КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ДЛЯ 9 КЛАСУ
складено за навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 №804
(70 год, 2 год на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ уроку |
Тематика уроків |
К-сть годин |
Дата |
Вступ |
|||
1. |
Вступ. Розвиток української мови. |
1 |
|
2. |
РМ№1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення. |
1 |
|
3. |
РМ№2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. |
1 |
|
4. |
РМ№3.Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. |
1 |
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|||
5.
|
Граматична основа речення. |
1 |
|
6. |
РМ№4. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. Підготовка до здачі усного контрольного переказу. |
1 |
|
7. |
Односкладне й двоскладне речення. |
1 |
|
8. |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні. |
1 |
|
9. |
РМ№5. Ділові папери. Резюме. |
1 |
|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова |
|||
10. |
Пряма і непряма мова. Заміна прямої мови непрямою. Розділові знаки при прямій мові. |
1 |
|
11. |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
1 |
|
12. |
Діалог. Розділові знаки при діалозі. |
1 |
|
13. |
РМ№6. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та з вчителем в офіційній ситуації; діалогу-домовленості з відповідною аргументацією. Підготовка до контрольної здачі діалогів. |
1 |
|
14. |
Пряма та непряма мова. Діалог. Цитата. Узагальнення і систематизація вивченого. |
1 |
|
15. |
Контрольна робота № 1.Повторення. Пряма і непряма мова. Тести. |
1 |
|
Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення |
|||
16. |
Складне речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв’язком. |
1 |
|
17. |
РМ№7. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). |
1 |
|
18 . |
Складносурядне речення, його будова і засоби зв’язку між його частинами. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. |
2 |
|
19 -20. |
РМ№8-9. Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. |
2 |
|
21. |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
22. |
Аналіз контрольного переказу. Повторення вивченого. |
1 |
|
23. |
Контрольна робота №2. Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення. Тести. |
1 |
|
Складнопідрядне речення |
|||
24.
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники і сполучні слова в складнопідрядних реченнях. |
1
|
|
25-26. |
РМ№10-11. Письмовий контрольний твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему. |
2 |
|
27. |
Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами. |
1 |
|
28. |
Аналіз контрольного переказу. Складнопідрядні речення з підрядними означальними. |
1 |
|
29. |
Контрольна робота. Диктант. |
1 |
|
30. |
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними. Аналіз контрольного диктанту. |
1 |
|
31. |
РМ№12. Ділові папери. Заява. |
1 |
|
32. |
Повторення вивченого за І семестр. |
1 |
|