Інтегрований урок з літературного читання та природознавства
Тема. Осінь щедра , осінь золотава.
Мета: за допомогою літературних творів та власних спостережень поглибити знання дітей про найхарактерніші ознаки осені; удосконалювати навички правильного свідомого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати спостережливість, творчі здібності; уміння бачити й чути красу осінньої пори; виховувати любов до природи.
Інтегрований урок з літературного читання та природознавства
Тема. Осінь щедра , осінь золотава.
Мета: за допомогою літературних творів та власних спостережень поглибити знання дітей про найхарактерніші ознаки осені; удосконалювати навички правильного свідомого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати спостережливість, творчі здібності; уміння бачити й чути красу осінньої пори; виховувати любов до природи.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навиків
Обладнання: презентація уроку, конверти з завданням, малюнки про осінь,
книжкова виставка.
Хід уроку
|. Організаційний момент
Вправа. Емоційне налаштування
||.Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні ми з вами проводимо інтегрований урок з літературного читання та природознавства
Вправа «Очікування»
Для того, щоб наші сподівання здійснилися, я пропоную такий девіз уроку:
Девіз уроку:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і старанно працювати
Загадка
Хто вона, ота красуня
В золотім намисті,
Що без пензля і без барв
Скрізь малює листя?
На деревах листя те
Так блищить, мов золоте. (осінь)
|||. Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
Оголошення теми і мети уроку
Так. Це осінь. І вона завітала до нас на урок. Тому що тема нашого уроку «Осінь щедра , осінь золотава». І сьогодні ми не просто проведемо урок, а вирушимо з вами в уявну подорож, під час якої за допомогою літературних творів та знань, отриманих на уроці природознавства повторимо та закріпимо все, що вже знаємо про осінь. Нам залишається тільки вибрати транспорт для подорожі.
1 станція. Синоптична
Хвилинка спостережень
А зараз перевіримо ваші спостереження з спостереженнями нашого синоптика
Прогноз погоди
Мої вітання. З вами … До вашої уваги прогноз погоди на сьогодні… В місті Костянтинівці температура зранку була .., вдень вона підвищиться до…, а вночі знизиться до.. Вітер помірний. Подекуди можливі опади. Але я сподіваюсь, що це не зіпсує вам настрою. Всім дітям я зичу успіхів, а всім дорослим бажаю, щоб ваші проблеми та незгоди не робили в житті погоди. Це був прогноз на сьогодні. З вами була …
2 станція. Природнича
Бесіда
Вправа на увагу «Який я уважний»
Фізкультхвилинка
3 станція Літературна
Легенда про осінь
Вибіркове читання
Робота в групах
4 станція Поетична
Осіння пора – справжній подарунок природи людям. ЇЇ люблять не тільки за щедрі подарунки, а й за красу, чарівність, казковість, яку так люблять описувати в своїх віршах поети.
(Діти читають вірші про осінь)
Бесіда
Вправа «Я почну, а ти продовж…»
5 станція Екологічна
Вправа « Міркування»
Народні прикмети про осінь
Групова робота
Роз’єднати слова та прочитати прислів’я
( Осінь іде, за собою дощ веде. Восени один раз блисне, а три кисне. Восени і горобець багатий. Весна красна квітами, а осінь снопами.)
Реклама (книжкова виставка)
7 станція Творча
Практична робота ( в групах)
-Виконати колаж на тему «Осінь»
|||.Підсумок уроку
Наша подорож підійшла до кінця.
Самооцінювання
Я думаю, що сьогоднішній урок ще більше відчинив вам двері в чарівну казку осені
|V. Домашнє завдання
За що я люблю осінь (повідомлення)