Календарно-тематичне планування 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування відповідає чинній Модельній навчальній програмі «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т. Д.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) Підручник: Заболотний О.В. «Українська мова»- Київ: Генеза, 2022. -240 с.
Перегляд файлу

                                                  Календарно-тематичне планування з української мови

   5-А   клас

(140 годин на рік, 4  година на тиждень)

ІI семестр.

Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю

I семестр

IIсеместр

Перевірка мовної теми

4

4

Письмо:

 

 

переказ

1

1

твір

-

1

Правопис:

 

 

диктант

2

1

Говоріння:

 

 

діалог

1

-

усний переказ

1

-

усний твір

-

1

читання вголос

-

          1  

 

№ з/п

дата

фактично

Зміст уроку

Повторення

 

 

дата

 

 

 

 

 

 

 Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів

 

57

08.01

 

 

Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).

фонетика

58

10.01

 

 

РМ№.7. Виразне читання текстів уголос із дотриманням правил орфоепії

орфоепія

59

11.01

 

 

Ненаголошені голосні в коренях слів (тренувальні вправи). Орфограма, орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник.

Орфографічна помилка

60

12.01

 

 

РМ№8. Аналізування, оцінювання, інтерпретація тексту

текст

61

15.01

 

 

Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків.

приголосні

62

17.01

 

 

Контрольний переказ розповідного тексту в художньому стилі

Види переказів

63

18.01

 

 

РМ№9. Складання речень з опорними словами та певного змісту

речення

64

19.01

 

 

Уподібнення приголосних звуків (тренувальні вправи). Написання слів із сумнівними приголосними.

приголосні

65

22.01

 

 

РМ№10. Особливості складання есе

твір

66

24.01

 

 

Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі), без-.

орфограма

67

25.01

 

 

РМ№11. Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами

текст

68

26.01

 

 

Спрощення в групах приголосних.

орфоепія

69

29.01

 

 

Тренувальні вправи

ТО

70

31.01

 

 

РМ№12. Особливості будови розповіді. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом) на одну з поданих тем                               Зошит

Твір-розповідь

71

01.02

 

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично).

голосні

72

02.02

 

 

РМ№13. Особливості складання есе. Письмове есе на одну з тем: «Краса й милозвучність української мови», «Транспорт майбутнього», «Вода в природі»).  

есе

73

05.02

 

 

РМ№14.  Урок відкритих думок. Представлення власного есе (орієнтовні теми: «Людина, якою я найбільше захоплююся», «Як музика здатна впливати на людину», «Чому важливо бути патріотом своєї країни»).

Твір-роздум

74

07.02

 

 

Основні випадки чергування [у] - [в], [і] - [й] (правила милозвучності).

милозвучність

75

08.02

 

 

РМ№15. Складання усного повідомлення про рослини-символи українського народу з дотриманням правил уживання у-в, і-й ( з доведенням  свого вибору)

повідомлення

76

09.02

 

 

Уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

прийменник

77

12.02

 

 

Діагностична робота№5 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів» (тестові та практичні завдання).                 Тематична

ТО

 

 

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

 

78

14.02

 

 

Уживання м’якого знака

М’який знак

79

15.02

 

 

Уживання м’якого знака. ( Навчальний практикум)

орфоепія

80

16.02

 

 

РМ№16. Проговорювання скоромовок

скоромовка

81

19.02

 

 

Сполучення букв йо, ьо.

орфоепія

82

21.02

 

 

Сполучення букв йо, ьо. (Навчальний практикум)

орфографія

83

22.02

 

 

РМ№17. Відповіді на запитання за змістом прочитаного чи почутого

роздум

84

23.02

 

 

РМ №18. Усна будова елементарного роздуму.

роздум

85

26.02

 

 

РМ№19. Усний докладний  переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом)

Докладний переказ

86

28.02

 

 

Апостроф (повторення і поглиблення).Вживання апострофа

апостроф

87

29.02

 

 

Тренувальні вправи                Зошит

ТО

88

01.03

 

 

РМ№20. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмара слів, інтелект-карта, сторінка лепбука, слайд-шоу, відеоролик тощо про вживання апострофа чи м’якого знака).

текст

89

04.03

 

 

РМ№21. Написання твору-роздуму на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом) - «Говорити правду не завжди легко».

Твір-роздум

90

06.03

 

 

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних.

приголосні

91

07.03

 

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.

подовження

92

08.03

 

 

Тренувальні вправи

ТО

93

11.03

 

 

Діагностична робота №6 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв» (різнорівневі тестові завдання).        Тематична

ТО

 

 

 

 

 Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення

 

94

13.03

 

 

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.

словосполучення

95

14.03

 

 

РМ№.22. Заміна словосполучень синонімічними з метою посилення виразності й образності тексту

словосполучення

96

15.03

 

 

Граматична помилка в словосполученнях.

Граматична помилка

97

18.03

 

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).

речення

98

20.03

 

 

Тренувальні вправи

ТО

99

21.03

 

 

 Контрольний письмовий твір-роздум у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

Твір-роздум

100

22.03

 

 

РМ№23. Складання речень указаного виду та з визначеними синтаксичними одиницями (зокрема за схемами)               Зошит

речення

101

01.04

 

 

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).

Види речень

102

03.04

 

 

РМ№24. Перебудова речень (наприклад, розповідних на питальні чи спонукальні)

речення

103

04.04

 

 

РМ№25. Складання у формі спонукальних речень порад, яких мають дотримуватися п’ятикласники, і розміщення цих порад в соцмережах

Пам’ятка

104

05.04

 

 

Другорядні члени речення. Додаток.

Другорядні члени речення

105

08.04

 

 

Означення як другорядний член речення.

означення

106

10.04

 

 

РМ№26.Складання тексту вітальної листівки з використанням означень або Складання тексту-опису про природні явища з використанням епітетів.

листівка

107

11.04

 

 

Обставина як другорядний член речення.  Зошит

обставина

108

12.04

 

 

РМ№27. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів.

лексика

109

15.04

 

 

Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

Другорядні члени речення

110

17.04

 

 

Діагностична робота №7 за темою «Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення» (тестові та практичні завдання). Тематична

ТО

 

 

 

 

Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог

 

111

18.04

 

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення.

Однорідні члени речення

112

19.04

 

 

РМ№28. Складання тексту (опису, роздуму) про природні явища, з використанням епітетів

Роздум, опис

113

22.04

 

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка перед ОЧР після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом.

Розділові знаки

114

24.04

 

 

Розділові знаки у реченнях з однорідними членами (тренувальні вправи).

Розділові знаки

115

25.04

 

 

РМ№29. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

Докладний переказ

116

26.04

 

 

Звертання. Непоширені і поширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення).

звертання

117

29.04

 

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.                    Зошит

Розділові знаки

118

01.05

 

 

РМ №30. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

лист

119

02.05

 

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

речення

120

03.05

 

 

Кома між частинами складного речення.

Кома

121

06.05

 

 

РМ№31. Читання вголос речень (текстів) з дотриманням правил вимови слів та інтонування речень

текст

122

08.05

 

 

Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови.

Пряма мова

123

09.05

 

 

Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу.

діалоги

124

10.05

 

 

РМ№32. Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації чи за фото з використанням визначених синтаксичних одиниць

діалог

125

13.05

 

 

Вихідний моніторинг (диктант)

Орфографія, пунктуація

126

15.05

 

 

РМ№33. Створення усного повідомлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо).

повідомлення

127

16.05

 

 

Тренувальні вправи

ТО

 

 

 

 

                          Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі

 

128

17.05

 

 

Лексикологія.

лексикологія

129

20.05

 

 

Будова слова й орфографія.

орфографія

130

22.05

 

 

Фонетика й графіка. Орфоепія. Орфографія

Фонетика, графіка

131

23.05

 

 

Синтаксис і пунктуація.

Синтаксис, пунктуація

132

24.05

 

 

Діагностична  робота №8 за темою «Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог». «Повторення вивченого у 5 класі» (тестові та практичні завдання).           

ТО

133

27.05

 

 

РМ№34. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, наголошування слів, точність і логічність мовлення.

текст

134

29.05

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за 2 семестр

ТО

135

30.05

 

 

Повторення вивченого за рік

ТО

136

31.05

 

 

Підсумковий урок                     Зошит Тематична

ТО

 

 

 

 

Аудіювання

 

 

 

 

 

Говоріння

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

 

 

Письмо

 

 

 

 

 

Семестрова

 

 

 

 

 

Скоригована

 

 

 

 

 

Річна

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Антоніна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 січня
Переглядів
4112
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку