Календарно-тематичне планування з української мови
5-А клас
(140 годин на рік, 4 година на тиждень)
ІI семестр.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
I семестр |
IIсеместр |
Перевірка мовної теми |
4 |
4 |
Письмо: |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір |
- |
1 |
Правопис: |
|
|
диктант |
2 |
1 |
Говоріння: |
|
|
діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
усний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Повторення |
|
|
№ |
дата |
|
||
|
|
|
|
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів |
|
57 |
08.01 |
|
|
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення). |
фонетика |
58 |
10.01 |
|
|
РМ№.7. Виразне читання текстів уголос із дотриманням правил орфоепії |
орфоепія |
59 |
11.01 |
|
|
Ненаголошені голосні в коренях слів (тренувальні вправи). Орфограма, орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник. |
Орфографічна помилка |
60 |
12.01 |
|
|
РМ№8. Аналізування, оцінювання, інтерпретація тексту |
текст |
61 |
15.01 |
|
|
Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. |
приголосні |
62 |
17.01 |
|
|
Контрольний переказ розповідного тексту в художньому стилі |
Види переказів |
63 |
18.01 |
|
|
РМ№9. Складання речень з опорними словами та певного змісту |
речення |
64 |
19.01 |
|
|
Уподібнення приголосних звуків (тренувальні вправи). Написання слів із сумнівними приголосними. |
приголосні |
65 |
22.01 |
|
|
РМ№10. Особливості складання есе |
твір |
66 |
24.01 |
|
|
Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі), без-. |
орфограма |
67 |
25.01 |
|
|
РМ№11. Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами |
текст |
68 |
26.01 |
|
|
Спрощення в групах приголосних. |
орфоепія |
69 |
29.01 |
|
|
Тренувальні вправи |
ТО |
70 |
31.01 |
|
|
РМ№12. Особливості будови розповіді. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом) на одну з поданих тем Зошит |
Твір-розповідь |
71 |
01.02 |
|
|
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). |
голосні |
72 |
02.02 |
|
|
РМ№13. Особливості складання есе. Письмове есе на одну з тем: «Краса й милозвучність української мови», «Транспорт майбутнього», «Вода в природі»). |
есе |
73 |
05.02 |
|
|
РМ№14. Урок відкритих думок. Представлення власного есе (орієнтовні теми: «Людина, якою я найбільше захоплююся», «Як музика здатна впливати на людину», «Чому важливо бути патріотом своєї країни»). |
Твір-роздум |
74 |
07.02 |
|
|
Основні випадки чергування [у] - [в], [і] - [й] (правила милозвучності). |
милозвучність |
75 |
08.02 |
|
|
РМ№15. Складання усного повідомлення про рослини-символи українського народу з дотриманням правил уживання у-в, і-й ( з доведенням свого вибору) |
повідомлення |
76 |
09.02 |
|
|
Уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності). |
прийменник |
77 |
12.02 |
|
|
Діагностична робота№5 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів» (тестові та практичні завдання). Тематична |
ТО |
|
|
|
|
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв |
|
78 |
14.02 |
|
|
Уживання м’якого знака |
М’який знак |
79 |
15.02 |
|
|
Уживання м’якого знака. ( Навчальний практикум) |
орфоепія |
80 |
16.02 |
|
|
РМ№16. Проговорювання скоромовок |
скоромовка |
81 |
19.02 |
|
|
Сполучення букв йо, ьо. |
орфоепія |
82 |
21.02 |
|
|
Сполучення букв йо, ьо. (Навчальний практикум) |
орфографія |
83 |
22.02 |
|
|
РМ№17. Відповіді на запитання за змістом прочитаного чи почутого |
роздум |
84 |
23.02 |
|
|
РМ №18. Усна будова елементарного роздуму. |
роздум |
85 |
26.02 |
|
|
РМ№19. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом) |
Докладний переказ |
86 |
28.02 |
|
|
Апостроф (повторення і поглиблення).Вживання апострофа |
апостроф |
87 |
29.02 |
|
|
Тренувальні вправи Зошит |
ТО |
88 |
01.03 |
|
|
РМ№20. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмара слів, інтелект-карта, сторінка лепбука, слайд-шоу, відеоролик тощо про вживання апострофа чи м’якого знака). |
текст |
89 |
04.03 |
|
|
РМ№21. Написання твору-роздуму на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом) - «Говорити правду не завжди легко». |
Твір-роздум |
90 |
06.03 |
|
|
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних. |
приголосні |
91 |
07.03 |
|
|
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних. |
подовження |
92 |
08.03 |
|
|
Тренувальні вправи |
ТО |
93 |
11.03 |
|
|
Діагностична робота №6 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв» (різнорівневі тестові завдання). Тематична |
ТО |
|
|
|
|
Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення |
|
94 |
13.03 |
|
|
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні. |
словосполучення |
95 |
14.03 |
|
|
РМ№.22. Заміна словосполучень синонімічними з метою посилення виразності й образності тексту |
словосполучення |
96 |
15.03 |
|
|
Граматична помилка в словосполученнях. |
Граматична помилка |
97 |
18.03 |
|
|
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). |
речення |
98 |
20.03 |
|
|
Тренувальні вправи |
ТО |
99 |
21.03 |
|
|
Контрольний письмовий твір-роздум у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»). |
Твір-роздум |
100 |
22.03 |
|
|
РМ№23. Складання речень указаного виду та з визначеними синтаксичними одиницями (зокрема за схемами) Зошит |
речення |
101 |
01.04 |
|
|
Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). |
Види речень |
102 |
03.04 |
|
|
РМ№24. Перебудова речень (наприклад, розповідних на питальні чи спонукальні) |
речення |
103 |
04.04 |
|
|
РМ№25. Складання у формі спонукальних речень порад, яких мають дотримуватися п’ятикласники, і розміщення цих порад в соцмережах |
Пам’ятка |
104 |
05.04 |
|
|
Другорядні члени речення. Додаток. |
Другорядні члени речення |
105 |
08.04 |
|
|
Означення як другорядний член речення. |
означення |
106 |
10.04 |
|
|
РМ№26.Складання тексту вітальної листівки з використанням означень або Складання тексту-опису про природні явища з використанням епітетів. |
листівка |
107 |
11.04 |
|
|
Обставина як другорядний член речення. Зошит |
обставина |
108 |
12.04 |
|
|
РМ№27. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів. |
лексика |
109 |
15.04 |
|
|
Другорядні члени речення. Тренувальні вправи |
Другорядні члени речення |
110 |
17.04 |
|
|
Діагностична робота №7 за темою «Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення» (тестові та практичні завдання). Тематична |
ТО |
|
|
|
|
Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог |
|
111 |
18.04 |
|
|
Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення. |
Однорідні члени речення |
112 |
19.04 |
|
|
РМ№28. Складання тексту (опису, роздуму) про природні явища, з використанням епітетів |
Роздум, опис |
113 |
22.04 |
|
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка перед ОЧР після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом. |
Розділові знаки |
114 |
24.04 |
|
|
Розділові знаки у реченнях з однорідними членами (тренувальні вправи). |
Розділові знаки |
115 |
25.04 |
|
|
РМ№29. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення |
Докладний переказ |
116 |
26.04 |
|
|
Звертання. Непоширені і поширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення). |
звертання |
117 |
29.04 |
|
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. Зошит |
Розділові знаки |
118 |
01.05 |
|
|
РМ №30. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів. |
лист |
119 |
02.05 |
|
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
речення |
120 |
03.05 |
|
|
Кома між частинами складного речення. |
Кома |
121 |
06.05 |
|
|
РМ№31. Читання вголос речень (текстів) з дотриманням правил вимови слів та інтонування речень |
текст |
122 |
08.05 |
|
|
Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови. |
Пряма мова |
123 |
09.05 |
|
|
Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу. |
діалоги |
124 |
10.05 |
|
|
РМ№32. Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації чи за фото з використанням визначених синтаксичних одиниць |
діалог |
125 |
13.05 |
|
|
Вихідний моніторинг (диктант) |
Орфографія, пунктуація |
126 |
15.05 |
|
|
РМ№33. Створення усного повідомлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо). |
повідомлення |
127 |
16.05 |
|
|
Тренувальні вправи |
ТО |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі |
|
128 |
17.05 |
|
|
Лексикологія. |
лексикологія |
129 |
20.05 |
|
|
Будова слова й орфографія. |
орфографія |
130 |
22.05 |
|
|
Фонетика й графіка. Орфоепія. Орфографія |
Фонетика, графіка |
131 |
23.05 |
|
|
Синтаксис і пунктуація. |
Синтаксис, пунктуація |
132 |
24.05 |
|
|
Діагностична робота №8 за темою «Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог». «Повторення вивченого у 5 класі» (тестові та практичні завдання). |
ТО |
133 |
27.05 |
|
|
РМ№34. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, наголошування слів, точність і логічність мовлення. |
текст |
134 |
29.05 |
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр |
ТО |
135 |
30.05 |
|
|
Повторення вивченого за рік |
ТО |
136 |
31.05 |
|
|
Підсумковий урок Зошит Тематична |
ТО |
|
|
|
|
Аудіювання |
|
|
|
|
|
Говоріння |
|
|
|
|
|
Читання |
|
|
|
|
|
Письмо |
|
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|
|
|
|
|
Річна |
|