Інтерактивна гра "Кмітливці"

Про матеріал

Інтерактивна гра дасть ззмогу сформувати в учнів навички швидкочитання; надасть учням змогу глибше усвідомити навчальний матеріал; розвити взаємодію процесів розвитку мислення та мовлення; кмітливість, увагу, витримку; формувє ціннісне ставлення до себе: емоційне задоволення від прочитаного.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ГРА “КМІТЛИВЦІ”

Номер слайду 2

  Мета:  сформувати в учнів навички швидкочитання; надати можливість учням глибше усвідомити навчальний матеріал; розвивати взаємодію процесів розвитку мислення та мовлення; кмітливість, увагу, витримку; формувати ціннісне ставлення особистості до себе, шляхом створення емоційного задоволення від прочитаного

Номер слайду 3

Завдання:1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.2. Записати прислів'я.3. Пояснити зміст прислів’я.

Номер слайду 4

  Ключ: читати через одну букву, починаючи з виділеної   Зразок картки

Номер слайду 5

ПЕРЕВІРКАНащо й клад, якщо в сім’ї лад

Номер слайду 6

Готові? Почали!!!

Номер слайду 7

1 КАРТКАБез діла слабіє сила

Номер слайду 8

2 КАРТКАЯзик до Києва доведе

Номер слайду 9

3 КАРТКАОдна ластівка весни не несе

Номер слайду 10

МОЛОДЦІ!

Перегляд файлу

 

 

Інтерактивна дидактична гра «Кмітливці»

 

Мета:

  • сформувати в учнів  навички швидкочитання; дати учням змогу  глибше усвідомити навчальний матеріал;
  • розвивати взаємодію процесів розвитку мислення та мовлення; кмітливість, увагу, витримку;
  • формувати ціннісне ставлення до себе: емоційне задоволення від прочитаного.

Форма роботи: робота в парах

 

Хід гри

          І варіант

Кожна пара отримує картки з однаковим завданням.

Завдання:

  1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.
  2. Запиши прислів’я.
  3. Пояснити зміст прислів’я.

Презентація відповідей.  Учні презентують прочитані прислів'я та пояснюють їх значення.

Перемагає пара, яка швидше і правильніше виконає завдання.

 

ІІ варіант

Кожна пара отримує картки із різними завданнями.

Завдання:

  1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.
  2. Запиши прислів’я.
  3. Пояснити зміст прислів’я.

Презентація відповідей.  Учні презентують прочитані прислів'я та пояснюють їх значення.

Перемагає пара, яка швидше і правильніше виконає завдання.

 

  Приклади  завдань

 до інтерактивної  дидактичної гри «Кмітливці»

з теми «Усна народна творчість»

(3 клас)

1 картка

 

Завдання:

  1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.
  2. Запиши прислів’я.

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Пояснити зміст прислів’я.

 

Ключ: читати за рухом годинника через дві букви, починаючи з виділеної

 

 

 (Відповідь: «Без діла слабіє сила»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 картка до гри

 

Ключ: читати через дві букви за рухом годинника, починаючи з виділеної

 

Завдання:

1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.

2. Запиши прислів’я.

________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Пояснити зміст прислів’я.

 

 

 

 

 

(Відповідь: «Язик до Києва доведе»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 картка до гри

 

Ключ: читати за рухом годинника через одну букву,

 починаючи з виділеної

Завдання:

 

1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.

2. Запиши прислів’я.

________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Пояснити зміст прислів’я.

 

 

 

 

 

 

 

 

(Відповідь: «Одна ластівка весни не несе»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 картка до гри

 

 

Завдання:

 

1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.

2. Запиши прислів’я.

________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Пояснити зміст прислів’я.

 

 

Ключ: читати через одну букву, починаючи з виділеної

 

 

 

(Відповідь: «Нащо й клад, якщо в сім`ї лад»)

 

 

 

Перегляд файлу

1 картка

 

Завдання:

 

  1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.
  2. Запиши прислів’я.

____________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Пояснити зміст прислів’я.

 

Ключ: читати за рухом годинника через дві букви, починаючи з виділеної

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 картка

 

Завдання:

 

  1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.
  2. Запиши прислів’я.

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Пояснити зміст прислів’я.

 

Ключ: читати через дві букви за рухом годинника, починаючи з виділеної.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 картка

 

Завдання:

 

  1. Прочитати прислів’я, зашифроване у колограмі використовуючи ключ.

2. Запиши прислів’я.

________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Пояснити зміст прислів’я.

Ключ: читати за рухом годинника через одну букву, починаючи з виділеної

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
20 липня 2018
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку