№ з/п |
І семестр Зміст програмного матеріалу |
Кіль-кість годин |
Дата |
Скори-гована дата |
1. |
Вступ. Місце української мови серед інших слов’янських мов. |
1 |
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі
|
|||
2. |
Розділові знаки в синтаксичних конструкціях. |
1 |
|
|
3. |
Найскладніші випадки правопису. |
1 |
|
|
4. |
РМ № 1. Повторення вивченого про текст і стилі мовлення. Види і засоби зв’язку в тексті. Публіцистичний стиль мовлення. |
1 |
|
|
5. |
РМ № 2. Повторення вивченого про типи мовлення. Навчальне аудіювання. |
1 |
|
|
|
Тема №1 Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики. Дієприкметник.
|
|
|
|
6. |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
1 |
|
|
7. |
Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників. |
1 |
|
|
8. 9.
|
Дієприкметниковий зворот. Виділення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника). |
2 |
|
|
10. |
РМ № 3. Переказ розповідного тексту з елементами опису процесу праці. |
1 |
|
|
11. |
Дієприкметниковий зворот. Виділення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника). Тренувальні вправи |
1 |
|
|
12. |
Правильна побудова речень з дієприкметниковими зворотами. Інтонація речень з дієприкметниковими зворотами. Синонімічність складних і простих речень з дієприкметниковими зворотами. |
1 |
|
|
13. |
Активні і пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу (практично). |
1 |
|
|
14. |
Активні і пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу (практично). Тренувальні вправи |
1 |
|
|
15. |
Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників. |
1 |
|
|
16. |
РМ № 4. Складання діалогу. |
1 |
|
|
17. |
Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження. |
1 |
|
|
18. |
Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
19. |
Не з дієприкметниками. |
1 |
|
|
20. |
Безособові дієслівні форми на -но, -то. Вживання безособових дієслівних форм на -но, -то.
|
1 |
|
|
21. |
Контрольна робота (тестування) |
1 |
|
|
22. |
Аналіз контрольної роботи РМ № 5. Переклад з російської мови тексту, який містить описи процесів праці. |
1 |
|
|
|
Тема № 2 Дієприслівник |
|
|
|
23. |
Дієприслівник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Вид дієприслівників. |
1 |
|
|
24. 25. |
РМ № 6-7. Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису |
2 |
|
|
26. |
Не з дієприслівниками. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення (практично). |
1 |
|
|
27. 28. |
РМ № 8 Твір-опис процесу праці за власним спостереженням. |
2 |
|
|
29. |
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. |
1 |
|
|
30. |
Дієприслівниковий зворот. Використання дієприслівникового звороту як засобу зв'язку речень у тексті; дотримання інтонації речень з дієприслівниковими зворотами |
1 |
|
|
31. |
РМ № 9. Складний план власного висловлювання (практично) |
1 |
|
|
32. |
Узагальнення і систематизація вивченого про дієприслівник |
1 |
|
|
33. |
Контрольний диктант |
1 |
|
|
34. |
Контрольна робота (тестування) |
1 |
|
|
35. |
Аналіз контрольної роботи Навчальне читання мовчки |
1 |
|
|
36. |
РМ № 10 . Телеграма. СМС. |
1 |
|
|
|
Прислівник |
|
|
|
37. |
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
|
|
38. |
ЗМ № 11 Ділові папери. Доручення. Розписка. |
1 |
|
|
39. |
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
40. |
Ступені порівняння прислівників. |
1 |
|
|
|
II СЕМЕСТР |
|
|
|
|
Тема № 3 Прислівник |
|
|
|
|
Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Ступені порівняння прислівників. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
|
РМ № 12. Допис дискусійного характеру в газету |
1 |
|
|
|
Ступені порівняння прислівників. Правильний наголос у прислівниках. Використання прислівників як засобу зв'язку речень у тексті, а також для увиразнення мовлення. |
1 |
|
|
|
Букви н та нн у прислівниках. |
1 |
|
|
|
Букви н та нн у прислівниках. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
|
Не і ні з прислівниками. |
1 |
|
|
|
Не і ні з прислівниками. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
|
И та і в кінці прислівників. |
1 |
|
|
|
РМ № 13. Переказ-переклад (письмовий). |
1 |
|
|
|
Дефіс у прислівниках. |
1 |
|
|
|
Дефіс у прислівниках. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
|
Написання прислівників разом і окремо. |
2 |
|
|
|
РМ № 14. Навчальне аудіювання |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого про прислівник |
1 |
|
|
|
Контрольна робота (тест) |
1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи РМ № 15 - 16. Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму. |
2 |
|
|
|
Тема № 4 Службові частини мови |
|
|
|
|
ПРИЙМЕННИК |
|
|
|
|
РМ № 17. Робота над помилками, допущеними в контрольному творі - роздумі |
1 |
|
|
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні. Правильне вживання прийменників з іменниками |
1 |
|
|
|
Непохідні й похідні прийменники. Використання у мовленні прийменників-синонімів. |
1 |
|
|
|
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого про прийменник |
1 |
|
|
|
РМ № 18. Твір-оповідання за поданим сюжетом. |
1 |
|
|
|
СПОЛУЧНИК |
|
|
|
|
Сполучник як службова частина мови. Сполучники сурядності і підрядності, їх види (практично). |
1 |
|
|
|
Вживання сполучників у простому й складному реченнях. Використання сполучників для зв'язку речень у тексті. Використання сполучників-синонімів. |
2 |
|
|
|
Написання сполучників разом і окремо. Узагальнення і систематизація вивченого про сполучник |
1 |
|
|
|
РМ № 19. Стислий переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини |
1 |
|
|
|
ЧАСТКА |
|
|
|
|
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням. |
1 |
|
|
|
РМ № 20. Твір-опис зовнішності людини за картиною |
1 |
|
|
|
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки |
1 |
|
|
|
РМ № 19. Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю |
2 |
|
|
|
Не з різними частинами мови (узагальнення). |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого про частку |
1 |
|
|
|
ВИГУК |
|
|
|
|
Вигук як особлива частина мови. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота ( тест) |
1 |
|
|
|
Контрольний диктант. РМ № 21. Усний переказ тексту публіцистичного стилю |
1 |
|
|
|
РМ № 22. Твір – роздум дискусійного характеру |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого з морфології й орфографії |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи Частини мови (самостійні, службові, вигук), їх значення, граматичні ознаки, стилістична роль. |
1 |
|
|
|
Частини мови (самостійні, службові, вигук), їх значення, граматичні ознаки, стилістична роль. |
1 |
|
|
|
Найскладніші випадки правопису |
1 |
|
|