Інтерактивний плакат для роботи на уроці зарубіжної літератури

Про матеріал
Інтерактивний плакат для роботи на уроці зарубіжної літератури з теми Е.По "Золотий жук"
Перегляд файлу

Золотий жук Е.По.mp4

 Міжпредметні зв'язки під час дистанційного навчання

                                    (Інтерактивна вправа)

  Міжпредметні зв'язки - це сучасний принцип навчання, який впливає на відбір і структуру навчального матеріалу цілого ряду предметів, посилюючи системність знань учнів, активізує методи навчання, орієнтує на застосування комплексних форм організації навчання, забезпечуючи єдність навчально-виховного процесу.

Міжпредметні зв’язки підвищують ефективність навчання і виховання учнів, що дає можливість засвоювати їм не тільки даний предмет, а й пізнавати зв’язок його з іншими предметами.

Розвиток міжпредметних зв’язків один з основних резервів до вдосконалення навчально-виховного процесу у школі, що підвищить ефективність навчання і забезпече наскрізне застосування знань.

 На перший погляд може здатися,що може пов’язувати такі предмети як зар.літ та хімія чи інші предмети?

 В істориії літератури є багато прикладів того, як хімічні відкриття та наукові дослідження впливали на творчість письменників та поетів. Поєднуючи ці предмети учні зможуть побачити зв’язок між наукою та мистецтвом.

ЖЮЛЬ ВЕРН ВИПЕРЕДЖАЄ ЧАС у своєму творі «Таємничий острів»)

« - Яке паливо замінить вугілля?

-                     Вода, відповів інженер.

-         Мова йде про альтернативне паливо для двигунів – воду, яка за допомогою електролізу розкладається на елементи: воду і кисень.

-         М.Носов, «Незнайко в Сонячному місті»)

-         Екологічність використання спирту, як палива для авто.

 

 

 

 

Ми підготували інтерактивну вправу, яка наз. «Інтерактивний плакат»https://www.thinglink.com/card/1812477836712215014

На прикладі твору Е. По «Золотий жук» ми покажемо ,як можна використовувати цей плакат на різних етапах уроку ,не на одному уроці та міжпредметні зв’язки

Інформатика (додатки, шукати інформацію, завантажувати,вставляти матеріал,працювати з різними інструментами)

Хімія

Біологія

Географія

 Учень середньої школи є різносторонньо розвиненим, коли розуміється на багатьох шкільних дисциплінах і зв’язку між ними, що дає можливість широко використовувати набуті знання при рішенні життєвих питань. Саме таких учнів ми і прагнемо виховувати!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рецепт цілющого креативного напою: Екстракт  багатої фантазії Настій  оригінальних  думок Бальзам  неповторних мрій Коктейль імпровізації Відвар  миттєвих творчих рішень. Кава   успіху

 

 

 

 

Вправа «Займи позицію» На багатьох уроках використовую вправу «Займи позицію». Оберіть, будь ласка, і ви одну з позицій:1. Допомога Прометея людям вартувала його страждань.2. Допомога Прометея людям не вартувала його страждань.

 

 

Вправа «Незакінчене речення»Продовжіть речення: «Якби я була (був) знайома (знайомий) із Полліанною, то я б у неї запитала (запитав) про …»

Вправа «Сенкан» За допомогою вправи «Сенкан» часто підсумовую на своїх уроках вивчений матеріал.

На контурній карті нанести маршрут героя

 

 

 

Рецепт цілющого креативного напою: Екстракт  багатої фантазії Настій  оригінальних  думок Бальзам  неповторних мрій Коктейль імпровізації Відвар  миттєвих творчих рішень. Кава   успіху

Карта подорожі

docx
Додав(-ла)
джура люда
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
21 лютого
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку