Календарно-тематичне планування уроків за Науменко.3 клас. Літературне читання . 1 семестр.
З урахуванням " Перлинки" та позакласного читання.
Клас 3 – Б
Предмет
Використано:
– підручникНауменко В. О.Літературне читання для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою для 3-ого класу (К.: Генеза, 2013);
Хрестоматія для читання,(3−4кл.,Л.−2016).
№ п/п |
Підтема |
Матеріал підручника |
Дата проведення |
Примітка
|
З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА |
||||
1. |
Вступ. Ознайомлення з підручником. Як народилися казки. |
С.4 Перлинка» – с.4–6) |
|
|
2. |
Де сила не візьме, там розум допоможе. Казки про тварин. Вчинок персонажа. Казки про тварин. «Їжак та заєць» |
с. 6-8
|
|
|
3. |
Порівнюємо казки з різними персонажами, але схожими вчинками. Тема і основна думка казки. «Лисиця та рак» |
с. 9-10 |
|
|
4. |
Чарівні казки. Чарівні перетворення в казці «Про Оха-чудотвора» |
С.11-15 |
|
|
5. |
Чарівні казки «Про Оха-чудотвора». |
С.11-15 |
|
|
6. |
Урок позакласного читання 1. Мова – дивний скарб. |
С.3-9 |
|
|
7. |
Підсумковий урок з теми «Українські народні казки». Контрольна робота №1: аудіювання. Тематичне оцінювання. ТЕМА |
|
|
|
Казки народів світу |
||||
8. |
Аналіз контрольної роботи. Що і як будемо читати в розділі «З літературної скарбниці». Божена Німцова «Лісова німфа» |
(с.40 Перлинка |
|
|
9. |
Якоб і Вільгельм Грімм «Бременські музиканти». Скорочено |
с. 33-35 |
|
|
10. |
Урок позакласного читання 2. Вже борами літа замикає осінь. |
С.10-16 |
|
|
11. |
Творчість Ганс Крістіан Андерсен. «Ромашка» |
С.36-40
|
|
|
12. |
Ганс Крістіан Андерсен. «Ромашка» |
с. 36-40 |
|
|
13. |
Чарівний світ героїв Джанні Родарі Джанні Родарі «Чародійна палиця» |
Перлинка .с.33-35 |
|
|
14. |
Урок позакласного читання 3. Українскі народні казки |
с. 17-24 |
|
|
15. |
Астрід Ліндгрен «Малий Карлосон,що живе на даху» |
(с.32-Перлинка) |
|
|
16. |
Читаємо про пригоди Піноккіо. Карло Колодді «Пригоди Піноккіо» |
|
|
|
17. |
Карло Колодді «Пригоди Піноккіо» |
|
|
|
18. |
Підсумковий урок з теми «Казки народів світу». Контрольна робота №2: контроль навички читання мовчки. Тематичне оцінювання. ТЕМА |
|
|
|
19. |
Розкриваємо таємниці казки. Марія Познанська «Ромашка». Михайло Коцюбинський «Звився жайворонок…». «Жайворонка якщо хтось і не бачив…» (за Юрієм Дмитрієвим). |
с. 41 |
|
|
20. |
Сила уяви. Ірина Жиленко «Вечір гномів» (напам’ять). |
с. 42 |
|
|
21. |
Урок позакласного читання 4.Літературні казки |
с. 25-30 |
|
|
22. |
Перевірка вірша напам’ять І. Жиленко «Вечір гномів». Тримай язика на припоні. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома». |
с. 43 – 46 |
|
|
23. |
Перевірка вірша напам’ять І. Жиленко «Вечір гномів». Тримай язика на припоні. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома» (продовження). |
с. 46 – 48 |
|
|
24. |
Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін «Казка про рибака та рибку». |
с. 49 – 52 |
|
|
25. |
Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін «Казка про рибака та рибку» (продовження). |
с. 52 – 56 |
|
|
27. |
Опрацювання казок зарубіжних письменників за оновленою програмою (Іан Вайороу, Джеремі Стронг). |
|
|
|
28. |
Урок позакласного читання 5. Сторінки для допитливих |
с. 47-53 |
|
|
29. |
За горами, за лісами, за широкими морями. Петро Єршов «Горбоконик». |
с. 57 – 62 |
|
|
30. |
Відкриваємо таємниці світу. Костянтин Ушинський «Витівки старої зими». |
с. 62 – 65 |
|
|
31. |
Підсумковий урок з теми «Казки зарубіжних письменників». Контрольна робота №3: усний переказ прочитаного твору. Тематичне оцінювання. ТЕМА |
|
|
|
Казки українських письменників |
||||
32. |
Вступ до розділу. Казки українських письменників. Лариса Письменна «Як зажурився веселий Казкар». |
с. 66 – 68 |
|
|
33. |
Не роби іншому того, чого сам не любиш. Іван Франко «Лисичка і Журавель» (уривок напам’ять). |
с. 68 – 70 |
|
|
34. |
Урок позакласного читання 6. Веселі пригоди |
с. 61-69 |
|
|
35. |
Перевірка уривка напам’ять І. Франка «Лисичка і Журавель». Леся Українка. «Казка про Оха-чудодія». |
с. 70 – 74 |
|
|
36. |
Перевірка уривка напам’ять І. Франка «Лисичка і Журавель». Учіться фантазувати. В. Сухомлинський «Дід Осінник». |
с. 74 – 76 |
|
|
37. |
Перевірка уривка напам’ять І. Франка «Лисичка і Журавель». Учіться фантазувати. В. Сухомлинський «Снігуроньчина пісня». |
с. 76 – 77 |
|
|
38. |
Опрацювання казок українських письменників за оновленою програмою (Валентина Вздульська, Оксана Іваненко, Вадим Скомаровський, Олег Буцень). |
|
|
|
39. |
Коли твір відкриває свої таємниці. Оксана Іваненко «Синичка». |
с. 77 – 79 |
|
|
40. |
Урок позакласного читання 7. Прийшла зима біловолоса |
с. 39-46 |
|
|
41. |
Коли твір відкриває свої таємниці. Оксана Іваненко «Синичка» (продовження). |
с. 79 – 81 |
|
|
42. |
Допоможемо пташкам узимку. Анатолій Качан «Крихта хліба» (напам’ять). Леонід Глібов «Хто вона?» |
с. 82 – 83 |
|
|
43. |
Підсумковий урок з теми «Казки українських письменників». Контрольна робота №4: контроль навички читання вголос. В. Сухомлинський «Через потік». Тематичне оцінювання. ТЕМА |
зош. «Успішні сходинки» с. 93 |
|
|
Легенди . Байки. П’єси |
||||
44. |
Перевірка вірша напам’ять А. Качана «Крихта хліба». Легенда. Іван Липа «Лада Прекрасна». |
с. 84 – 87 |
|
|
45. |
Легенда. Іван Липа «Лада Прекрасна» (продовження). |
с. 87 – 90 |
|
|
46. |
Урок позакласного читання 7. Байки . |
с. 31-38 |
|
|
47. |
П’єса-казка Олександра Олеся. Аналіз та розігрування п’єси Олександр Олесь «Ведмідь в гостях у бабусі» |
(«Перлинка» – с. 48–56) |
|
|
48 |
П’єса. П’єса-казка Леся Мовчун «Горіхові принцеси» Підсумковий урок за семестр. |
підручник – с. 95–99 |
|
|