Інтелектуальна гра для старшокласників «Що? Де? Коли?» серед вихованців гуртка

Про матеріал

Інтелектуальна гра для старшокласників «Що? Де? Коли?»

серед вихованців гуртка

Запитання для «розігріву»: Мартін Гарднер. Задача: Дві дівчинки народилися одного й того ж дня, одного місяця, одного року та ще й у одних і тих самих батьків, але вони не двійня. Як це може бути?

Відповідь: Вони трійня.

Перегляд файлу

Інтелектуальна гра для старшокласників «Що? Де? Коли?»

серед вихованців гуртка

 

 

Запитання для «розігріву»: Мартін Гарднер. Задача: Дві дівчинки народилися одного й того ж дня, одного місяця, одного року та ще й у одних і тих самих батьків, але вони не двійня. Як це може бути?

Відповідь: Вони трійня.

 

Запитання ігрового туру:

 

1. Китайці, японці, полінезійці, з одного боку; кельти, фінікійці, бербери, з іншого. Що їм приписували різні учені?

Відповідь: Відкриття Америки.

 

2. Ще на початку цивілізованої історії людства для офіційного спілкування з іншими державами стали призначатися спеціальні особи – посли. Послу давали інструкції, написані на двох картках або табличках, складених навпіл. Як називалися ці таблички?

Відповідь: Ці складені навпіл картки називалися «дипломами» (звідси й слово «дипломатія»).

 

3. Цей список складено у першому столітті до нашої ери, і він до цього часу залишався незмінним хоча й були сотні спроб змінити його. Про що мова?

Відповідь: Сім чудес світу.

 

4. Напишіть як можна коротше вислів: «Об’єм кілограма води при температурі плюс чотири градуси Цельсія».

Відповідь: Літр.

 

5. Що звичайні люди їдять, а боксери бють?

Відповідь: Грушу.

 

6. За 1905-1912 роки у Росії від продажу цього «продукту» отримали прибутку 185 мільйонів карбованців (порівняння: від експлуатації залізниць – тільки 160 мільйонів). Що це за «продукт»?

Відповідь: Горілка.

 

7. Яка рослина була прообразом застібки «липучки»?

Відповідь: Репях.

 

8. Який скарб, за мудрим висловом українського мислителя Григорія Савича Сковороди, «не можна ні вкрасти, ні загубити, ні знищити»?

Відповідь: Знання.

 

9. Середньовічний лікар доктор Андреас Везалій зазнавав переслідувань церкви, оскільки стверджував, що у всіх людей однакове число ЇХ. Назвіть ЇХ.

Відповідь: Ребра (Коментар: Церква вважала, що у чоловіків на одне ребро менше).

 

10. Кажуть, що є місця, де зустрічаються дивовижні коні, які не поступаються за силою слонам. Де ж це?

Відповідь: На шаховій дошці.

 

11. Назва цієї ріки однаково звучить і по-французьки,  і по-угорськи, і по-італійськи, і по-п’ємонтськи, і по-ломбардськи. Назвіть її назву по-українськи.

 Відповідь: По (Коментар: У запитанні декілька разів зустрічалося буквосполучення «ПО» - у цьому була підказка).

 

12. У Франції протягом 1751-1776 років було видано 22 томи книг, які мали однакову назву, але різний зміст. Вкажіть цю назву.

Відповідь: «Енциклопедія наук, мистецтв та ремесел».

 

13. З якої рослини роблять манну крупу?

Відповідь: З пшениці.

 

14. У 1938 році угорці Ласло і Георг Біро зробили винахід, без якого й сьогодні неможливо обійтися не тільки учню, а й будь-якій письменній людині. Що це за винахід?

Відповідь: Кулькова ручка.

 

15. Яку форму мав бубон у давніх греків? (Підказка в цій колоді карт.)

Відповідь: Квадрата або ромба (саме цим пояснюється той факт, що на гральних картах бубнової масті зображують ромб).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Попова Людмила Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Штепка Настя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Краснік Олена Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
2364
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку