Урок з літературного читання "Оксана Кротюк "Наші скарби"

Про матеріал
Урок засвоєння нових знань дасть змогу учням познайомитися із письменником сучасності, розширити світогляд і знання про побут та життя українців в минулому.
Перегляд файлу

Літературне читання

Тема: «О. Кротюк «Наші скарби».

Мета: продовжувати знайомити учнів з творами українських письменників; вчити визначати жанри творів; удосконалювати навички правильного і виразного читання; розвивати зв’язне мовлення, уяву; збагачувати словниковий запас; розширювати світогляд учнів; виховувати інтерес і бажання вивчати історію України.

Обладнання: підручник «Українська мова та читання» 2-га частина О.Савченко, мультимедійна дошка,

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

 

І. Етап орієнтації.

Дзвоник дзвенів?

На урок йти велів?

А ще він вас до музею запросив!

ІІ. Етап цілепокладання.

  1. Перегляд відео «Київ. Музей національної культури».

(https://www.youtube.com/watch?v=1XviyFJ43VI)

  • Як видумаєте, де ви щойно побували?
  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Ви сьогодні отримаєте нові знання про незвичайний музей. А зробимо це за допомогою твору О. Кротюк «Наші скарби».

ІІІ. Етап цілереалізації.

  1. Коротка інформація про Оксану Кортюк.
  2. Словникова робота.

Скарби, просто неба, керамічні вироби, Слобожанщина, Поділля.

  1. Читання за абзацами:
  •    І –  Читання мовчки - Про які музеї йде мова?
  •    ІІ – Читання вголос. - Чому так називається музей?
  •    Які власні назви ви почули?
  •    ІІІ – Читання пошепки. - З чим би ви порівняли вітряки?
  •    ІV – Читання по реченню. - Чи схожа на нашу школу?
  •    V – Читання в парах. Які професії згадуються в тексті?
  •    VІ – Читання «ланцюжком» – Так  чи ні?
  •    Поле, де проходять видовищні дійства невелике. (Доказ зачитати)
  •    VІІ – Читання фронтальне. - До чого закликає авторка? Чи погоджуєтесь ви з її висновками?
  1. Вправа «Презентація відповідей».
  •    Скільки власних назв згадують? (6). Що ви знаєте про перлинки цих областей?
  •    Скільки окличних речень (2), а прочитайте їх з інтонацією.
  •    Скільки питальних речень (1), а прочитайте їх: здивовано, сердито, лагідно.
  •    Скільки абзаців починається на Є (4), а які слова є ключовими?
  •    За скільки годин можна побувати в усіх куточках України (2 год). А як називається  кожна хатка і подвір’я?
  1.     Різні види читання: вибіркове, «Хвиля», «Буксир» і т.д.
  2.     Стислий переказ прочитаного (робота в парах).
  3.     «Скринька запитань» (учні задають один одному запитання).
  4.     Складання цитатного плану.
  5.     Визначення теми і мети твору.
  6. Визначення жанру твору.

- Це оповідання  художнє чи науково – художнє?

11. «Аукціон думок».

Діти висловлюють свої думки, почуття.

ІV. Етап рефлексійно – оцінюючий.

    Вправа «Скажи одним реченням».

 

 

https://naurok.com.ua/uploads/files/11815/51850/55140_images/thumb_35.jpg https://naurok.com.ua/uploads/files/11815/51850/55140_images/thumb_33.jpg https://naurok.com.ua/uploads/files/11815/51850/55140_images/thumb_31.jpghttps://naurok.com.ua/uploads/files/11815/51850/55140_images/thumb_29.jpg https://naurok.com.ua/uploads/files/11815/51850/55140_images/thumb_30.jpg

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
5487
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку