Індивідуальна навчальна програма з літературного читання для 3 класу, ЗПР

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з літературного читання для учнів 3 класу із затримкою психічного розвитку. Програма містить тему, довгострокову мету, короткострокові завдання та методи оцінювання. Складена на вересень-грудень.
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма на вересень 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Цікава книга природи. Від слова до книги. Мова – дивний скарб.

Довгострокова мета: удосконалювати навички свідомого, виразного, правильного читання. Формувати вміння працювати з текстами різних жанрів. Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

02.09 – 06.09 

Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Вчити характеризувати вчинки персонажів казки.  Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів.

Спостереження

 

 

Вірш напам’ять

09.09 – 13.09

Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору.

Спостереження

 

 

16.09 – 20.09

Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. З допомогою учителя знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами.

Спостереження

 

23.09 – 30.09

Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Мова – дивний скарб. Чарівні казки. Народні пісні.

Довгострокова мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання казок. Вчити аналізувати прочитане. Розвивати образне мислення, творчу уяву . Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

01.10 – 04.10

Вчити характеризувати вчинки персонажів. Формувати вміння знаходити у тексті слова, що мають переносне значення. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору.

Спостереження

 

 

07.10 – 11.10

Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Контрольна робота

14.10 – 18.10

Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки.  Вчити виділяти основну думку казки. Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

 

21.10 – 25.10

Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. Вчити  знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами.

Спостереження

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на листопад 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Народні пісні. Літературні казки й п’єси – казки.

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

04.11-08.11

Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку прислів’я  з допомогою вчителя; вчити розгадувати загадки.

Спостереження

 

 

11.11-15.11

Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів.

Спостереження

 

Аудіювання

Усний переказ

18.11-22.11

З допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору.

Спостереження

 

25.11 – 29.11

Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. З допомогою учителя знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами.

Спостереження

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на грудень 2019-2020 н.р.

3 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Літературні казки й п’єси – казки. Байки

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос та мовчки. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

02.12-06.12

Формувати вміння прогнозувати орієнтовний зміст тексту, окремих його частин за заголовком, ілюстраціями. Вчити знаходити в тексті відповіді на поставленні питання.

Спостереження

 

 

09.12-13.12

У співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи;  брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних творів.

Спостереження

 

Читання мовчки

16.12-20.12

Визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя). Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування творів.

Спостереження

 

Байка напам’ять

 

23.12-27.12

Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування творів. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Уривок напам’ять

Читання вголос

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
2697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку