№п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть год. |
Дата |
Прим. |
|
І семестр |
|
|
|
1 |
ВСТУП. Література у системі інших мистецтв. Художня і наукова література. |
1 |
|
|
2 |
УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ.Народні думи, легенди про визначні події з історії України, столицю України місто Київ, про боротьбу українського народу проти поневолювачів. |
1 |
|
|
3 |
«Дума про Самійла Кішку». |
1 |
|
|
4 |
«Дума про Самійла Кішку». |
1 |
|
|
5 |
ПЧ №1. «Дума про Марусю Богуславку» |
1 |
|
|
6 |
Легенди: «Смерть княгині Ольги». |
1 |
|
|
7 |
Легенди: «Заснування Києва». |
1 |
|
|
8 |
Легенди: «Місто Сміла», |
1 |
|
|
9 |
Легенди: «Чудодійна криниця». |
1 |
|
|
10 |
РМ №1. Ознайомлення з творами різних жанрів (дума, легенда), практичне розрізнення цих творів. Відтворення змісту тексту з урахуванням специфіки мови твору. |
1 |
|
|
|
З ЛІТЕРАТУРИ ХІХ СТОЛІТТЯ |
|
|
|
11 |
Тарас Шевченко. Про життя і творчість славетного сина України Т.Г.Шевченка. «Учітесь, читайте», «Іван Підкова»(уривок). Удосконалення умінь виразного читання ,. |
1 |
|
|
12 |
Тарас Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм». Удосконалення умінь виразного читання |
1 |
|
|
13 |
ПЧ №2. Тарас Шевченко «Сон»(уривок). Удосконалення умінь умінь мовчазного читання |
1 |
|
|
14 |
Тарас Шевченко«Лічу в неволі дні і ночі», «Не гріє сонце на чужині»». Удосконалення умінь мовчазного читання |
1 |
|
|
15 |
Тарас Шевченко. Інтимна лірика Т.Шевченка: «Зацвіла в долині…», «Вітер з гаєм розмовляє». », Удосконалення умінь умінь мовчазного читання |
1 |
|
|
16 |
РМ №2. Складання усної розповіді на запропоновану тему. |
1 |
|
|
17 |
РМ №3. Складання усних невеличких оповідів описового чи розповідного характеру на запропоновану тему. |
1 |
|
|
18 |
Марко Вовчок. Про життя і творчість відомої письменниці. «Кармелюк» (скорочено) |
1 |
|
|
19 |
Марко Вовчок. «Кармелюк» (скорочено). Удосконалення умінь мовчазного читання. |
1 |
|
|
20 |
Марко Вовчок. «Кармелюк» (скорочено). Удосконалення умінь виразного читання. |
1 |
|
|
21 |
Марко Вовчок. «Кармелюк» (скорочено). Мова автора твору, мова героїв твору. |
1 |
|
|
22 |
РМ №4. Самостійне складання плану твору. Відтворення змісту тексту з урахуванням специфіки мови твору. Заміна діалогу розповіддю від першої чи третьої особи. |
1 |
|
|
23 |
ПЧ №3. Марко Вовчок. «Два сини». |
|
|
|
24 |
Іван Франко. Про творчість відомого класика української літератури І.Я.Франка.«Добрий заробок».. Дотримання техніки мовчазного читання. |
1 |
|
|
25 |
Іван Франко. «Добрий заробок». Розрізнення мови автора і мови героїв твору. Характеристика вчинків героїв. Передача мови автора і мови героїв твору. Орієнтування у структурі тексту. |
1 |
|
|
26 |
Іван Франко. «Гріє сонечко», «Моя любов». Дотримання техніки мовчазного читання. |
1 |
|
|
27 |
Борис Грінченко. Про творчість Б. Грінченка. «Грицько. Дотримання під час читання норм української орфоепії. |
1 |
|
|
28 |
Борис Грінченко. «Грицько. Герой твору, його портрет. |
1 |
|
|
29 |
РМ №5. Самостійне складання плану твору. Відтворення змісту тексту з урахуванням специфіки мови твору. Складання на основі тексту твору аналогічного тексту. |
1 |
|
|
30 31 |
ПЧ №4. Борис Грінченко. «Украла» Узагальнення та систематизація вивченого у І семестрі. |
1 1 |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
|
З ЛІТЕРАТУРИ ХІХ СТОЛІТТЯ |
1 |
|
|
32 |
Леся Українка. Сторінки життя і творчості відомої української поетеси Лесі Українки. «Лісова пісня»( уривки). |
1 |
|
|
33 |
Леся Українка. «Лісова пісня»( уривки). Правильне, свідоме, виразне читання з дотриманням граматичних та логічних пауз |
1 |
|
|
34 |
Леся Українка. «Лісова пісня»( уривки). Правильне, свідоме, виразне читання з дотриманням граматичних та логічних пауз |
1 |
|
|
35 |
ПЧ №5. Леся Українка. Поезії («Красо України, Подолля», «До…») |
1 |
|
|
36 |
РМ №6. Складання усних невеликих оповідань розповідного характеру про прочитане. |
1 |
|
|
|
З ЛІТЕРАТУРИ ХХ СТОЛІТТЯ
|
|
|
|
37 |
Олександр Олесь .Про життя і творчість поета. Поезії з книги “Княжа Україна”(«Заспів», «Україна в старовину») |
1 |
|
|
38 |
Олександр Олесь. Поезії з книги “Княжа Україна”(«Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий»). |
1 |
|
|
39 |
Олександр Олесь. «Наші предки – слов’яни». Зацікавлення історичним минулим українського народу, шанобливе ставлення до заповітів наших предків та осмислене їх виконання. |
1 |
|
|
40 |
Володимир Винниченко. Про творчу і громадську діяльність В.Винниченка. «Федько-халамидник». |
1 |
|
|
41 |
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». |
1 |
|
|
42 |
Володимир Винниченко. Герой твору, його портрет. |
1 |
|
|
43 |
Володимир Винниченко. Використання лексики твору для підтвердження власної думки про вчинки героїв, їх поведінку щодо інших героїв твору. |
1 |
|
|
44 |
РМ №7.Відтворення змісту твору з використанням специфіки мови твору. |
1 |
|
|
45 |
Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. |
1 |
|
|
46 |
Григір Тютюнник «Дивак». Паралельність і єдність двох світів — природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи. |
1 |
|
|
47 |
Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. |
1 |
|
|
48 |
ПЧ №6.Григір Тютюнник «Лісова сторожка» |
1 |
|
|
49 |
Володимир Сосюра. Про творчість відомого поета. «Я знаю силу слова», «Білі акації будуть цвісти», «Хто в ріднім краї…».Виразне читання віршів. |
1 |
|
|
50 |
Василь Симоненко. Про творчість поета.«Люди – прекрасні», «Україно, п’ю твої зіниці…», «Верба», «Снігу, снігу сиплеться довкола», «Матері», «Моя мова». Правильне, свідоме, виразне читання з дотриманням граматичних та логічних пауз. |
1 |
|
|
51 |
ПЧ №7. Василь Симоненко. «Лебеді материнства» |
1 |
|
|
52 |
РМ№8. Складання усних невеликих оповідань розповідного характеру про прочитане. |
1 |
|
|
53 |
Дмитро Павличко. Про творчу і громадську діяльність поета Д.В.Павличка. «Весна», «Добрий день» .Виразне читання віршованих текстів. |
1 |
|
|
54 |
РМ №9.Складання усної розповіді на запропоновану тему. |
1 |
|
|
|
З ЛІТЕРАТУРИ ХХІ СТОЛІТТЯ
|
|
|
|
55 |
Зірка Мензатюк. Про творчу діяльність сучасної письменниці. «Таємниця козацької шаблі»(уривки). Пригодницька повість сучасної письменниці. |
1 |
|
|
56 |
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі» (уривки). Фантастичне і реальне в ній. Важливість знань про історичне минуле нашого народу в житті людини. |
1 |
|
|
57 |
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі» (уривки). Твір про справжні життєві цінності. Стосунки між дорослими й дітьми. |
1 |
|
|
58 |
ПЧ №8. Уривки з повісті «Таємниця козацької шаблі» Зірки Мензатюк.. |
1 |
|
|
59 |
Ірина Жиленко.Про життя і творчість поетеси.«Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». |
1 |
|
|
60 |
Емма Андієвська. Розповідь про творчі здобутки письменниці і поетеси. Її казки-притчі.«Казка про яян». |
1 |
|
|
61 |
Емма Андієвська «Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. |
1 |
|
|
62 |
Науково-пізнавальні тексти. «Здоров`я – найвища цінність людини», «Значення фізичних вправ для організму людини» |
1 |
|
|
63 |
Науково-пізнавальні тексти. «Шкідливий вплив наркотиків на організм підлітків». |
1 |
|
|
64 |
РМ№10. Самостійне складання плану твору «Шкідливий вплив тютюнопаління на організм підлітка». |
1 |
|
|
65 |
Робота з періодичною пресою: читання газет, журналів.. |
1 |
|
|
66 |
Робота з періодичною пресою: читання газет, журналів.. |
1 |
|
|
67 |
РМ№11. Складання усної розповіді за матеріалами кількох прочитаних творів з використанням специфіки мови твору під час передачі його змісту. |
1 |
|
|
68 |
Узагальнюючий урок |
1 |
|
|
69 |
Узагальнюючий урок |
1 |
|
|
|
|
|
|
|