18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр (для здобувачів освіти з легкою розумовою відсталіс

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр
Перегляд файлу

                                              Перелік навчальних програм і підручників,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

І семестр

 

за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

70

31

 

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

5 клас

Укладач: Чеботарьова О.В., кандидат педагогічних наук, ст. наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

 

Київ - 2014

 

 

 


№ Уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

Вступ

  1.  

 

Значення рослин у житті людини та їх охорона. Різноманітність квіткових рослин (розміри, форма, середовище існування).

 

  1.  

 

Квіткові і неквіткові рослини. Професія квітникаря та її значення для оточуючих. 

 

  1.  

 

Практична робота 1

Ознайомлення із різноманітністю рослин під час екскурсії до парку

 

  1.  

 

Практична робота 2

Розрізнення частин рослини: корінь, стебло, листя, квітка, коробочка з насінням. Тематичне оцінювання 1

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

має уявлення про значення рослин у житті людини; професію квітникаря.

Характеризує:

різноманітність квіткових рослин;

робочий інвентар.

Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в май­стерні.

Квітково-декоративні рослини

  1.  

 

Квітково-декоративні рослини та їх значення. Однорічні і багаторічні квітково-декоративні рослини. Загальна характеристика рослин.

 

  1.  

 

Особливості зовнішньої будови квіткових рослин: корінь, стебло, листя, квітка. Утворення плодів та насіння рослини. Значення  кореня, листя, стебла, квітки  для життя рослини.

 

  1.  

 

Практична робота 3

Ознайомлення із квітковими рослинами на шкільних клумбах.

Розпізнавання квіткових рослин за зовнішнім виглядом.

Тематичне оцінювання 2

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

має уявлення про квітково-декоративні рослини та їх значення.

Називає  зовнішню будову квіткової рослини.

Характеризує: значення  кореня, листя, стебла, квітки  для життя рослини.

Розпізнає: календулу, чорнобривці, айстри серед інших квіткових рослин.

Збір насіння однорічних квіткових рослин

  1.  

 

Вигляд суцвіть календули, чорнобривців, айстр із дозріваючим насінням і вигляд окремого насіння рослин.

 

  1.  

 

Інвентар та пристосування для збору та зберігання насіння.

 

  1.  

 

Правила збору насіння. Просушування і зберігання насіння.

 

  1.  

 

Практична робота.4

 Збирання стиглого насіння

 

  1.  

 

Практична робота.5

Збір гербарію квіткових рослин.

Тематичне оцінювання 3

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Називає: правила збору насіння

Характеризує: інвентар та пристосування для збору та зберігання насіння.

Дотримується: правил безпечної пра¬ці  з ножицями.

Виконує операції: збору та просушування насіння за незначною допомогою вчителя.

Очищення квітників

  1.  

 

Необхідність очищення квітників. Строки проведення даної роботи. Способи видалення засохлих решток рослин.

 

  1.  

 

Практичні роботи. 6

Видалення з коренями засохлих однолітніх рослин.

 

  1.  

 

Практична робота.7

Складання і винос видалених решток рослин на смітник. Тематичне оцінювання 4

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Характеризує:

способи видалення засохлих решток рослин.

Видаляє: засохлі однолітні рослини з квітника.

 Виносить: видалені рештки рослин на смітник.

Осінні роботи на шкільних квітниках

  1.  

 

Необхідність переносу рослин із квітників до теплиці.

 

  1.  

 

Правила переносу хлорофітуму до теплиці.

 

  1.  

 

Правила безпечної роботи з лопатою. Правила посадки хлорофітуму у горщики в теплиці.

 

  1.  

 

Практична  робота  8

Викопування кущів хлорофітуму з квітників і перенесення у теплицю. Заповнювання горщиків землею. Посадка хлорофітуму у горщики. Тематичне оцінювання 5

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Називає: правила переносу хлорофітуму до теплиці.

Виконує: викопування рослин, перенесення їх до теплиці, посадку у горщики.

Дотримується: правил безпечної роботи з інвентарем.

Кімнатні рослини

  1.  

 

Значення кімнатних рослин у житті людини

 

  1.  

 

Озеленення приміщень. Різноманітність кімнатних рослин.

 

  1.  

 

Загальні уявлення про потреби кімнатної рослини у світлі, теплі, повітрі, вологості ґрунту. Розміщення рослин на підвіконні.

 

  1.  

 

Правила і прийоми поливу кімнатної рослини.

 

  1.  

 

Практична робота 9

Підготовка води для поливу та полив квітів.

 

  1.  

 

Практична робота 10

Видалення пилу з листя кімнатних рослин за допомогою вологої ганчірки. Тематичне оцінювання 6

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Характеризує: значення кімнатних рослин у житті людини.

Називає: необхідні умови існування кімнатної рослини.

Виконує операції: поливу та видалення пилу з листя кімнатних рослин.

Дотримується: санітарно-гігієнічних вимог  у процесі догляду за  кімнатними рослинами.

Догляд за кімнатними рослинами

  1.  

 

Умови правильного вирощування кімнатних рослин.

 

  1.  

 

Декоративно - листяні рослини й умови їх вирощування.

 

  1.  

 

Знайомство з родиною бегоній та сенполій. Правильне розміщення  рослин у кімнатах.

 

  1.  

 

Догляд за рослинами (поливання, збризкування, рихлення землі у горщиках).

 

  1.  

 

Практична робота 11

 Визначення необхідності в поливі кімнатних рослин. Полив квітів.

 

  1.  

 

Практична робота 12

Рихлення ґрунту в горщиках за допомогою палички - піки. Тематичне оцінювання 7

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Характеризує: умови правильного вирощування кімнатних рослин.

Вміє: доглядати за рослинами (поливати, збризкувати листя, рихлити землю у горщиках).

Визначає: необхідність поливу квітів.

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 4 клас, Планування
Інкл
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку