Інтерактивна гра дасть ззмогу сформувати в учнів навички швидкочитання; надасть учням змогу глибше усвідомити навчальний матеріал; розвити взаємодію процесів розвитку мислення та мовлення; кмітливість, увагу, витримку; формувє ціннісне ставлення до себе: емоційне задоволення від прочитаного.
Інтерактивна дидактична гра «Кмітливці»
Мета:
Форма роботи: робота в парах
Хід гри
І варіант
Кожна пара отримує картки з однаковим завданням.
Завдання:
Презентація відповідей. Учні презентують прочитані прислів'я та пояснюють їх значення.
Перемагає пара, яка швидше і правильніше виконає завдання.
ІІ варіант
Кожна пара отримує картки із різними завданнями.
Завдання:
Презентація відповідей. Учні презентують прочитані прислів'я та пояснюють їх значення.
Перемагає пара, яка швидше і правильніше виконає завдання.
Приклади завдань
до інтерактивної дидактичної гри «Кмітливці»
з теми «Усна народна творчість»
(3 клас)
1 картка
Завдання:
________________________________________________________________________________________________________________________________
Ключ: читати за рухом годинника через дві букви, починаючи з виділеної
|
(Відповідь: «Без діла слабіє сила»)
2 картка до гри
Ключ: читати через дві букви за рухом годинника, починаючи з виділеної
Завдання: 1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ. 2. Запиши прислів’я. ________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. Пояснити зміст прислів’я.
|
(Відповідь: «Язик до Києва доведе»)
3 картка до гри
Ключ: читати за рухом годинника через одну букву, починаючи з виділеної Завдання:
1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ. 2. Запиши прислів’я. ________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. Пояснити зміст прислів’я.
|
(Відповідь: «Одна ластівка весни не несе»)
4 картка до гри
Завдання:
1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.
2. Запиши прислів’я.
________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Пояснити зміст прислів’я.
Ключ: читати через одну букву, починаючи з виділеної
|
(Відповідь: «Нащо й клад, якщо в сім`ї лад»)
1 картка
Завдання:
____________________________________________________________________________________________________________________________
Ключ: читати за рухом годинника через дві букви, починаючи з виділеної
|
2 картка
Завдання:
________________________________________________________________________________________________________________________________
Ключ: читати через дві букви за рухом годинника, починаючи з виділеної.
|
3 картка
Завдання:
2. Запиши прислів’я. ________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. Пояснити зміст прислів’я. Ключ: читати за рухом годинника через одну букву, починаючи з виділеної
|