літературне читання
3 клас
II семестр
За підручником О. Савченко ( частина 2)
№ |
Зміст уроків |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата |
Як не любить свій рідний край! |
|||||
57 |
Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання Ст.80 |
ОПРзДК ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: знають та виконують на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань Діяльнісний компонент: -ознайомлюються з розділом,розгляд його на форзаці підручника; - висловлюють свої думки. Ціннісний компонент: висловлюють власне ставлення до змісту прослуханої інформації |
18.01 |
58 |
Вірші Варвари Гринько «Рідний край», Олекси Палійчука «Київ». Навчання виразному читанню; пояснення виділених слів і речень. Ст.81 |
ППДЧ РНЧОПРП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент:знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого: до подій тексту; -виразно читають вірші; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. |
19.01 |
59 |
Дарина Телкова «Героям», Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну». Ст.82-83 |
ППДЧ РНЧОПРП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. |
20.01 |
60 |
Оповідання Оксани Коротюк «Наші скарби». Розширення і збагачення знань учнів про музеї. Ст.83-84 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -буруть участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні; - досліджують жанровіос обливості і структури тексту -збагачують мовлення. Ціннісний компонент:діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
21.01 |
61 |
Науково-художнє оповідання Тетяни Щербаченко «Український лицар». Ст.85-86 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого. -збагачують мовлення і розвиток понятійного і образного мислення. -будують тематичну павутинку до слова Кобзар Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
25.01 |
62 |
Наталка Поклад «Гарно жити у селі»; Микола Вінграновський «Сама собою річка ця тече». Ст.87-88 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
26.01 |
63 |
Робота з дитячою книжкою. Робота з різними джерелами інформації. |
ОПРзДК РНЧОПРП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
27.01 |
64 |
Наталія Олійник «Гончарики з Опішного». Науково-художній текст. Ст.88-89 |
ДіВзМ
|
-спілкування державною мовою; -екологічна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають , що таке гончарство Діяльнісний компонент: -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; - зіставляють ілюстрацій із текстом; -збагачують словниковий запас. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
01.02 |
65 |
Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом « Як не любить свій край!» Ст.91
|
ППДЧ |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
02.02 |
Літературні казки.П'єса-казка.Байка. |
|||||
66 |
Вступ до розділу; розгляд колажу; настанови щодо опрацювання творів. Ознайомлення із обсягом і переліком творів у змісті підручника Ст.92 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають,що таке казка та байка. Діяльнісний компонент: - розглядають колаж; -беруть участь у колективному обговоренні побаченого та почутого. - Ознайомлюються із обсягом і переліком творів у змісті підручника Ціннісний компонент:впевнено висловлюють свої думки |
03.02 |
67 |
Валентин Бичко «Казка вигадка, та в ній...». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце». Ст.93-94 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають ознаки чарівної казки Діяльнісний компонент: -розвивають емоційний інтелект, уяву; прогностичні уміння; -удосконалюють вміння читати діалоги. -інсценізацують уривки казки. -виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого. Ціннісний компонент:оцінюють результати роботи в парі. |
04.02 |
68 |
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження). Слово про письменника. Розвиток емоційного інтелекту, уяви; прогностичних умінь. Ст.95-96 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого. - удосконалюють вміння читати діалоги. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
08.02 |
69 |
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження). Ст.96-97 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого. - удосконалюють вміння читати діалоги. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
09.02 |
70 |
Робота з дитячою літературою. Зустріч з книжками письменника Олександра Дерманського. Виставка книжок письменника. Презентація учнями прочитаних творів. |
ОПРзДК РНЧОПРП |
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
10.02 |
71 |
Олександр Дерманський «Білячок». Слово про письменника. Дійові особи казки; зв’язок між ними і Білячком. Характеристика головного героя казки. Ст.98-99
|
ОПРзДК ППДЧ |
-спілкування державною мовою; -екологічна компетентність - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -визначають дійових осіб казки; - розвивають емоційний інтелект і мовлення; -складають план казки;. -характерезують головного героя; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
15.02 |
72 |
Олександр Дерманський «Білячок». ( продовження) ст.100-101 |
ОПРзДК ППДЧ |
-спілкування державною мовою; -екологічна компетентність - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил читання Діяльнісний компонент: --висловлюють свої думки щодо прочитаного - розвивають емоційний інтелект і мовлення; - дотримуються культури спілкування; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
16.02 |
73
|
Діагностична робота. Аудіювання (письмово). |
ОПРзДК ППДЧ |
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
17.02 |
74-75 |
Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника Ст.104-107 |
ВУзЗП
|
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: - комбіновано читають: вголос і мовчки; - аналізують мотив вчинків головного героя Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями. |
18.02 |
76 |
Робота з дитячою книжкою. Вірш М. Стельмаха «Заєць і Рак». Перетворення вірша на п'єсу. |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -екологічна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
22.02 |
77-78 |
П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Слово про письменницю Ст.108-110 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -екологічна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають , що таке п'єса-казка Діяльнісний компонент: - визначають послідовності подій; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.
|
23.02 |
79 |
П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (продовження) Ст.111-115 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -установлюють зв'язків між частинами тексту; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
24.02 |
80 |
Медіавіконце: афіша вистави. Ознайомлення з видами афіш як джерелами інформації. Ст.116
|
ДіВзМ |
-спілкування державною мовою; -інформаційно-комунікативна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають, що таке афіша Діяльнісний компонент: - ознайомлюються з видами афіш; -обговорюють ,яку афішу можна створити до попередньої п'єси; -беруть участь у колективному обговоренні . Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки
|
01.03 |
81 |
Веселе слово. Богдана Бойко «У театрі». Чому глядачам не вдалося побачити виставу? Ст. 117 |
ДіВзМ |
-спілкування державною мовою; -інформаційно-комунікативна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають, що таке театр Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого. -розглядають малюнок до гумористичного вірша; -обговорюють форми квитків у театрі. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки |
02.03 |
82 |
Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак», «Чиж та Голуб»; Ст.118-120
|
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають , що таке байка, байкар Діяльнісний компонент: -ознайомлюються із творчістю Л.Глібова; -вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати; -визначають мораль байки, її головної думки; -виховують моральні цінності; - висловлюють оцінювальні судження; - збагачують мовлення образними висловами. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
03.03 |
83
|
Діагностична робота.Навички читання мовчки (письмово). |
РНЧОПРП
|
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
04.03 |
84 |
Робота з дитячою книжкою. Байка Л. Глібова « Ластівка та Шуліка». |
ОПРзДК ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури спілкування; - -виховують моральні цінності; - висловлюють оцінювальні судження; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
09.03 |
85 |
Байка Анатолія Костецького «Добра порада». Ст.121 |
ВУзЗП
|
спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури спілкування; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
10.03 |
86 |
Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом «Літературні казки.П'єса-казка.Байки» ст.122 |
ОПРзДК |
- спілкування державною мовою -уміння вчитися впродовж життя
|
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури спілкування; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті;
|
15.03 |
Поезії про дивосвіт природи |
|||||
87 |
Вступ до розділу і теми. . Розгляд колажу. Що відображають його фрагменти? Вірш Любові Забашти «Дивосвіт». Ст.123-124
|
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
спілкування державною мовою -культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають , що таке рими, ритм. Діяльнісний компонент: - ознайомлюються із вступом до розділу; -беруть участь у колективному розгляді колажу; - ознайомлюються із настановами щодо читання цього розділу. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
16.03 |
88 |
Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...». О.Олесь « В небі жайворонки в'ються» Ст.125-126 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук
|
Знаннєвий компонент:знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями. Діяльнісний компонент: -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи.
|
17.03 |
89 |
Вірш М. Сингаївського «Волошкове поле» Ст.127 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент:знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями. Діяльнісний компонент: -знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням; - виразно читають; -римують слова; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
18.03 |
90 |
Д.Павличко «Дядько Дощ», Л.Костенко « Шипшина важко віддає плоди…»А.Качан «Розливається Дунай...». |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент:знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями. Діяльнісний компонент: -знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням; - виразно читають; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -ставлять до тексту запитання Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
29.03 |
91 |
Робота з дитячою книжкою. Андрій Малишко «Бабуня-Трава» Ст.33 |
ОПРзДК ВУзЗП
|
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -розпочинають ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
30.03 |
92
|
Медіавіконце: мініпроєкт — створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш». 130 |
ДіВзМ |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі. Діяльнісний компонент: -дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; -беруть участь у колективному обговоренні . Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.
|
31.03 |
93
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором (письмово). |
РНЧОПРП |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці |
05.04 |
94 |
Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» ст.131 |
ОПРзДК |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування. Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.
|
06.04 |
Все добре переймай, а недобре-виправляй… |
|||||
95 |
Вступ до розділу, настанови щодо його читання. Розгляд колажу; ознайомлення у змісті з назвами творів, прізвищами авторів Ст. 132 |
ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури спілкування; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
07.04 |
96 |
Оповідання Василя Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло». Ст.133
|
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події. Діяльнісний компонент: -читають мовчки; - роблять смисловий і структурний аналіз оповідання; -визначають головну думку твору; -висловлюють оцінювальні судження; - стисло переказують. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
08.04 |
97 |
Вірш Тетяни Майданович «Телефонна розмова». Ст.134 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події. Діяльнісний компонент: - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
12.04 |
98 |
Робота з дитячою книжкою. Казка Катерини Бабкіної «Хто потрібен в міському саду» Ст.51 |
ОПРзДК ППДЧ
|
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -розпочинають ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
13.04 |
99 |
Нана Деменкова «Дружок і Образа», Ст.135 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події. Діяльнісний компонент: - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи.
|
14.04 |
100 |
Нана Деменкова «Я друзів не продаю». Ст.136 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події. Діяльнісний компонент: - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
19.04 |
101 |
Уривок з книжки Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям» «Різні культури». Слово про письменницю та її книжки. Ст.137-138 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою - культурна компетентність -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
20.04 |
102 |
Надія Гербіш « Різні культури» (продовження). Ст.139-140 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають і розуміють смисл вислову «різні культури». Діяльнісний компонент: -читають мовчки, перечитують вголос. - визначають ключові слова, речення; - знаходять і пояснюють зв’язки між дійовими особами; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.
|
21.04 |
103-104 |
Вірш Н. Кир’ян «Ми з вами у цьому світі не самі». М. Вітлер «Кошеня пропало». Ст.141-142
|
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:знають про взаємну залежність людей і природи. Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
22.04 |
105 |
Робота з дитячими книжками, періодичними виданнями. Інформація про журнал «Пізнайко». Ст.48 |
ОПРзДК РНЧОПРП ППДЧ |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
26.04 |
106
|
Анатолій Костецький «Спішу додому». Читання мовчки. Виразне читання діалогів. Ст.143-144 |
ОПРзДК ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування. Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
27.04 |
107 |
Пес, відомий на весь світ. За матеріалами інтернет-джерел. Ст.144-145 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають,що таке мумія, монастир. Діяльнісний компонент: - виконують завдання на уважність; -висловлюють свої думки щодо прочитаного; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
28.04 |
108 |
Веселе слово. Оксана Сенатович « Балакуни» ст.146 |
ДіВзТРВ ВУзЗП
|
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
05.05 |
109 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недоьре- виправляй» Ст.147 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність
|
Знаннєвий компонент:знають, що означає слово скоромовка та прислів’я. Діяльнісний компонент: -висловлюють свої думки щодо прочитаного; -вчать скоромовку напам’ять. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
06.05 |
Іскринки творчості |
|||||
110 |
Вступ до розділу. Розгляд колажу. Вірш В.Коломієць « Ліс і лис» Ст.148-149 |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук
|
Знаннєвий компонент:знають та збагачують своє мовлення новими словами. Діяльнісний компонент: -розмірковують який смисл закладено в назві розділу; -читають вголос правильно,свідомо; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи. |
11.05 |
111 |
Робота з дитячими книжками.. Пошук творів, що розкривають світ переживань дітей, які потрапили у складні умови життя |
ППДЧ ОПРзДК |
- спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
12.05 |
112
|
Діагностична робота.Навички читання вголос. |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями. |
17.05 |
113 |
Медіавіконце: мініпроєкт-колаж «Про мене». Ст.150 |
ОПРзДК ДіВзМ
|
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування. Діяльнісний компонент: -створюють колаж; -працюють за порадами підручника. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
18.05 |
114 |
Вірш Степана Жупанина «Намалюю вітер». Вірш Валентини Ткаченко «Лісове коріння». Ст.151 |
ДіВзТРВ |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність |
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування. Діяльнісний компонент: -актуалізують спостереження у природі, які пробуджують уяву, бажання створювати щось своє; -шукають і аналізують образні засоби вірша. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
19.05 |
115 |
Оповідання Олександра Єфімова «Тут усе є». Ст.152-154 |
ДіВзТРВ |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування. Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -розвивають уяву і здатності створювати свої описи, словесні малюнки. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
20.05 |
116 |
Вірш Дорота Гельнер «Розмова з фортепіано» Ст. 154 |
ДіВзМ |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -інноваційність
|
Знаннєвий компонент:знають ,які настрої передає фортепіано. Діяльнісний компонент: -виконують творчі завдання; -розповідають про свої захоплення; -беруть участь у колективному обговоренні . Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
24.05 |
117-118 |
ˮ Казка Василя Сухомлинського «Співуча пір’їнка». Ст.155 |
РНЧОПРП |
-спілкування державною мовою -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури спілкування; -застосовують одержану інформацію в навчальній д-сті; Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
25.05 |
119-120 |
Перевіряю свої досягнення. «Скринька очікувань» Ст.156 Обговорення книжкових очікувань на літо. |
ППДЧ РНЧОПРП ВУзЗП |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність
|
Знаннєвий компонент:знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -перевіряють свої досягнення, виконуючи завдання у підручнику. Ціннісний компонент:оцінюють результати своєї роботи |
26.05 |
ППДЧ-пізнаємо простір дитячого читання
РНЧОПРП-розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного
ВУзЗП-взаємодіємо усно за змістом прослуханого
ДіВзТРВ-досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів
ОПРзДК-оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою
ДіВзМ-досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією
ПтІП-перетворюємо та інсценізуємо прочитане
1