"Інтегрований урок фізичної культури з елементами біології. 7 клас."

Про матеріал

Анотація: Інтеграція – необхідна умова сучасного навчального процесу. Інтегрований урок – це спеціально організований урок, мета якого може бути досягнута лише при об`єднанні знань і навичок з різних предметів. Дана розробка є поєднанням знань з біології та фізичної культури. Сприяє вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвиває морально-вольові якості засобом гри у футбол.


Перегляд файлу

 

Інтегрований урок  фізичної культури з елементами біології. 7 клас.

 

 

 

 

                    ЗАВДАННЯ:  

  1.   Повторити техніку удару по м’ячу зовнішньою частиною підйому правої та лівої ноги.
  2.   Закріпити індивідуальні тактичні уміння.
  3.   Сприяти розвитку спритності та координації рухів за допомогою ігор та естафет.
  4.   Виховувати колективізм, дисциплінованість.

 

 

 

                  МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:  Спортивний зал.

 

 

 

 

                  ІНВЕНТАР:  Футбольні м’ячі, фішки.

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

№ п/п

 

 

Зміст навчального матеріалу

Дозування для груп

Організаційно-методичні вказівки

 

 

Осн.

 

 

Підг

 

Спец.

 

 

1

2

3

4

 

5

6

I   Підготовча частина (13 - 15 хв.)

 

1

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

1-2 хв.

1-2 хв.

 

1-2 хв.

Звернути увагу на психічний та емоційний стан учнів.

2

Інструктаж з безпеки на заняттях фізичною культурою.

 

До 1 хв.

1 хв.

1 хв.

Методом інтерактивного опитування.

 

3

 

Вимірювання ЧСС.

Опитування про стан самопочуття.

 

30 с.

30 с.

30 с.

Методом інтерактивного опитування. Вимірювати чотирма пальцями на сонній артерії.

 

4

Вступне слово вчителя:

«Сьогодні в нас незвичайний урок. Ми вирушаємо в подорож приблизно на 3,8 млрд. років тому, коли життя на Землі тільки починалось. Давайте спробуємо назвати 5 ер розвитку життя на Землі. Ваше завдання побувати в кожній ері розвитку життя на Землі».

 

2 хв.

2 хв.

2 хв.

Учні називають 5 ер:

архейська, протерозойська, палеозойська, мезозойська, кайнозойська.

5

Спортивна ходьба з переходом на біг.

 

1 хв.

1 хв.

Тільки ходьба

Темп рухів збільшувати поступово тільки для основних та підготовчих груп.

 

6

Різновиди бігу із високим підніманням стегна, біг хресним кроком, біг із максимальною частотою кроків.

 

2 хв.

1 хв.

Імітац

впр.

Почергово парами.

7

Вправи на відновлення дихання.

 

30 с.

30 с.

30 с.

Вправи виконувати в русі.

8

Загально-розвивальні вправи з футбольними м’ячами:

  1. В. п. – м’яч в руках на рівні грудей

-  кидки м’яча вгору на висоту  1 м, ловля його обома руками.

 

  1.    В. п. – стійка ноги нарізно, м’яч внизу.

 Підняти м’яч вперед-вгору (вдих), опустити вниз, повернутися у в. п. (видих).

 

 

 

  1.    В. п. – о. с., м’яч у руках спереду.

        Згинаючи руки у ліктьових суглобах,           торкнутися м’ячем грудей, витягуючи руки   вперед, повернутись у вихідне положення.

 

 4.   В. п. – стійка ноги нарізно,

 м’яч зверху (видих); нахилившись вперед, покласти м’яч на підлогу, випрямляючись, руки в сторони вверх, сплеск у долоні, дивитись на руки (видих); опускаючи руки в сторони вниз, нахилитися і взяти м’яч (видих); підняти м’яч вверх.

 

  1.  В. п. – о. с., м’яч у руках.

Присідаючи, торкнутись м’ячем підлоги, повернутися у в. п.

 

6.    Кидки м’яча вверх, ловля його обома           руками після присіду кинути м’яч угору, присісти, дістати кінцями пальців носки ніг, випрямитись, впіймати м’яч.

