Календарно- тематичне планування. Навчання грамоти. 1 клас. НУШ

Про матеріал
Календарне планування складено на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268
Перегляд файлу

                                       Навчання грамоти

Календарне планування складено на основі Типової освітньої програми,  розробленої під керівництвом О.Я. Савченко. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268

Буквар: підруч для 1 кл. закладів загальної середньої освіти/

 М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко.- К.:Видавничий дім «Освіта», 2018.-109 с.

О.В.Вашуленко. Зошит для письма і розвитку мовлення для 1 класу

( 3,4 частини) створений за програмою Нова Українська школа 2018. Зошит схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах

 

                                              ІІ семестр


НАВЧАННЯ  ГРАМОТИ

ІІ семестр

 

 

 

 

Звук [ г]. Позначення  його  буквами Гг.

 

 

Письмо  малої букви г. Підготовчі графічні  вправи.

 

 

 

Закріплення  знань  про  звук

[ г], букви Гг.

 

Письмо  великої  букви Г. Записування  речень під диктовку.

 

 

 

Повторення  знань  про  вивчені  букви. Вивчення  скоромовок.

 

Письмо  рядкової і великої букв Гг. Словниковий диктант.

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Вірші про зиму

 

 

 

 

Закріплення  знань  про  звукові  значення букв Гг та Ґ ґ.

 

Письмо  рядкової  букви ґ. Написання  складів, слів з буквою ґ.

 

 

 

Закріплення  знань  про  вивчені  букви. Опрацювання  тексту «Гурток «Умілі  руки»».

 

Письмо  великої  букви Ґ. Підготовчі  графічні  вправи. Написання  слів, словосполучень і речень.

 

 

 

Читання  тексту  з  друкованої   основи. Опрацювання  тексту «На  городі».

 

Письмо  рядкових і великих букв Ґ ґ, складів  та  слів  із  ними. Списування  з  друкованого  тексту.

 

 

 

 

Розвиток  зв’язного  мовлення. Вчуся розпізнавати ознаки зими

 

 

 

Звук [х], позначення його буквами х,Х (ха). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [х]. Читання складів, слів зі звуком [х]

 

Письмо малої букви х

 

 

 

Закріплення букви  х,Х, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

 

Письмо великої букви Х

 

 

 

Звук [ж], позначення його буквами ж Ж(же).   Читання складів, слів і речень з буквою ж

 

Письмо малої букви ж

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. В.Сухомлинський «Ласкавий Вітер і холодний Вітрюга»

 

Закріплення букви ж,Ж, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

 

Письмо великої букви Ж

 

 

 

Звук [ш]. Позначення його буквою ш Ш (ша). Читання складів, слів, речень з буквою ш

 

Письмо малої букви ш

 

 

 

Закріплення букви ш, Ш, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах

 

Письмо великої букви Ш

 

 

 

Розвиток зв'язного мовлення. Вчуся розпізнавати однакові, схожі і відмінні ознаки

 

 

 

 

Звук [ч], позначення його буквами ч, Ч (че). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [ч]. Читання складів, слів, речень із буквою ч

 

Письмо малої букви ч

 

 

 

Закріплення знань і вмінь,

пов’язаних із виченими буквами. Опрацювання тексту «Річка Черемош»

 

Письмо великої букви Ч

 

 

 

З вуки [ц], [ц]. Позначення, їх буквами Ц, ц («це»). Читання складів, сліві тексту із буквою ц

 

Письмо малої букви ц

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Андрій Лінник "Проста арифметика»

 

 

 

Закріплення букви ц Ц, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

 

Письмо великої букви Ц

 

 

 

Буква я, позначення нею м’якості попереднього приголосного і звука [а]

 

Письмо малої букви я

 

 

 

Буква я, позначення нею двох звуків [йа]

 

Письмо великої букви Я

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Вчуся розрізняти загальні та особливі ознаки предметів

 

 

 

Буква ю., позначення нею м’якості попереднього приголосного і звука [у]

 

Письмо малої букви ю

 

 

 

Буква ю., позначення нею двох звуків [йу]

 

Письмо великої букви Ю

 

 

 

Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» за Катериною Михалициною

 

Закріплення вивчених букв

 

 

 

 

 Робота з дитячою книжкою. Урок-гра «З якої це казки?» (за сторінками прочитаних  казок)

 

 

 

 

Буква є, позначення нею  м’якості попереднього приголосного і звука [е]

82

Письмо малої букви є

 

 

 

Буває, позначення нею двох звуків [йе]

 

Письмо великої букви Є

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Буруля» за Валентиною Коваленко

 

Закріплення вивчених букв

 

 

 

 

 Розвиток зв'язного мовлення. Вчуся розподіляти предмети на групи

 

 

 

Буква ї, звуки [йі]. Опрацювання вірша «Трамвайчик» А. Камінчука. «Їде зайчик у трамваї» І.Січовика, «Чиї руки?»

М. Возіянова

 

Письмо малої букви ї

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Українська держава»

 

Письмо великої букви Ї, слів та речень з нею

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Опрацювання тексту «Київ»

 

Закріплення вивчених букв

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Вірші Лесі Українки для дітей

 

 

 

Тарас Шевченко і Леся Українка – видатні українські поети

 

Закріплення вивчених букв

 

 

 

Звуки [шч]. Позначення їх буквами Щ, щ
«ща» Читання слів і текстів з буквою щ

 

Письмо малої букви щ

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Яке щастя»

 

Письмо великої букви Щ

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення Вчуся розпізнавати ознаки весни

 

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Удома краще»

 

Закріплення вміння писати слова, речення

 

 

 

Звук [ф], позначення його буквою ф Ф (еф). Читання складів і слів з буквою ф

 

Письмо малої букви ф

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Знайомство з журналом «Малятко»

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами

 

Письмо великої букви Ф

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві»

 

Закріплення вміння писати слова, речення

 

 

 

Звуки [дз], [дз] Буквосполучення дз. Відпрацювання злитої вимови звука [дз]. Опрацювання віршів, тексту

 

Письмо буквосполучення дз.

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Вчуся знаходити спільні ознаки у різних предметів

 

 

 

Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «Цілющі джерела»

 

Письмо буквосполучення дж.

 

 

 

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Дзюдо»

 

Закріплення вміння писати слова, речення

 

 

 

Апостроф. Опрацювання віршів, тексту.

 

Письмо апострофа

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка»

 

 

 

Закріплення апострофа. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер»

 

Закріплення вміння писати слова, речення

 

 

 

Підсумковий урок буквенного періоду. Алфавіт

 

Повторення. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви

 

 

                                           

                                                   Післябуквенний період

 

 

Читаю і відгадую загадку

 

Голосні та приголосні звуки

 

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Вчуся бути ввічливим (ввічливою)

 

 

 

Читаю і слухаю дитячі пісні

 

Роль звуків і букв у слові

 

 

 

Читання лічилки

 

Письмо слів і речень під диктовку

 

 

 

Читаю українську народну казку «Рукавичка»

 

Правильна вимова слів зі звуком [т]

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Олег Буцень. Солодкий дощ

 

 

 

Читаю авторську казку «Як заєць сон шукав» Ольги Зубер

 

Написання слів з буквою щ

 

 

 

Читаю вірші про пори року

 

Написання слів з буквою ь (знак м’якшення)

 

 

 

Читаю про дні тижня

 

Написання слів з буквосполученням ьо

 

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Вчуся бути хорошим другом (подругою)

 

 

 

 

 

Читаю про кольори у природі

 

Написання слів з буквосполученням йо

 

 

 

Читаю про кольори у природі

 

Закріплення вміння писати слова, речення

 

 

 

Читаю про родину

 

Написання слів з апострофом

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Дівчина і Ромашка»

 

 

 

 

Читаю оповідання про дітей

 

Перенесення слів з рядка в рядок

 

 

 

Читання оповідання про дружбу і друзів

 

Наголос у словах

 

 

 

Читаю про дитячі ігри

 

Розрізнення слів, які відповідають на питання хто? що?

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків

 

 

 

Читаю про дитячі ігри

 

Написання слів з великої букви

 

 

 

Читаю про користь спорту

 

Слова. Які мають кілька значень

 

 

 

Читаю про домашніх тварин

 

Слова, які називають ознаки предметів

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Оксана Іваненко. Кошенятко Няв-Няв

 

 

 

Читаю про домашніх тварин

 

Слова, які називають дії  предметів

 

 

 

Читаю про чарівні слова нашої мови

 

Слова, якими називають кількість предметів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня 2021
Переглядів
12436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку