвітряницю

В завійницю

Гхугавицю

2. Відокремленою прикладкою ускладнено речення

Аперше

Б друге

В третє

Г четверте

3. Уточнювальним членом  ускладнено речення

Аперше

Бдруге

Втретє

Г четверте

4. Складносурядним є речення

Аперше

Бдруге

В третє

Гчетверте

5. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Б другому

В третьому

Г четвертому

6. На місці пропуску (речення 3) треба поставити

Акому

Бкрапку з комою

Втире

Г двокрапку

 

 

 

ВІДПОВІДІ

ТЕКСТ № 1

1

2

3

4

5

6

В

А

В

Г

В

Г

ТЕКСТ № 2

1

2

3

4

5

6

В

Г

Б

В

Б

В

ТЕКСТ № 3

1

2

3

4

5

6

В

Б

Б

В

Г

А

ТЕКСТ № 4

1

2

3

4

5

6

В

Г

Г

Г

Г

Б

ТЕКСТ № 5

1

2

3

4

5

6

Г

Б

Б

В

В

А

ТЕКСТ № 6

1

2

3

4

5

6

Г

А

Б

Б

А

В

ТЕКСТ № 7

1

2

3

4

5

6

В

Б

А

Г

Б

Б

ТЕКСТ № 8

1

2

3

4

5

6

Б

В

Б

В

Б

А

ТЕКСТ № 9

1

2

3

4

5

6

Г

Б

А

В

Б

Б

ТЕКСТ № 10

1

2

3

4

5

6

А

В

В

В

Б

Г

ТЕКСТ № 11

1

2

3

4

5

6

Г

Б

В

В

Б

А

ТЕКСТ № 12

1

2

3

4

5

6

В

Б

В

В

Б

А

ТЕКСТ № 13

1

2

3

4

5

6

В

Б

Г

А

В

А

ТЕКСТ № 14

1

2

3

4

5

6

Г

В

Г

А

В

Г

ТЕКСТ № 15

1

2

3

4

5

6

В

Г

А

В

А

В

ТЕКСТ № 16

1

2

3

4

5

6

В

Г

В

А

Б

А

ТЕКСТ № 17

1

2

3

4

5

6

Б

Б

Г

В

Б

А

ТЕКСТ № 18

1

2

3

4

5

6

А

А

А

В

В

Г

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яковенко Жанна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Українська мова (профільний рівень) 10 клас (Плющ М.Я. та ін.)
Додано
12 лютого 2021
Переглядів
9834
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку