Розробка спортивного свята для 5-7 класів "День здоров'я"

Про матеріал

Свято "День здоров'я" проводиться щорічно із залученням учнів всієї школи.

Головна мета свята - підсилення інтересу та бажання до занять фізичною культурою та спортом, а також зміцнення здоров'я та покращення самопочуття.

Програма свята включає елементи хореографії, спортивні естафети з використанням різноманітного інвентаря, спортивні ігри.

Перегляд файлу

Сценарій

Спортивного свята

«День здоров’я та спорту»

 

І. Шикунання класів перед школою, привітання вчителя фізичної культури, сдача рапорта директору гімназії.

 

Ведучий 1: Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні в нас спортивне свято – «День здоров’я та спорту» або «Малі Олімпійські ігри». Олімпійські ігри – це символ миру та дружби всіх народів. Нещодавно відбулися і Олімпійські і Паралімпійські ігри, де на останніх змагаються спортсмени з певними фізичними вадами. Привітаймо нашу україниську збірну паралімпійців з третім командним місцем.

 

Ведучий 2: Ми запрошуємо всіх вас з 1-го по 11-й клас в чудову країну Олімпію. Пропонуємо взяти з собою швидкість, сміливість, винахідливість, спритність – бо не випадково девіз «Олімпійських ігор» - «Швидше, вище, сильніше!»

 Ведучий 1: Слово для привітання надається директору Маріупольської гімназії №2  Михайловій Любові Іванівні.

 

 

Ведучий 2:

Давним-давно в тій Греції далекій,

Де так цінилася краса та сила,

Спортсмен чекав скрізь честь високу –

Завжди було так протягом віків!

Із Греції із давньої, з Еллади.

Взяло за приклад і нове сторіччя –

Олімпіади возродило і сучасне людство.

Над стадіоном простяглися прапора,

Виходять молодість і сила на парад.

Трибуни привітаннями і вболіваннями      гудуть,

     Спортсменів прославляючи навіки.

Ведучий 1:  Перед тим, як почати наші змагання, треба дотриматися всіх ритуалів Олімпійських ігор. Олімпійський прапор внести! (старшокласники виносять Олімпійський прапор, звучить гімн України)

 

Ведучий 2:  

Недарма запалюють Олімпійський вогонь,

Щоб горів гордовито й крилато.

Може я, може ти, може хто-небудь інший,

А досягти перемоги повінні.

Олімпіадо! Олімпіадо!

Вогнище знамен над головой!

Для всіх спортсменів – одна нагорода:

Прославити спорт на весь світ!

 

 Ведучий 1: За традицією Олімпійських ігор ми  повинні запалити Олімпійський вогонь. Право внести Олімпійський факел надається учню 11-Б класу, Гордієнко Максиму. Довгий шлях пройшов цей вогонь, багато разів переходячи із рук в руки мчав він через увесь світ, щоб досягти Оліпійського стадіона. Сьогодні священий вогонь миру і дружби прибув на наше свято.

 

 

ІІ. Презентація команд

 Ведучий 2: Оголошую малі Олімпійські ігри відкритими. Отже, починаємо свято з презентації команд, рухаючись від 11-го до 1-го класу. (Класи по черзі представляють свою команду, вигукуючи хором назву, девіз і демонструючи плакат на тему: «Здоров’я та спорт». Презентація оцінюється за 12-бальною шкалою).

 

 

ІІІ. Загальна фізична зарядка

 

Вчитель фізичної культури : Для того, щоб розпочати змагальну частину свята, треба добре розім’ятися. Тому для проведення загальної фізичної зарядки пропоную фізоргам всіх класів вийти наперед і почати зарядку. (Усі класи виконують фізичну зарядку під музичний супровід. Виконання оцюнюється за 12-бальною шкалою).

 Отже починаємо наші змагання. Бажаю всім успіху і перемоги, але пам’ятайте, що головне не перемога, а участь. Учасників 5-х, 6-х і 7-х класів прошу пройти до спортивного майданчику для проведення естафет «Веселі старти», швидкісно-силового конкурсу та змагань з футболу.

 

IV. Програма змагань

  1. Естафети «Веселі старти» (Оцінюються за 10-ти бальною шкалою. За 1 помилку вираховується 1 бал. Учать приймають команди по 6 осіб – 3 хлопця і 3 дівчини).

 

«Серпантин»

Гравці кожної команди стають у колону, поклавши руки один одному на плечі, 1-й гравець обводить м’ячем усіх інших; обвівши останнього гравця веде м’яч до оріентира, обводить його і веде м’яч назад, передає наступному і стає в кінець колони і т.д. поки 1-й не стане на своє місце. Хто прийде 1-й – 10 балів,

2-й – 9 балів і т.д.

 Помилки: ведення м’яча двома руками, пробігання з м’ячем в руках, не обведення когось із партнерів.

 

 «Лабіринт» 

 1-й учасник утримує м’яч між ногами, за сигналам починає стрибати до орієнтира де, замінивши м’яч, пролізає в «Лабіринт» (мішок без дна), потім біжить до команди, ведучи м’яч рукою, передає наступному.

Помилки: з м’ячем між ногами бігти, а не стрибати, в мішок пролазити починаючи з ніг, ведення м’яча двома руками.

 

«Утримай кульку»

 Гравці команд, розподілившись парами, повинні по черзі добігти до орієнтира, затиснувши повітряну кульку головами, руки тримати на плечах, назад рухатися, затиснувши кульку спинами, руки з’єнані ліктями, передають м’яч наступній парі і т.д. поки всі не стануть на свої місця.

Помилки: тримання повітряної кульки руками.

 

 

«Зміни снаряд»

 За командою перці біжать до орієнтира, стрибаючи через скакалку, залишають її там, беруть обруч, що там лежить і котять його назад, пролізаючи крізь нього п’ять разів, передають наступному, який котить обруч, пролізаючи крізь нього до орієнтира, де лежить скакалка і назад повертається, стрибаючи через неї і т.д. поки перший не стане на своє місце.

Помилки: біг, не стрибаючи через скакалку, пролізання в обруч менш ніж п’ять разів.

 

«Ведення м’яча палицею»

 Провести баскетбольний м’яч гімнастичною палицею до орієнтира і назад.

Помилки: торкання м’яча рукою чи ногою.

 

 

 

 «Стрибки через палицю»

 В руках першого учасника гімнастична палка. За сигналом вони біжать до орієнтира, оббігають його і повернувшить до команди, передають палицю одним з кінців іншому ігроку, після чого вони обидва проводять її під ногами команди до кінця. Перший учасник залишається в кінці колони, а другий біжить з палицею до орієнтира і т.д. до останнього.

Помилки: один з гравців не тримає палицю зі свого боку, хтось із гравців не перестрибує через палицю.

 

«Перенос води ложкою»

 Біля команд соять ємкості з водою. На відстані 10м стоять стакани, які треба заповнити водою за допомогою ложки. Кожен, набравши в ложку води, несе і виливає її в стакан. Команда – переможець оцюнюється за рівнем води в стакані.

Помилки: підставляння руки під ложку в виливання з неї води.

 

2. Швидкісно-силовий конкурс

 

 «Перетягування канату»

 Конкурс проводиться окремо для 5-х, 6-х і 7-х класів. Гра триває 2 раунди,  а в разі нічиєї проводиться вирішальний 3-й раунд. В кожному раунді за перемогу команда отримує 1 бал і втрачає одного гравця.

Учасники (5 осіб) стають в шаховому порядку по обидва боки канату і беруться за нього руками. Суддя утримує канат так, щоб мітка на середені канату знаходилася над лінією разділу майданчика на рівні частини. Команди стоять за лінією на відстані двох метрів від середини. За сигналом канат відпускається і команди повинні перетягнути його на свій бік. Перемагає команда, якщо канат знаходиться на її половині не менш 15 секунд.

«Човниковий біг (4х9 м)»

 Участь приймають по два хлопця від кожної команди. Зараховується загальний результат часу. За командою «На старт!» учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою «Руш!» він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох кубиків, що лежать на лінії, повертається бігом назад і кладе його на стартову лінію. Потім біжить за другим кубиком і взявши його повертається назад і кладе на стартову лінію.

Помилки: кубики знаходяться не на лінії старту.

 

 «Стрибки через скакалку» (за 30 сек.)

 Участь приймають по дві дівчини від кожної команди. Зараховується загальний результат кількості разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Гра у міні-футбол

 Участь приймають: збірна 5-А,5-Б проти збірної 6-А,6-Б класів; команда 7-А проти команди 7-Б класу. Склад команд – 5 гравців разом із вратарем. Тривалість гри – 2 тайми по 10 хвилин з перервою між таймами в дві хвилини.

V. Визначення та нагородження переможців

За конкурс презентації та естафети підраховується загальна кількість балів і визначаються місця за найбільшою сумою балів - I, II, III, IV місця.

 В швидкісно-силовому конкурсі місця розподіляються:

- перетягування канату - за найбільшу кількість набраних балів - І місце, за найменшу - ІІ місце;

- човниковий біг (4х9 м) - за найменший загальний результат часу - І місце і т.д.;

- стрибки через скакалку - за найбільшу кількість разів - І місце і т.д.

 За гру у міні-футбол - за найбільшу кількість забитих голів - І місце і т.д.

 Загальнокомандне місце визначається за найменшою сумою місць, набраних командою в усіх видах програми. Якщо сума місць у двох або більше команд однакова, перевага надається команді, яка має більше І, ІІ, ІІІ, і т.д. місць. У разі рівності і цього показника, перевага надається тій команді, яка має більше І, ІІ, ІІІ і т.д. місць в особистому заліку.

 Команда-переможець та призери свята нагороджуються грамотами.

doc
Додано
5 березня 2018
Переглядів
6330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку