Перелік навчальних програм і підручників,
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
І семестр
|
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
70 |
31 |
|
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 5 клас Укладач: Чеботарьова О.В., кандидат педагогічних наук, ст. наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
Київ - 2014 |
|
№ Уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
Вступ |
||||
|
|
Значення рослин у житті людини та їх охорона. Різноманітність квіткових рослин (розміри, форма, середовище існування). |
|
|
|
|
Квіткові і неквіткові рослини. Професія квітникаря та її значення для оточуючих. |
|
|
|
|
Практична робота 1 Ознайомлення із різноманітністю рослин під час екскурсії до парку |
|
|
|
|
Практична робота 2 Розрізнення частин рослини: корінь, стебло, листя, квітка, коробочка з насінням. Тематичне оцінювання 1 |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: має уявлення про значення рослин у житті людини; професію квітникаря. Характеризує: – різноманітність квіткових рослин; – робочий інвентар. Дотримується: правил внутрішнього розпорядку та безпечної праці в майстерні. |
||||
Квітково-декоративні рослини |
||||
|
|
Квітково-декоративні рослини та їх значення. Однорічні і багаторічні квітково-декоративні рослини. Загальна характеристика рослин. |
|
|
|
|
Особливості зовнішньої будови квіткових рослин: корінь, стебло, листя, квітка. Утворення плодів та насіння рослини. Значення кореня, листя, стебла, квітки для життя рослини. |
|
|
|
|
Практична робота 3 Ознайомлення із квітковими рослинами на шкільних клумбах. Розпізнавання квіткових рослин за зовнішнім виглядом. Тематичне оцінювання 2 |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: має уявлення про квітково-декоративні рослини та їх значення. Називає зовнішню будову квіткової рослини. Характеризує: значення кореня, листя, стебла, квітки для життя рослини. Розпізнає: календулу, чорнобривці, айстри серед інших квіткових рослин. |
||||
Збір насіння однорічних квіткових рослин |
||||
|
|
Вигляд суцвіть календули, чорнобривців, айстр із дозріваючим насінням і вигляд окремого насіння рослин. |
|
|
|
|
Інвентар та пристосування для збору та зберігання насіння. |
|
|
|
|
Правила збору насіння. Просушування і зберігання насіння. |
|
|
|
|
Практична робота.4 Збирання стиглого насіння |
|
|
|
|
Практична робота.5 Збір гербарію квіткових рослин. Тематичне оцінювання 3 |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Називає: правила збору насіння Характеризує: інвентар та пристосування для збору та зберігання насіння. Дотримується: правил безпечної пра¬ці з ножицями. Виконує операції: збору та просушування насіння за незначною допомогою вчителя. |
||||
Очищення квітників |
||||
|
|
Необхідність очищення квітників. Строки проведення даної роботи. Способи видалення засохлих решток рослин. |
|
|
|
|
Практичні роботи. 6 Видалення з коренями засохлих однолітніх рослин. |
|
|
|
|
Практична робота.7 Складання і винос видалених решток рослин на смітник. Тематичне оцінювання 4 |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Характеризує: способи видалення засохлих решток рослин. Видаляє: засохлі однолітні рослини з квітника. Виносить: видалені рештки рослин на смітник. |
||||
Осінні роботи на шкільних квітниках |
||||
|
|
Необхідність переносу рослин із квітників до теплиці. |
|
|
|
|
Правила переносу хлорофітуму до теплиці. |
|
|
|
|
Правила безпечної роботи з лопатою. Правила посадки хлорофітуму у горщики в теплиці. |
|
|
|
|
Практична робота 8 Викопування кущів хлорофітуму з квітників і перенесення у теплицю. Заповнювання горщиків землею. Посадка хлорофітуму у горщики. Тематичне оцінювання 5 |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Називає: правила переносу хлорофітуму до теплиці. Виконує: викопування рослин, перенесення їх до теплиці, посадку у горщики. Дотримується: правил безпечної роботи з інвентарем. |
||||
Кімнатні рослини |
||||
|
|
Значення кімнатних рослин у житті людини |
|
|
|
|
Озеленення приміщень. Різноманітність кімнатних рослин. |
|
|
|
|
Загальні уявлення про потреби кімнатної рослини у світлі, теплі, повітрі, вологості ґрунту. Розміщення рослин на підвіконні. |
|
|
|
|
Правила і прийоми поливу кімнатної рослини. |
|
|
|
|
Практична робота 9 Підготовка води для поливу та полив квітів. |
|
|
|
|
Практична робота 10 Видалення пилу з листя кімнатних рослин за допомогою вологої ганчірки. Тематичне оцінювання 6 |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Характеризує: значення кімнатних рослин у житті людини. Називає: необхідні умови існування кімнатної рослини. Виконує операції: поливу та видалення пилу з листя кімнатних рослин. Дотримується: санітарно-гігієнічних вимог у процесі догляду за кімнатними рослинами. |
||||
Догляд за кімнатними рослинами |
||||
|
|
Умови правильного вирощування кімнатних рослин. |
|
|
|
|
Декоративно - листяні рослини й умови їх вирощування. |
|
|
|
|
Знайомство з родиною бегоній та сенполій. Правильне розміщення рослин у кімнатах. |
|
|
|
|
Догляд за рослинами (поливання, збризкування, рихлення землі у горщиках). |
|
|
|
|
Практична робота 11 Визначення необхідності в поливі кімнатних рослин. Полив квітів. |
|
|
|
|
Практична робота 12 Рихлення ґрунту в горщиках за допомогою палички - піки. Тематичне оцінювання 7 |
|
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: Характеризує: умови правильного вирощування кімнатних рослин. Вміє: доглядати за рослинами (поливати, збризкувати листя, рихлити землю у горщиках). Визначає: необхідність поливу квітів. |
||||