Інна Костянтинівна Кульська. Вірші

Про матеріал
Дана презентація підійде до уроку позакласного читання за темою "Творчість І.Кульської". На слайдах подані матеріали із біографії І.К.Кульської, її вірші, питання до аналізу віршів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок літературного читанняІнна Костянтинівна Кульська

Номер слайду 2

Не урок, а справжнє свято,Бо полинем у світи. Мандруватимем завзято,Юний друже, я і ти. У поході будь уважним,Добре думай, не спіши!Знай, що вчитись завжди важко,Легше буде у житті!

Номер слайду 3

Гра «Створюємо настрій»Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо: Я прийшов на урок навіщо?Зі мною хто?Потрібно бути яким?

Номер слайду 4

Тема:Інна Кульська. Вірші Боксер. Про Інну Кульську

Номер слайду 5

Мета уроку: ознайомитися з життєвим і творчим шляхом І. К. Кульської;з дитячою гумористичною творчістю поетеси;активізувати читацькі навички.

Номер слайду 6

Народилась Інна Костівна Кульська 11 листопада 1909 року в Петербурзі. Мати її була вчителькою, а батько – журналістом і поетом. Дівчинка зростала у сім’ї материних батьків у селі Самгородку на Вінничині. Виховувала Інну бабуся, яка вміла гарно розписувати печі та крашанки, розповідати українські й польські приспівки, вміла грати на скрипці. Мабуть, все це вплинуло на артистичні нахили дівчинки.

Номер слайду 7

З дитинства І. Кульська почала складати вірші і захоплюватись театром. Навчаючись у трудовій школі у місті Києві, вона працювала у молодіжному хореографічному театрі „Іскра” – писала сценарії постановок та їх віршовані супроводи, допомагає в роботі режисерові. Вищу освіту І. Кульська здобула в Києві, закінчивши театральний інститут і літературний факультет університету. Далі викладала українську мову й літературу, керувала театральним гуртком, писала п’єски, складала пісні й казки. Друкувала ці твори в журналах „Весела бригада”, „Жовтеня”, в газеті „На зміну”У війну Інна Кульська зв’язує свою долю з партизанським загоном, з підпільниками. Нагороджена медалями. Після війни працює в районній газеті міста Умані, у всеукраїнській дитячій газеті „Зірка”.

Номер слайду 8

БІБЛІОТЕЧНА ХВИЛИНКА

Номер слайду 9

Чому вірш І. Кульської викликає усмішку? Якою уявляв собі Гриць професію письменника?Як Гриць Вареник був письменником...{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Сьогодні Гриць Вареник. Не учень, а письменник.Є юні техніки, юннати. Чому «юнпушкіним» не стати?Невже ото годин за п’ять. Та важко повість написать?Гриць повиносив книги з хати,Щоб у чужі не заглядати. Подумає на совістьІ створить класну повість. Все є: чорнило і папір. От тільки як назвати твір?Встав. Походив. Полежав. Сів. Чи то на світі мало слів?Така дурниця — ти диви! —Всі повтікали з голови...... Гриць лічить кроки, крутить чуб,Нарешті пише: Повість «Дуб». Знов лічить кроки, мучить чуба. А що придумати про дуба?Нема думок і слів нема. У голові якась пітьма... Надвечір Гриць подер папір: Чомусь не написався твір. Зустрілись ми з Вареником.— Як твір?Сердито морщиться:— Побув я день письменником. А більше щось не хочеться...

Номер слайду 10

Який художник

Номер слайду 11

Боксер— Я хочу боксера!Я хочу собаку! —А тато:— Ану, припини цю атаку. Собака — тобі,А морока — рідні? —А я уже бачу боксера вві сні... Я друга мого називаю Джульбарсом. Несу йому в мисочці борщику з м’ясом. Для нього морквиночку тру на тертушку,Я сіном йому набиваю подушку!Аж раптом... Сусіди летять на Кавказ!Щенятко-боксер залишається в нас!!!Щенятко якраз так і зветься —Джульбарсом!Несу йому в мисочці борщику з м’ясом. Для нього морквиночку тру на тертушку. Я сіном йому набиваю подушку... Так тиждень минає.І ще два-три дні... Собака чомусь набридає мені. У мене — басейн і Палац піонера. Я вчора забув прогуляти боксера. Бабуся виходить гуляти з Джульбарсом. Сестричканесе йому борщику з м’ясом. Удвох вонимиють собаку під душем. А я?Ми з боксером не дуже-то дружим. У мене — спортклуб, навантаження всякі... Мені просто часу нема для собаки!

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Знаходити у віршах рими, образні вислови. Визначати почуття, з якими поети описують. Прочитати виразно твори. Розповісти про свої враження від прочитаного. Вмію…

Номер слайду 14

Завдання 1 Це вірш про хлопця, який хотів бути письменником. Яку має назву?Це вірш про хлопця, який хотів собаку. Яку має назву?

Номер слайду 15

Завдання 2 Розглянь малюнки на та упізнай героїв. Як називається вірш? Розкажи про них.

Номер слайду 16

Завдання 3 Поміркуй, як Ярема став художником?Над чим сміється авторка вірша?

Номер слайду 17

Які із творів тебе зацікавили особливо?Чим саме?Про щоб хотів и написати вірш?Виявляю ставлення, почуття…

Номер слайду 18

-Ромашка. Було важко. У мене все вийшло. Нічого не зрозуміло

Номер слайду 19

Домашнє завдання: Підготувати вірш Інни Кульської. Навчитись виразно читати.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самойленко Ольга Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 січня 2023
Переглядів
895
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку