Календарне планування уроків читання у 3 класі 2 семестр за підручником О. Савченко ( частина 2)

Про матеріал
Календарне планування розробленно відповідно до Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом О.Я. Савченко.Календарне планування включає:зміст уроку,змістові лінії,ключові компетентності,очікувані результати
Перегляд файлу

 

літературне читання

3 клас

II семестр

За підручником О. Савченко ( частина 2)

 

Зміст уроків

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані результати

Дата

Як не любить свій рідний край!

57

Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання

Ст.80

 ОПРзДК

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент: знають та виконують на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

Діяльнісний компонент:

 -ознайомлюються з розділом,розгляд його на форзаці підручника;

- висловлюють свої думки.

Ціннісний компонент: висловлюють власне ставлення до змісту прослуханої інформації

18.01

58

Вірші Варвари Гринько «Рідний край», Олекси Палійчука «Київ». Навчання виразному читанню; пояснення виділених слів і речень.

Ст.81

ППДЧ

РНЧОПРП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

Знаннєвий компонент:знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють своє ставлення до почутого: до подій тексту;

-виразно читають вірші;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

19.01

59

 Дарина Телкова «Героям», Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну».

Ст.82-83

ППДЧ

РНЧОПРП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

20.01

60

Оповідання Оксани Коротюк «Наші скарби». Розширення і збагачення знань учнів про музеї.

Ст.83-84

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-буруть участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні;

- досліджують жанровіос обливості і структури тексту

-збагачують мовлення.

Ціннісний компонент:діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

21.01

61

Науково-художнє оповідання

Тетяни Щербаченко «Український лицар».

Ст.85-86

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

-збагачують мовлення і розвиток понятійного і образного мислення.

-будують тематичну павутинку до слова Кобзар

Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої думки.

25.01

62

Наталка Поклад «Гарно жити у селі»; Микола Вінграновський «Сама собою річка ця тече».

Ст.87-88

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи.

26.01

  63

Робота з дитячою книжкою.

Робота з різними джерелами інформації.

ОПРзДК

РНЧОПРП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих  наук

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

27.01

64

Наталія Олійник «Гончарики з Опішного».

Науково-художній текст.

Ст.88-89

ДіВзМ

 

-спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають , що таке гончарство

Діяльнісний компонент:

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

- зіставляють ілюстрацій із текстом;

-збагачують словниковий запас.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

01.02

65

Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом « Як не любить свій край!» Ст.91

 

 

ППДЧ

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-усно відповідають на запитання.

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

02.02

Літературні казки.П'єса-казка.Байка.

66

Вступ до розділу; розгляд колажу; настанови щодо опрацювання творів. Ознайомлення із обсягом і переліком творів у змісті підручника

Ст.92

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають,що таке казка та байка.

Діяльнісний компонент:

- розглядають колаж;

-беруть участь у колективному обговоренні побаченого та почутого.

- Ознайомлюються із обсягом і переліком творів у змісті підручника

Ціннісний компонент:впевнено висловлюють свої думки

03.02

67

Валентин Бичко «Казка вигадка, та в ній...». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».

Ст.93-94

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають ознаки чарівної казки

Діяльнісний компонент:

-розвивають емоційний  інтелект, уяву; прогностичні уміння;

-удосконалюють вміння читати діалоги.

 -інсценізацують уривки казки.

-виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого.

Ціннісний компонент:оцінюють результати роботи в парі.

04.02

68

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження). Слово про письменника. Розвиток емоційного інтелекту, уяви; прогностичних умінь.

Ст.95-96

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

 

 

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

- удосконалюють вміння читати діалоги.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

08.02

69

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження).

Ст.96-97

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

 

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

- удосконалюють вміння читати діалоги.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

09.02

70

Робота з дитячою літературою. Зустріч з книжками письменника Олександра Дерманського.

Виставка книжок письменника. Презентація учнями прочитаних творів.

ОПРзДК

РНЧОПРП

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

10.02

71

Олександр Дерманський «Білячок». Слово про письменника. Дійові особи казки; зв’язок між ними і Білячком. Характеристика головного героя казки.

Ст.98-99

 

ОПРзДК

ППДЧ

-спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-визначають дійових осіб казки;

- розвивають емоційний інтелект і мовлення;

-складають план казки;.

-характерезують головного героя;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

15.02

72

Олександр Дерманський «Білячок».     ( продовження) ст.100-101

ОПРзДК

ППДЧ

-спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил читання

Діяльнісний компонент:

--висловлюють свої думки щодо прочитаного

- розвивають емоційний інтелект і мовлення;

- дотримуються культури спілкування;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

16.02

73

 

Діагностична робота.

Аудіювання (письмово).

ОПРзДК

ППДЧ

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

17.02

74-75

Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника

Ст.104-107

ВУзЗП

 

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

- комбіновано читають: вголос і мовчки;

- аналізують мотив вчинків головного героя

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями.

18.02

76

Робота з дитячою книжкою.

Вірш М. Стельмаха «Заєць і Рак».

Перетворення вірша на п'єсу.

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи.

22.02

77-78

П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).

Слово про письменницю

Ст.108-110

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність

Знаннєвий компонент:знають , що таке п'єса-казка

Діяльнісний компонент:

- визначають послідовності подій;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

впевнено висловлюють свої думки.

 

23.02

 79

П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (продовження)

Ст.111-115

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-установлюють зв'язків між частинами тексту;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

24.02

80

Медіавіконце: афіша вистави. Ознайомлення з видами афіш як джерелами інформації.

Ст.116

 

ДіВзМ

-спілкування державною мовою;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:знають, що таке афіша

Діяльнісний компонент:

- ознайомлюються з видами афіш;

-обговорюють ,яку афішу можна створити до попередньої п'єси;

 -беруть участь у колективному обговоренні .

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

 

01.03

81

Веселе слово. Богдана Бойко «У театрі». Чому глядачам не вдалося побачити виставу?

Ст. 117

ДіВзМ

-спілкування державною мовою;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент: знають, що таке театр

 Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

-розглядають малюнок до гумористичного вірша;

-обговорюють форми квитків у театрі.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки

02.03

82

Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак», «Чиж та Голуб»;

Ст.118-120

 

 

 

 

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:знають , що таке байка, байкар

Діяльнісний компонент:

-ознайомлюються із творчістю Л.Глібова;

-вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати;

-визначають мораль байки, її головної думки;

-виховують моральні цінності;

- висловлюють оцінювальні судження;

- збагачують мовлення образними висловами.

 Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

03.03

83

 

Діагностична робота.Навички читання мовчки (письмово).

РНЧОПРП

 

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

04.03

84

Робота з дитячою книжкою.

Байка Л. Глібова « Ластівка та Шуліка».

ОПРзДК

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури спілкування;

- -виховують моральні цінності;

- висловлюють оцінювальні судження;

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

09.03

85

Байка  Анатолія Костецького «Добра порада».

Ст.121

ВУзЗП

 

спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури спілкування;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

10.03

86

Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом «Літературні казки.П'єса-казка.Байки» ст.122

ОПРзДК

- спілкування державною мовою

-уміння вчитися впродовж життя

 

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури спілкування;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

 

15.03

Поезії про дивосвіт природи

87

Вступ до розділу і теми. . Розгляд колажу. Що відображають його фрагменти? Вірш Любові Забашти «Дивосвіт».

Ст.123-124

 

 

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

спілкування державною мовою

-культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:знають , що таке рими, ритм.

Діяльнісний компонент:

- ознайомлюються із вступом до розділу;

 -беруть участь у колективному розгляді колажу;

- ознайомлюються із настановами щодо читання цього розділу.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

16.03

88

Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...».

О.Олесь « В небі жайворонки в'ються»

Ст.125-126

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

 

Знаннєвий компонент:знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями.

Діяльнісний компонент:

 -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-ставлять до тексту запитання ( робота в парі).

Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи.

 

17.03

89

Вірш  М. Сингаївського «Волошкове поле»

Ст.127

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

Знаннєвий компонент:знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями.

Діяльнісний компонент:

-знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням;

- виразно читають;

-римують слова;

 -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-ставлять до тексту запитання ( робота в парі).

Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи.

18.03

90

 Д.Павличко «Дядько Дощ», Л.Костенко « Шипшина важко віддає плоди…»А.Качан «Розливається Дунай...».

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

Знаннєвий компонент:знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями.

Діяльнісний компонент:

-знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням;

- виразно читають;

 -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-ставлять до тексту запитання

Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи.

29.03

91

Робота з дитячою книжкою.

Андрій Малишко «Бабуня-Трава»

Ст.33

ОПРзДК

ВУзЗП

 

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-розпочинають ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

30.03

92

 

Медіавіконце: мініпроєкт — створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш».

130

ДіВзМ

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі.

Діяльнісний компонент:

-дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 -беруть участь у колективному обговоренні .

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

31.03

93

 

Діагностична робота.

Робота з літературним твором (письмово).

РНЧОПРП

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці

05.04

94

Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» ст.131

ОПРзДК

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

 

06.04

Все добре переймай, а недобре-виправляй…

95

Вступ до розділу, настанови щодо його читання. Розгляд колажу; ознайомлення у змісті з назвами творів, прізвищами авторів

Ст. 132

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури спілкування;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

07.04

96

Оповідання Василя Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло».

Ст.133

 

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події.

Діяльнісний компонент:

-читають мовчки;

- роблять смисловий і структурний аналіз оповідання;

-визначають головну думку твору;

-висловлюють оцінювальні судження;

- стисло переказують.

Ціннісний компонент:  оцінюють результати своєї роботи.

08.04

97

Вірш Тетяни Майданович «Телефонна розмова». Ст.134

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події.

Діяльнісний компонент:

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:  оцінюють результати своєї роботи.

12.04

98

Робота з дитячою книжкою.

Казка Катерини Бабкіної «Хто потрібен в міському саду»

Ст.51

ОПРзДК

ППДЧ

 

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-розпочинають ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

13.04

99

Нана Деменкова «Дружок і Образа», Ст.135

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події.

Діяльнісний компонент:

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:  оцінюють результати своєї роботи.

 

14.04

100

Нана Деменкова «Я друзів не продаю». Ст.136

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події.

Діяльнісний компонент:

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:  оцінюють результати своєї роботи.

19.04

101

Уривок з книжки Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям» «Різні культури». Слово про письменницю та її книжки. Ст.137-138

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

- культурна компетентність

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

20.04

102

Надія Гербіш « Різні культури» (продовження). Ст.139-140

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають і  розуміють  смисл вислову «різні культури».

Діяльнісний компонент:

-читають мовчки, перечитують  вголос.

- визначають  ключові слова, речення;

- знаходять і пояснюють зв’язки між дійовими особами;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

 

21.04

103-104

Вірш Н. Кир’ян «Ми з вами у цьому світі не самі». М. Вітлер «Кошеня пропало».

Ст.141-142

 

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:знають про взаємну залежність людей і природи.

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

22.04

105

Робота з дитячими книжками, періодичними виданнями. Інформація про журнал «Пізнайко».

Ст.48

ОПРзДК

РНЧОПРП

ППДЧ

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-усно відповідають на запитання.

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

26.04

106

 

Анатолій Костецький «Спішу додому». Читання мовчки. Виразне читання діалогів.

Ст.143-144

ОПРзДК

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

27.04

107

Пес, відомий на весь світ. За матеріалами інтернет-джерел.

Ст.144-145

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент: знають,що таке мумія, монастир.

Діяльнісний компонент:

- виконують завдання на уважність;

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

28.04

108

Веселе слово. Оксана Сенатович « Балакуни» ст.146

ДіВзТРВ

ВУзЗП

 

 

-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

05.05

109

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недоьре- виправляй»

Ст.147

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність

 

Знаннєвий компонент:знають, що означає слово скоромовка та прислів’я.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

-вчать скоромовку напам’ять.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

06.05

Іскринки творчості

110

 Вступ до розділу. Розгляд колажу. Вірш В.Коломієць « Ліс і лис»

Ст.148-149

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

 

Знаннєвий компонент:знають та збагачують своє мовлення новими словами.

Діяльнісний компонент:

-розмірковують який смисл закладено в назві розділу;

-читають вголос правильно,свідомо;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:  оцінюють результати своєї роботи.

11.05

111

Робота з дитячими книжками.. Пошук творів, що розкривають світ переживань дітей, які потрапили у складні умови життя

ППДЧ

ОПРзДК

- спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-усно відповідають на запитання.

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

12.05

112

 

Діагностична робота.Навички читання вголос.

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями.

17.05

113

Медіавіконце: мініпроєкт-колаж «Про мене». Ст.150

ОПРзДК

ДіВзМ

 

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

-створюють колаж;

-працюють за порадами підручника.

 Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

18.05

114

Вірш Степана Жупанина «Намалюю вітер». Вірш Валентини Ткаченко «Лісове коріння».

Ст.151

ДіВзТРВ

-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

-актуалізують спостереження у природі, які пробуджують уяву, бажання створювати щось своє;

-шукають і аналізують образні засоби вірша.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

19.05

115

Оповідання Олександра Єфімова «Тут усе є».

Ст.152-154

ДіВзТРВ

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-розвивають уяву і здатності створювати свої описи, словесні малюнки.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

20.05

116

Вірш Дорота Гельнер «Розмова з фортепіано»

Ст. 154

ДіВзМ

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-інноваційність

 

Знаннєвий компонент:знають ,які настрої передає фортепіано.

Діяльнісний компонент:

-виконують творчі завдання;

-розповідають про свої захоплення;

 -беруть участь у колективному обговоренні .

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

24.05

117-118

ˮ Казка Василя Сухомлинського «Співуча пір’їнка».

Ст.155

РНЧОПРП

-спілкування державною мовою

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури спілкування;

-застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

25.05

119-120

Перевіряю свої досягнення. «Скринька очікувань»

Ст.156

 Обговорення книжкових очікувань на літо.

ППДЧ

РНЧОПРП

ВУзЗП

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність

 

Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-перевіряють свої досягнення, виконуючи завдання у підручнику.

 Ціннісний компонент:оцінюють результати своєї роботи

26.05

 

ППДЧ-пізнаємо простір дитячого читання

РНЧОПРП-розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного

ВУзЗП-взаємодіємо усно за  змістом прослуханого

ДіВзТРВ-досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів

ОПРзДК-оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою

ДіВзМ-досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією

ПтІП-перетворюємо та інсценізуємо прочитане

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Чехутська Тетяна Валентинівна
    Дякую, пані Іванно, за цікаву, змістовну, потрібну роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лапшина Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Козел Оля Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Борило Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
5368
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку