Індивідуальна навчальна програма на вересень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Цікава книга природи. Від слова до книги. Мова – дивний скарб.
Довгострокова мета: удосконалювати навички свідомого, виразного, правильного читання. Формувати вміння працювати з текстами різних жанрів. Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
02.09 – 06.09 |
Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів. |
Спостереження
Вірш напам’ять |
09.09 – 13.09 |
Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору. |
Спостереження
|
16.09 – 20.09 |
Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. З допомогою учителя знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами. |
Спостереження
|
23.09 – 30.09 |
Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
|
Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Мова – дивний скарб. Чарівні казки. Народні пісні.
Довгострокова мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання казок. Вчити аналізувати прочитане. Розвивати образне мислення, творчу уяву . Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.10 – 04.10 |
Вчити характеризувати вчинки персонажів. Формувати вміння знаходити у тексті слова, що мають переносне значення. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору. |
Спостереження
|
07.10 – 11.10 |
Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Контрольна робота |
14.10 – 18.10 |
Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки. Вчити виділяти основну думку казки. Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
|
21.10 – 25.10 |
Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. Вчити знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами. |
Спостереження
|
Індивідуальна навчальна програма на листопад 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Народні пісні. Літературні казки й п’єси – казки.
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
04.11-08.11 |
Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку прислів’я з допомогою вчителя; вчити розгадувати загадки. |
Спостереження
|
11.11-15.11 |
Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів. |
Спостереження
Аудіювання Усний переказ |
18.11-22.11 |
З допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору. |
Спостереження
|
25.11 – 29.11 |
Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. З допомогою учителя знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами. |
Спостереження
|
Індивідуальна навчальна програма на грудень 2019-2020 н.р.
3 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Літературні казки й п’єси – казки. Байки
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос та мовчки. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
02.12-06.12 |
Формувати вміння прогнозувати орієнтовний зміст тексту, окремих його частин за заголовком, ілюстраціями. Вчити знаходити в тексті відповіді на поставленні питання. |
Спостереження
|
09.12-13.12 |
У співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи; брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних творів. |
Спостереження
Читання мовчки |
16.12-20.12 |
Визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя). Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування творів. |
Спостереження
Байка напам’ять
|
23.12-27.12 |
Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування творів. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Уривок напам’ять Читання вголос |