 

7.    В. п. – о. с. м’яч на підлозі попереду. Стрибки на обох ногах біля м’яча почергово вправо, вліво.

 

 

 

8.    Вправи на відновлення дихання.

 

6 хв.

 

4-5 р.

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

30 с.

6 хв.

 

4-5 р.

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

30 с.

6 хв.

 

4-5 р.

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

 

Переступати  

через

м’яч.

 

30 с.

 

 

Стопи від підлоги не відривати.

 

 

Дивитись на м’яч.

 

 

 

 

 

 

Тулуб вперед не нахиляти.

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спину тримати прямо.

 

 

 

Дивитись на м’яч.

 

 

 

 

Стрибати м’яко на носках.

 

 

 

 

 

 

II Основна частина (27-29 хв.)

 

1

Вчитель: «Перша ера, в яку ми потрапляємо – це архейська та протерозойська. В цей час сформувались океани та суша, створилась земна кора, тоді ж з’явилось життя».

 

  1. Вправи на розвиток швидкості:

а) повторне про бігання коротких відрізків з різних вихідних положень, у різних напрямках.

      б) прискорення та ривки з м’ячем.

 

 2.   Жонглювання м’ячем:

 

 

 

 

 

 

 а) підйомом

 

 

 

 

 б) стегном

 

 

 

 

 

 в) головою

 

 

 

 

 

3.   Вчитель: «Ми добре потренувались, тому потрапляємо в наступний період розвитку життя на Землі. Це – палеозойська ера. Життя здобуло не тільки водойми, але і сушу».

 

4.  Удар  по м’ячу зовнішньою частиною підйому правої та лівої ноги.

 

 

 

 

     а)   удари по нерухомому м’ячу з розбігу в парах.

 

 

 

 

 

     б)   удари по м’ячу після ведення м’яча зовнішньою частиною підйому «змійкою» поміж фішками – правої та лівої ноги.

 

 

 

     в)   Удари у стінку по м’ячу, який накатує партнер збоку.

 

 

 

 

     г)   Те саме, але в ціль на стінці.

 

5.  Вчитель: «Життя не стоїть на місці. Все тече, все змінюється. З’являються птиці та ссавці».

 

6.   Гра «Взаємна передача»:

     Гравці А і Б ведуть м’яч на зустріч один одному і роблять взаємні передачі. Обмінявшись м’ячем, А і Б роблять передачі верхом на хід П і В, які б’ють по воротах. Зміна: А в колону В, Б – у колону Г, В – у колону А, Г – у колону Б.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

3 хв.

30 м 

 

 

30 м 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

5 р.

 

2 хв.

 

 

 

5 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

3 хв.

20 м 

 

 

20 м 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

5 р.

 

2 хв.

 

 

 

5 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 ----

 ----

 

 

 ----

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

 

  -----

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

Допомагають розташувати фішки

Виконують накати м’яча збоку.

 

 

2 хв.

 

 

 

Допомагають у суддівстві.

 

Методом інтерактивного обговорювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після підскакування м’яча спіймати його(для менш підготовлених дітей виконують хлопці).

 

 

 

           

         

           

 

Методом інтерактивного обговорення.

 

 

 

 

Всі удари виконуються спочатку правою, а потім лівою ногою.

      

 

          

 

        

 

 

 

Під час ударного руху, гомілка і стопа повертаються всередину.

 

 

 

 

 

Методом інтерактивного обговорювання.

 

 

 

III Заключна частина (3-4 хв.)

 

1

Шикування.

 

30 с.

30 с.

30 с.

 

2

Вправи на відновлення дихання.

30 с.

30 с.

30 с.

Підняти руки через сторони вгору вдих, руки вниз – видих.

 

3

 

Вимірювання ЧСС.

30 с.

30 с.

30 с.

 

4

Підбиття підсумків уроку.

 

до 1 хв.

1 хв.

1 хв.

Визначити кращих знавців, оцінити учнів.

 

5

 

Домашнє завдання.

30 с.

30 с.

30 с.

Жонглювання м’ячем.

6

 

Організований вихід із зали.

20 с.

20 с.

20 с.

 

 

doc
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку