Календарно-тематичне планування на 2022-2023 навчальний рік
Основи здоров'я 9 клас
(18 год – 0,5 год. на тиждень)
(до підручника І.Д. Бех, Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко, С.В. Страшко)
Календарне планування складене за Програмою ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 5 –9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Розділ 1. Здоров’я людини (2 год) |
|||
1 |
|
Дотримання здорового способу життя. Сучасне уявлення про здоров'я. Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. |
§1-3 |
2 |
|
Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. |
§4 |
Розділ 2. Фізична складова здоров’я (3 год) |
|||
3 |
|
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичний, психологічний і соціальний добробут людини. |
§5-7 |
4 |
|
Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла. |
§8-10 |
5 |
|
Моніторинг здоров’я Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я Узагальнення знань з тем Здоров’я людини , Фізична складова здоров’я. |
§11 |
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я (6 год) |
|||
6 |
|
Самореалізація особистості Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості. |
§12 |
7 |
|
Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення. Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація |
§13 |
8 |
|
Емоційне благополуччя Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. |
§14 |
9 |
|
Емоційне благополуччя Методи самоконтролю |
§14 |
10 |
|
Уміння вчитися Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. Підготовка до Державної підсумкової атестації |
§15-16 |
11 |
|
Самовиховання характеру Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру |
§17-19 |
Розділ 3. Соціальна складова здоров’я (5 год) |
|||
Тема 1. Соціальний добробут |
|||
12 |
|
Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками. |
§20-22 |
13 |
|
Репродуктивне здоров’я молоді Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини та ризик розвитку раку шийки матки. Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Спільна відповідальність чоловіка і жінки за використання контрацепції та засобів захисту від ІПСШ. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. |
§23-24 |
14 |
|
Репродуктивне здоров’я молоді Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я та з інвалідністю. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. Значення регулярних профілактичних оглядів для хлопців та дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань молочної залози (огляд мамолога). |
§25-26 |
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки |
|||
15 |
|
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки. |
§27-28 |
16 |
|
Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку |
§29-30 |
17 |
|
Узагальнення знань з тем «Психічна й духовна складові здоров’я», «Соціальна складова здоров’я» |
|
18 |
|
Повторення набутих навичок |
|