Завдання уроку:
1. Повторити техніку верхньої і нижньої передачі м'яча
2. Закріпити техніку нижньої прямої подачі
3. Сприяти розвитку спритності, розвитку м'язів рук і плечового поясу
4. Сприяти вихованню морально-вольових якостей: рішучості,
товариськості, працелюбності.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
інноваційного уроку
з фізичної культури для учнів 7 класу
Вчитель: Гужеля О.М.
Тема: Волейбол
Завдання уроку:
1. Повторити техніку верхньої і нижньої передачі м’яча
2. Закріпити техніку нижньої прямої подачі
3. Сприяти розвитку спритності, розвитку м’язів рук і плечового поясу
4. Сприяти вихованню морально-вольових якостей: рішучості,
товариськості, працелюбності.
Місце проведення: спортивний зал
Тривалість уроку: 45 хв.
Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м’ячі – 10шт
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина 10-11 хв. |
|||
1 |
Шикування, рапорт, привітання. Повідомлення мети і завдань уроку. Правила безпеки під час виконання ігрових та л/а вправ |
1 хв |
Перевірити наявність спортивної форми та загального зовнішнього вигляду учнів |
2 |
Вимірювання ЧСС за 10 сек |
20 сек |
Виділити учнів з підвищеної ЧСС (120уд/хв. і більше) і дати їм для виконання дихальні вправи |
3 |
Стройові вправи: повороти «ліворуч», «праворуч», кругом |
30 сек |
Звернути увагу на чітке виконання поворотів |
4 |
Різновидності ходьби: |
|
|
|
А) ходьба на носках
|
6-8 разів |
В колоні |
|
Б) ходьба на п’ятках
|
6-8 разів |
Спина пряма |
|
В) Ходьба»Буратіно» з п’ятки на носок |
15 сек |
Руки розслаблені |
5 |
Різновидності бігу: |
|
|
|
А) біг з коловими рухами правої, лівої руки вперед, назад. |
30 сек |
Повільний темп |
|
Б) біг звичайний, біг спиною за сигналом |
30 сек |
Через 5-7 кроків |
|
В) біг приставним кроком:2 правим боком |
30 сек |
Ноги полузігнуті |
|
Г) біг схресним кроком правим і лівим боком |
30 сек |
Руки в сторону |
|
Д) Біг, по сигналу прийняти положення упор присід, з продовженням далі руху. |
30 сек |
|
|
6 |
Ходьба, відновлення дихання. |
15 сек |
|
|
7 |
Загально-розвиваючі вправи у русі: |
|
|
|
|
А) Ходьба, руки перед грудьми в замок 1-4 колові рухи в лучезап’ясному суглобі |
10 разів |
З максимальною амплітудою |
|
|
Б) Ходьба, руки перед грудьми в замок 1-4 нахили кистей праворуч, ліворуч |
15 сек |
|
|
|
В) ходьба, руки в замок перед грудьми 1-4 «хвиля» передпліччям |
15 сек |
Позиція «руки в замок» |
|
|
Г) Ходьба, руки навхрест вперед, в замок 1- руки вперед 2- руки вгору 3- руки вперед 4- руки вниз |
30 сек |
|
|
|
Д) Ходьба випадами з поворотами тулуба праворуч, ліворуч, руки в замок перед грудьми |
30 сек |
Дистанція в колоні 2 кроки |
|
8 |
Довільне перешикування з колони по одному в колону по 2 |
15 сек |
|
|
9 |
Виконання блокування, рухаючись приставним кроком вздовж сітки |
3 хв. |
В парах через один крок виконання блокування з оплесками в долоні одна одній |
|
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА 28 -30.хв. |
||||
1 |
Виштовхування м’яча партнеру в пложенні верхньої передачі м’яча, рухаючись приставними кроками |
2 рази |
|
|
2 |
Кидки м’яча двома ркками знизу, рухаючись приставними кроками |
3 рази |
|
|
3 |
Перешикування |
20-30 сек |
Розімкнутися на всю довжину залу |
|
4 |
Кидки м’яча із-за голови партнеру 1-й кидок м’яча;2-й стрибок з поворотом на 360 градусів |
10 разів |
З положення: права нога попереду тулуб ледь відхилений назад |
|
5 |
Кидки м’яча знизу вперед |
5-6 разів |
Руки прямі |
|
6 |
М’яч знаходиться під сіткою на підлозі. 1-ша шеренга підбігає до м’яча доторкується до нього і повертається спиною вперед на В.П а 2-га шеренга повторює теж саме. |
3-4 рази |
2-га шеренга починає рухатися після доторкання м’яча першою шеренгою |
|
7 |
Верхня передача м’яча після підкидання над собою |
2-3 хв. |
Звертати увагу на синхронність випрямлених рук, тулуба,ніг. |
|
8 |
Верхня передача над собою, верхня передача партнеру. |
2-3 хв. |
Партнер ловить м’яч і після накидання виконує передачу м’яча. |
|
9 |
Рухлива гра: «Найспритніші носочки» |
2-3 р. |
Наступання на носки один одному, рухаючись від одної бокової лінії до іншої: ігровий метод |
|
10 |
Верхня передача партнеру |
2-3 хв. |
Без зупинок 2-3м стоять один від одного. |
|
11 |
Рухлива гра «М’яч в центр». Виграє команда, яка має найменше помилок.. |
3-4 хв. |
Ігровий метод. 4 команди. Учні становляться в коло. Центровий накидає м’ яч учням, які верхньою передачею повертають в центр кола м’яч і рухаються приставними кроками правим, або лівим боком |
|
12 |
Нижня передача після накидання |
3-4 хв. |
|
|
13 |
Нижня передача після накидання партнером праворуч, ліворуч, в сторони. |
2-3хв. |
М’яч накидають на 0,5м з боку від партнера. |
|
14 |
Верхня і нижня передача м’яча |
2-3 хв. |
Висота сітки не висока. 3-4 м. на відстані один від одного |
|
15 |
Шикування в шеренгу через сітку |
30 сек. |
|
|
16 |
Імітація виконання нижньої подачі м’яча |
3-4 р |
Увага на русі прямй руки |
|
17 |
Підкидання м’яча перед собою |
3-5 р. |
|
|
18 |
Нижня пряма подача через сітку |
4-5 р. |
Удари наносити основою долоні |
|
19 |
Прийом м’яча верхньою, або нижньою передачею над собою після подачі партнера |
4-5 р. |
Досягти стабільності |
|
20 |
Шикування в одну шеренгу. Розподіл учнів по командам для гри у піонербол з елементами волейболу |
1 хв. |
|
|
21 |
Гра учнів у волейбол |
7-10 хв. |
|
|
22 |
Гра учнів у піонербол з елементами волейболу |
7-10 хв. |
|
|
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 4-5 ХВ. |
||||
1 |
Ходьба з виконанням вправ для відновлення дихання: 1-2 – руки через сторони вгору – вдих 3-4 – руки вниз – видох |
30 сек. |
В колону по одному, темп середній. |
|
2 |
Шикування в одну шеренгу |
30 сек. |
|
|
3 |
Вимірювання ЧСС |
30 сек. |
Визначити ступінь відновлення |
|
4 |
Гра на увагу |
2 хв. |
|
|
5 |
Підведення підсумків уроку |
30 сек. |
|
|
6 |
Домашнє завдання |
30 сек. |
Імітація нижньої прямої подачі |
|
7 |
Організований вихід із залу. |
30 сек. |
|
|