Інтегрований урок з я досліджую світ "Територія"

Про матеріал
Конспект уроку розроблений для 1 кл.,з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" . Дати відомості про розташування місцевості, де проживають учні, на карті України. Формувати почуття причетності до історії та майбутнього свого краю.
Перегляд файлу

 

Я досліджую світ

ТЕМА: ТЕРИТОРІЯ

 

РАНКОВЕ КОЛО

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=sjLJHn0MuXc

Грає мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

1.Вправа на привітання 

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

-Діти, давайте розселимо наш настрій по відповідних будиночках. Наша наступна вправа допоможе підняти настрій, тим хто сумує і підтримати

2. Гра « Продовж далі»

 Діти повинні вказати, яка звичка товариша їм подобається.

-Петрику, мені подобається як ти граєш в футбол….

3. Новини класу.

Доброго ранку! Сьогодні з прогнозом погоди ознайомлю вас я – головний синоптик Катерина.

Сьогодні  20 березня,  вівторок, другий день тижня.

Пора року –  весна.

На вулиці хмарна погода , температура повітря – 9°.

Народні прикмети березня: «Шорстка поверхня снігу в березні – до урожаю, гладка – до неврожаю.

-Діти, послухайте і скажіть, про що ця пісня.

-https://www.youtube.com/watch?v=QDWV54dduXE&index=10&list=PL3D28Dn43TgV6m4YyBc9fVuGY-CpFvtFZ

-Про що ця пісня? Не зрозуміли? Ця пісня звучала англійською мовою. Ми не зрозуміли, бо не знаємо англійської мови. Вона зовсім не схожа на нашу, українську мову. Послухайте вірш.

Моя Батьківщина

  • Є багато країн на землі
  • В них озера, річки і долини.
  • Є країни великі й малі
  • А найкраща завжди – Батьківщина.
  • Мову рідну. Слово рідне
  • Має, дітки, кожен в світі.
  • Вчитель повідомляє тему, мету і завдання дня.

Тема: Наш рідний край – Україна

Мета. Закріпити та поглибити уявлення дітей про рідний край: природні багатства, гори, ріки, міста.  Виховувати в дітей почуття любові до рідної землі, до своєї Батьківщини. Розвивати  дружні стосунки дітей.

Вчитель.Саме для нас, українців, рідною мовою є українська. Для інших народів інша: італійська, німецька або польська.

4.Вправа «Крісло автора»( висловлюють думки декілька дітей за власним бажанням)

Хто знає про мову прислів’я, приказки або хоче заспівати українську пісеньку?

Вчитель.   Зараз я пропоную здійснити подорож Україною.

(Фізкультхвилинка)

Ми мандруєм, ми мандруєм  Крокуємо по колу

Україною крокуєм.

Ось побачили Карпати: Піднімаємо руки вгору,

Як вершину нам дістати? Тягнемося на носочках.

Заглядаємо в озерця: Нахиляємося

Не торкнутися нам денця.

Далі ми йдемо поважно, Крокуємо

Шлях долати нам не важко.

Порівняйтесь, посміхніться, Посміхаємося один одному

Батьківщині поклоніться. Вклоняємося

За щасливі дні в любові

За пісні за колискові.

5. Дидактична гра: «Україна яка?»

(Діти по –черзі продовжують речення: Україна багата. Україна щедра…)

(багата, щедра, неозора, велика, могутня, квітуча, дружня, незалежна, дорога, найкраща, щаслива).

Вчитель. Діти, бажаю вам приємного дня і гарного настрою.

Теми для щоденника вражень.

-Які місця в Україні ти хотів би відвідати?

-Що тобі подобається в нашому селищі?

Сьогодні, люба дітвора,

У нас цікава буде гра!

Уявіть, що ви, малята,

Вирушаєте мандрувати.

Вирушаємо ми нині

В подорож по Україні.

Найрідніша, наймиліша кожному українцеві земля — це його Батьківщина, Україна. А що Ти знаєш про рідну державу, окрім того, що живеш на її теренах? Запрошуй у гості друзів, діліться на команди та разом постарайтеся знайти відповіді на питання гри-вікторини про Україну.

 

 У пісні солов’я, у предковічному лісі, волошковому полі та на гірській вершині — всюди впізнаю я рідну землю, відчую її теплі обійми та вдихну неземний аромат квітучої вишні. Якщо Ти також закоханий у безмежні простори нашої держави, її історію, звичаї і традиції, пропоную відповісти на питання вікторини про Українута перевірити, на скільки добре Ти знаєш свою Батьківщину

 

Гра №2 Відео-гейм.

(Командам демонструються зображення квітів, що вплітають в український віночок.)

Ведучий. Подивіться, будь ласка, на квіти, які зображені на малюнках. Командам потрібно визначити та назвати назви рослин і розповісти легенду про одну із квіті

Гра №1 «Ну, постривай!»

Вчитель. Перший наш конкурс – продовжити прислів’я. Прошу капітанів команд вибрати номери завдань. Серед номерів є і «щасливий білет», який дає команді додатковий бал.

Завдання:

1. Хліб, сіль їж, а… (правду ріж)

2. Слово не горобець… (вилетить не спіймаєш)

3. Друга легше знайти, ніж… (зберегти)

4.Ранні пташки росу п’ють… (а пізні сльози ллють)

5. Заліз кіт на сало і… (кричить «мало!»)

6. Праця годує а… (лінь марнує)

7. Гостре словечко… (коле сердечко)

8. Хочеш їсти калачі… (не сиди на печі)

 

Питання для команди

1.    Як називається Основний Закон України?

2.    Столиця України.

3.    Яке свято святкують 24 серпня?

4.    Як називається найбільша річка України?

5.    Що символізує синій (блакитний) колір прапора?

6.    Як звали сестру Кия, Щека й Хорива?

7.    Хто автор вірша «Тече вода з-під явора»?

8.    Ким ви доводитесь своїм дідусям?

9.    Як називаються пісні, що виконуються навесні?

10.   Військовий човен козаків.

11.   Що означає слово «козак»?

12.   Співочий птах України.

13.   Яку рослину висаджували за українським звичаєм біля хати, коли народжувалась дівчинка?

14.   На яке свято плетуть вінки і пускають на воду?

15.   Неділя за тиждень до Великодня.

16.   Як називається район, в якому ми проживаємо?

17.   Назвати 5 міст (обласних центри) України.

1.    Як називається найголовніша пісня України?

2.    Як називається головна вулиця Києва?

3.    Яке свято святкують 28 червня?

4.    Як називається море, в яке впадає Дніпро?

5.    Що символізує жовтий колір прапора?

6.    На честь кого назвали місто Київ?

7.    Хто автор вірша «Вишеньки-черешЕНЬКИ

8.    Ким доводиться вам батько вашого дідуся?

9.    Які пісні співали на різдвяні свята?

10. Українська держава за княжих часів.

11. Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими   порогами?

     12. Який птах не висиджує своїх пташенят?

     13. Яку рослину висаджували за українським звичаєм біля хати, коли народжувався хлопчик?

     14. На яке свято печуть паски?

     15. Який святий приносить подарунки тільки чемним діткам?

     16. Область, в якій ми проживаємо.

     17. Назвати 5 міст (обласних центри) України.

«Шифрувальник»

(Скласти слова)

А) З перших складів.

    «1»:                                               

-    Десять, редиска, вогонь. (Дерево)

-        Диво, тиша, надія. (Дитина)

    "СОНЯШНИК"

 -    Сокіл, роса, камінь. (Сорока)

-    Береза, ремез, замок. (Береза)

Б) з перших складів двох слів і других складів третього слова.

    «2»:                                                

-      Ягода, липень, спина. (Ялина)

-      Огірок, ліпити, гравець. (Олівець)

   "3"

-      Кава, череда, баня. (Каченя)

-      Черга, гомін, новий. (Черговий)

В) З першого складу першого слова і другого складу другого слова.

      «4»:                                               

-      Пекар, журнал. (Пенал)

-      Ґава, ранок. (Ґанок)

   "5"

-      Горицвіт, народ. (Город)

-      Дзвін, вінок. (Дзвінок)

Гра «Вірю чи не вірю»

   «»:

          Дніпро, Десна, Амазонка – ріки України. (Ні)

          Назва герба України – тризуб. (Так)

          В Україні прийнято Закон про сало. (Ні)

          В Україні 24 обласні центри. (Так)

          Чи вірите, що на українських грошах номіналом 5 грн. зображений Ярослав Мудрий. (Ні)

          Дівоча коса може витримати вагу 20 тонн. (Так)

                Край, де ми живемо мав назву Слобожанщина. (Так)

                Головна вулиця Києва – вулиця Богдана Хмельницького. (Ні)

                Прапор України – біло-жовтий. (Ні)

                Харків, Полтава, Ізмаїл – міста України. (Так)

                Чи вірите, що на українських грошах номіналом 10 грн. зображений Тарас Шевченко. (Ні)

                Квіти чорнобривці родом із Америки. (Так)

- Наша країна святкує День незалежності 24 серпня.(вірю)

- Область,у якій ми живемо,розташована в центрі України. (не вірю)

- У місцевості,де ти живеш водяться крокодили. (не вірю)

- У твоєму районному центрі знаходиться пам’ятник Тарасу Шевченку.(вірю)

- У місцевих водоймах водяться карасі,щуки,соми,окуні. (вірю)                     

                  

      - Область, у якій ми живемо, називається Волинська.(не вірю)

      - У місцевості,де ти живеш, є родовища кам’яного вугілля.(вірю)

      - У моєму краї вирощують картоплю. (вірю)

      - У моїй місцевості переважають такі природні угрупування,як водойми,болота.(не вірю)

     - У місцевих лісах водяться  лисиці,зайці, кабани,білки. (вірю)

                раунд «Подорожуємо Україною»

 

Кожне місто має своє історичне минуле і славне сучасне.

Завдання 1 «Відгадай місто»

 

-  Назва якого міста пов’язана з іменем відомого українського поета?  (Івано-Франківськ)

- Назва якого міста пов’язана з назвою царя звірів? (лев-Львів)

- Місто,що знаходиться за порогами Дніпра? (Дніпропетровськ)

 - Назва якого міста походить від назви річки? (р.Уж-Ужгород, р.Донець-Донецьк,

р.Дніпро-Дніпропетровськ)

-  З пари слів утворіть назву міста. Їв-Микола(Миколаїв),мир-жито (Житомир)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.Картинки по запросу цікаві завдання про україну

Картинки по запросу цікаві завдання про україну

Картинки по запросу цікаві завдання про україну

 

Похожее изображение

 

 

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Картинки по запросу цікаві завдання про україну

Картинки по запросу цікаві завдання про україну

 

Похожее изображение

 

Похожее изображение

 

 

Картинки по запросу цікаві завдання про україну

 

Картинки по запросу цікаві завдання про україну

 

 

 

 

 

 

 

1. Хліб, сіль їж, а…                                     (правду ріж)

2. Слово не горобець…                           (вилетить не спіймаєш)

3. Друга легше знайти, ніж…                     (зберегти)

4.Ранні пташки росу п’ють…                     (а пізні сльози ллють)

5. Заліз кіт на сало і…                                (кричить «мало!»)

6. Праця годує а…                                      (лінь марнує)

7. Гостре словечко…                                   (коле сердечко)

8. Хочеш їсти калачі…                                 (не сиди на печі)

1. Хліб, сіль їж, а…                                     (правду ріж)

2. Слово не горобець…                           (вилетить не спіймаєш)

3. Друга легше знайти, ніж…                     (зберегти)

4.Ранні пташки росу п’ють…                     (а пізні сльози ллють)

5. Заліз кіт на сало і…                                (кричить «мало!»)

6. Праця годує а…                                      (лінь марнує)

7. Гостре словечко…                                   (коле сердечко)

8. Хочеш їсти калачі…                                 (не сиди на печі)

1. Хліб, сіль їж, а…                                     (правду ріж)

2. Слово не горобець…                           (вилетить не спіймаєш)

3. Друга легше знайти, ніж…                     (зберегти)

4.Ранні пташки росу п’ють…                     (а пізні сльози ллють)

5. Заліз кіт на сало і…                                (кричить «мало!»)

6. Праця годує а…                                      (лінь марнує)

7. Гостре словечко…                                   (коле сердечко)

8. Хочеш їсти калачі…                                 (не сиди на печі)

А) З перших складів.

    «1»:                                               

-    Десять, редиска, вогонь. (Дерево)

-        Диво, тиша, надія. (Дитина)

 

   А) З перших складів.

"6"

 -    Сокіл, роса, камінь. (Сорока)

-    Береза, ремез, замок. (Береза)

 

Б) з перших складів двох слів і других складів третього слова.

    «2»:                                                

-      Ягода, липень, спина. (Ялина)

-      Огірок, ліпити, гравець. (Олівець)

 

Б) з перших складів двох слів і других складів третього слова.

   "3"

-      Кава, череда, баня. (Каченя)

-      Черга, гомін, новий. (Черговий)

 

В) З першого складу першого слова і другого складу другого слова.

      «4»:                                               

-      Пекар, журнал. (Пенал)

-      Ґава, ранок. (Ґанок)

 

В) З першого складу першого слова і другого складу другого слова   "5"

-      Горицвіт, народ. (Город)

-      Дзвін, вінок. (Дзвінок)

 

docx
Додано
8 грудня 2022
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку