7 клас, зарубіжна література
(70 годин / 2 години на тиждень)
Складено відповідно до програми: ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 6 – 9 класи. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти. Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Контрольні роботи – 6
Розвиток мовлення – 4
Позакласне читання – 4
№ |
Тема |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
І СЕМЕСТР ВСТУП Ключові компетентності Учень (учениця): усвідомлює багатство української мови, яка слугує засобом міжкультурного спілкування (НЛ-2). Предметні компетентності Учень (учениця):
розуміє значення опанування творів в оригіналі (іноземною мовою), роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості. |
||||
1 |
Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Майстри художнього перекладу Матеріали до уроку: https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=21 (ТЛ) Поглиблення понять про оригінал і переклад. (УС) Основні відомості про розвиток української перекладацької традиції. Майстри художнього перекладу |
1 |
|
|
2 |
Переклад і переспів: схожість і відмінність. Роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості (ТЛ) Переспів (ЛК) Роль художніх перекладів у розвитку культурного діалогу, дружніх взаємин між народами. (ЕК) Основні принципи аналізу та інтерпретації оригіналу й художнього перекладу. Переклад і переспів: схожість і відмінність. |
1 |
|
|
ЖАНР БАЛАДИ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРАХ Ключові компетентності Учень (учениця): поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2); самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3). Предметні компетентності Учень (учениця):
|
||||
3 |
Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. Фольклорна балада «Король Лір і його дочки». Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=waa_gopbUh8&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=3 ТЛ Фольклорна балада, символ |
1 |
|
|
4 |
Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі. Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/narodna-balada-korol-lir-i-yogo-dochki-13558.html |
1 |
|
|
5 |
«Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда Матеріали до уроків: Чи існував насправді Робін Гуд https://www.youtube.com/watch?v=8K3szN3B7mg Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Fz6tXl9CKQ0&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=4 Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-1057025.htmlhttps://naurok.com.ua/test/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-1057025.html |
1 |
|
|
6 |
«Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном». Ідеї свободи і служіння народові в баладах про Робіна Гуда |
1 |
|
|
7 |
Літературні балади Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=pIePJLAAhqo&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=5 Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/f-shiller-rukavichka-1060611.html (ТЛ) Літературна балада, символ (ЕК) Порівняння особливостей фольклорних і літературних балад, оригіналів і перекладів (як цілісно, так і в окремих фрагментах). |
1 |
|
|
8 |
Адам Міцкевич. «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=OP_iA4lIWUU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=6 А. Міцкевич і Україна. Музеї А. Міцкевича і пам’ятники письменникові в Польщі (Познань), Україні (Львів), Білорусі (Новогрудка). |
1 |
|
|
9 |
Символічні образи, елементи фольклору в баладі А. Міцкевича «Світязь». Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/adam-mickevich-balada-svityaz-1065363.html Українські образи й мотиви в баладі А. Міцкевича «Світязь». |
1 |
|
|
10 |
Роберт Льюїс Стівенсон. «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода - рабство) Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=3KVI2I7p8Rk&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=7 |
1 |
|
|
11 |
Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/stivenson-balada-pro-veresoviy-trunok-1068154.html |
1 |
|
|
12 |
Контрольна робота № 1 на тему «Вступ. Жанр балади у європейських літературах» (тестування) |
1 |
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ Ключові компетентності Учень (учениця): усвідомлює загрозу зникнення людства внаслідок війн на планеті Земля (НЛ-1); цінує любов до ближнього, виявпатріотизму (НЛ-2); висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу (НЛ-3) усвідомлює важливість креативності та переваги спільної дільності задля досягненні мети (НЛ-4) Предметні компетентності Учень (учениця):
висловлює враження про ліричні твори про Другу світову війну. |
||||
13 |
Вальтер Скотт. «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Da8o08S307M&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=8 Життя і творчість письменника https://www.youtube.com/watch?v=mf7kgScSua0 Історія і художній вимисел (експрес-урок) https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=9 (ТЛ) Поглиблення понять про роман (історичний роман). (УС) Висловлювання українських митців про В. Скотта, його вплив на розвиток історичного роману |
1 |
|
|
14 |
Історичний колорит твору і засоби його створення. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіставлення літературного твору із його втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, ілюстрації та ін.) Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=rb0Zt-rUJvc&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10 |
1 |
|
|
15 |
Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі (ЕК) Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго). |
1 |
|
|
16 |
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Ідея віротерпимості в романі. Леді Ровена та Ребекка – дві різні долі Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=11 Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/v-skott-ayvengo-16180.html (ЕК) Порівняння образів персонажів (леді Ровена і Ребекка). Зіставлення літературних творів із їхніми втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, театр, ілюстрації та ін.). |
1 |
|
|
17 |
РМ (у). Створення репортажу з «місця подій» (сцена штурму замку Фрон де Бефа). Лицарський турнір |
1 |
|
|
18 |
Друга світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський «Лист з полону», Пісня про солдатів Вестерплятте». (ЛК) Культура проти війни (твори живопису, музики, кіно, у яких викривається війна). |
1 |
|
|
19 |
А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». І. Вайсґлас («Круки»). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. |
1 |
|
|
20 |
Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей ідорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті. (ТЛ) Початкові поняття про художній час, художній простір. |
1 |
|
|
21 |
Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога. |
1 |
|
|
22 |
Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі.Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму. |
1 |
|
|
23 |
ПЧ № 1. Е.Е. Шмітт «Діти Ноя». Доля дітей у період Другої світової війни. Духовний подвиг священика Понса, його турбота про дітей. Тема культури у творі. Біблійні мотиви |
1 |
|
|
24 |
Контрольна робота № 2 з теми «Історичне минуле в літературі» (твір-роздум за вивченими текстами) |
1 |
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ Ключові компетентності Учень (учениця): аналізує трагічні наслідки ризикованого втручання людини у світ природи (НЛ-1); набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення, усвідомлює цінність родинних стосунків (НЛ-2); цінує професіоналізм, навчається долати труднощі, критично оцінює ризики підприємницької діяльності в екстремальних умовах (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця):
висловлює власне ставлення до порушених у творах філософських і моральних проблем. |
||||
25 |
Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками і дітьми Матеріали до уроків: Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=A8-QSYBxAyU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=12 Біографія (відкритий урок) https://www.youtube.com/watch?v=4t6zRymlOj0&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=2 ТЛ Поглиблення поняття про оповідання |
1 |
|
|
26 |
Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. |
1 |
|
|
27 |
Утвердження сімейних цінностей в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика оповідання Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/dzheyms-oldridzh-ostanniy-dyuym-23242.html |
1 |
|
|
28 |
РМ (п). Висловлювання власного ставлення до проблем, порушених у творах (написання есе за прочитаними творами) |
1 |
|
|
29 |
Редьярд Кіплінг. «Якщо…». Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам). Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=PdR0Bwbg1Ng&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=13 |
1 |
|
Напам’ять |
30 |
Редьярд Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син). Матеріали до уроків: експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=aI3DRbNT5RU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=14 біографія https://www.youtube.com/watch?v=fW5UuObL7C4&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=48 Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/r-kiplinh-balada-pro-skhid-i-zakhid-158190.html |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота № 3 з теми «Духовне випробування людини» (тестування)
|
1 |
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
32 |
ПЧ № 2. А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею». Узагальнення вивченого упродовж семестру |
1 |
|
|
ІІ семестр ДРУЖБА І КОХАННЯ Ключові компетентності Учень (учениця): висловлює судження щодо важливості духовного й емоційного збагачення людини (НЛ-1); усвідомлює красу високих почуттів, висловлює критичну думку щодо вияву меркантилізму, прагматизму у людських стосунках (НЛ-2); цінує віру у власні здібності, здатність ухвалювати нестандартні рішення для втілення мрії (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця):
|
||||
33 |
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. П’єр Ронсар «До того, як любов у світ прийшла…» ТЛ Поглиблення поняття про вірш, образ автора |
1 |
|
|
34 |
Р. Бернс «Моя любов…», Г. Гейне «Коли настав чудовий май…» |
1 |
|
Напам’ять |
35 |
Адам Міцкевич «Непевність». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину. |
1 |
|
|
36 |
Ульф Старк. «Маленька книжка про любов». Різдвяна історія в контексті історичного минулого. ТЛ Поглиблення поняття про повість |
1 |
|
|
37 |
Зображення світу дитинства крізь призму складних життєвих обставин (війна, туга за батьком, бідність, несправедливість). |
1 |
|
|
38 |
Родинні та шкільні стосунки у творі. |
1 |
|
|
39 |
Ідеї підтримки й любові, які допомагають людям вижити й морально встояти в скрутних обставинах |
1 |
|
|
40 |
ПЧ № 3. Ульф Старк. «Диваки і зануди». Доля дівчинки Симони, її проблеми в родині та у школі. Стосунки Симони з однолітками. Складний шлях героїні до усвідомлення власної сутності. Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=9flXLxEjD2s |
1 |
|
|
41 |
Контрольна робота № 4 з теми «Дружба і кохання» (твір (теми на вибір) за вивченими текстами) |
1 |
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ Ключові компетентності Учень (учениця): розуміє невідворотність покарання злочину (НЛ-2); висловлює судження щодо переваг фізичної витривалості, здорового способу життя (НЛ-3); усвідомлює необхідність набуття знань для успішної професійної діяльності (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця):
порівнює оригінали й художні переклади творів письменників (за умови володіння іноземною мовою). |
||||
42 |
Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів. Е.А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі. Матеріали до уроків: Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=5hoh-sdcEkU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=22 Біографія письменника https://www.youtube.com/watch?v=FC3wnzfYKfo Самостійна робота з теми «Літературний детектив»: https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-rozdil-literaturniy-detektiv-828938.html Гра «Колесо фортуни» https://naurok.com.ua/detektiv-gra-koleso-fortuni-233217.html ТЛ Оповідач і розповідач. Початкове поняття про точку зору (УС) Українські письменники – майстри детективного жанру. |
1 |
|
|
43 |
Захопливий сюжет повісті «Золотий жук» Е. По Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=kNNLBJDo3ok&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=23 |
1 |
|
|
44 |
Е. А. По «Золотий жук».. Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення (поєднання різних точок зору, створення емоційної напруги, таємничої атмосфери та ін.). Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/e-a-po-zolotiy-zhuk-803698.html |
1 |
|
|
45 |
Артур Конан Дойл – відомий автор класичних детективів, популярність його героїв у різних країнах. Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Матеріали до уроків: Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=k1GO3-VkJDA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=24 Експрес-урок Шерлок Холмс і дедуктивний метод https://www.youtube.com/watch?v=pCtqBqmwZHc https://www.youtube.com/watch?v=pCtqBqmwZHc&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=25 (ЛК) Екранізації творів Е. А. По і А. Конана Дойла. Музеї Е. По в США (Балтимор, Річмонд), Шерлока Холмса у Великобританії (Лондон). Пам’ятники письменникам та їхнім героям. |
1 |
|
|
46 |
А. К. «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка». Матеріали до уроків: Експрес-урок Шерлок Холмс і дедуктивний метод https://www.youtube.com/watch?v=pCtqBqmwZHc |
1 |
|
|
47 |
Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей. |
1 |
|
|
48 |
А.К. Дойл «Спілка рудих» Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні «Спілка рудих». |
1 |
|
|
49 |
Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості |
|
|
|
50 |
РМ (у). Створення віртуальної екскурсії (презентації, відеофільм та ін.) до музею літературного героя (Шерлок Холмс, Лондон, Великобританія). (ЕК) Порівняння оригіналів і художніх перекладів. Порівняння літературних детективів з екранізаціями |
1 |
|
|
СВІТОВА НОВЕЛА Ключові компетентності Учень (учениця): висловлює судження щодо моральної відповідальність за свої вчинки та утвердження справедливості; цінує щирість людських стосунків (НЛ-2); усвідомлює цінність життя (НЛ-3); шанобливо ставиться до мистецького хисту (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця):
знає про втілення сюжетів новел у різних видах мистецтва, висловлює ставлення до них (1-2 твори за вибором). |
||||
51 |
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі - майстер новели. «Дари волхвів». Матеріали до уроків: експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=BKovZBZAN6U&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=26 ТЛ Поглиблення понять про оповідача та розповідача, про точку зору. Новела та її різновиди (ТЛ) Поглиблення понять про оповідача і розповідача, про точку зору. Новела та її різновиди. (ЛК) Біблія («Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань японців. (УС) Українські письменники – майстри новели. |
1 |
|
|
52 |
Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі художні деталі. (ЛК) Біблія («Поклоніння волхвів»). Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=OG5WHghnt5s&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=27 Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/dari-volhviv-o-genri-843547.html |
1 |
|
|
53 |
О. Генрі. Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Образи дівчат, їх динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач. Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=jtr044VJP5A&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=28 |
1 |
|
|
54 |
О. Генрі. Новела «Останній листок» . Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Порівняння образів героїв новел О. Генрі. |
1 |
|
|
55 |
РМ (п). Есе про важливість емпатії (співпереживання) за змістом новели О. Генрі «Останній листок» |
1 |
|
|
56 |
ПЧ № 4. Курт Воннегут «Брехня» |
1 |
|
|
57 |
Герберт Джордж Уеллс - видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Експрес-уроки: https://www.youtube.com/watch?v=KjgtK2xoUqU&list=PLWo0CEZSHZnwQNQGvEswDCnkgLArqNQ2c&index=8 |
1 |
|
|
58 |
«Дива» та їхнє сприйняття персонажами. Роль елементів фантастики.
|
1 |
|
|
59 |
Рюноске Акутаґава - майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Експрес-уроки: https://www.youtube.com/watch?v=H2NO4FGpf6Y&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=30 (ЛК) Особливості вірувань японців. |
1 |
|
|
60 |
Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). |
1 |
|
|
61 |
Контрольна робота № 5 з теми «Літературний детектив. Світова новела» (тестування). |
1 |
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. Я І СВІТ Ключові компетентності Учень (учениця): прогнозує загрози для розвитку інтелекту людини, пов’язані з науково-технічним прогресом (НЛ-1); розуміє важливість самостійного мислення, цінує свободу (НЛ-2); аналізує ступінь ризику під час прийняття життєво важливого рішення, усвідомлює цінність життя (НЛ-3); виявлє здатність оперативно та адекватно реагувати на технологічні зміни у житті суспільства (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця):
|
||||
62 |
Айзек Азімов. Короткі відомості про письменника. «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства Біографія: https://www.youtube.com/watch?v=bQEEDdjzF_c Експрес-уроки: https://www.youtube.com/watch?v=vKMbinqEfOY
(ТЛ) Поглиблення понять про оповідача, розповідача роман, повість, фентезі. Поглиблення уявлень про категорію «художність» в оцінці творів масового мистецтва. (ЛК) Коло читання сучасних підлітків. (УС) Бібліотеки України. (ЕК) Порівняння образів підлітків у творах. |
1 |
|
|
63 |
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. |
1 |
|
|
64 |
Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі А. Азімова «Фах» Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/fah-ayzek-azimov-1019485.html |
1 |
|
|
65 |
Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки й детективу у творі Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=4y5fmBi5UtQ&list=PLWo0CEZSHZnzWSlSUW34AAKWCiaXiHe5i&index=2 Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/diana-vinn-dzhons-biohrafiia-931415.html ТЛ Поглиблення поняття фентезі |
1 |
|
|
66 |
Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів |
1 |
|
|
67 |
Значення художнього прийому чаклунства у творі Д.В. Джонс «Мандрівний замок Хаула». Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/diana-vinn-dzhons-mandrivniy-zamok-haula-1030220.html |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота № 6 з теми «Сучасна література. Я і світ» (тестування) Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-7-1037766.html |
1 |
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ Ключові компетентності Учень (учениця): розкриває взаємозв’язки людини і навколишнього середовища (НЛ-1); цінує здатність до ненасильницького розв’язання конфліктів (НЛ-2); усвідомлює переваги здорового способу життя та безпечної поведінки (НЛ-3); розуміє роль ініціативності та підприємливості в суспільстві (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця):
демонструє вміння порівнювати твори різних видів мистецтва, твори українських і зарубіжних авторів (в окремих аспектах – теми, ідеї, образи, жанри та ін.). |
|||
69 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Представлення творчого проєкту «Портфоліо юного читача» |
1 |
|
|
70 |
Підсумковий урок-гра «Літературний ринг» |
1 |
|
|
|
Для вивчення напам’ять Р. Бернс. «Любов» Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…» Кіплінг «Якщо…» |
|
|
|
Корисні посилання:
1