Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу 1 семестр за підручником Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу з очікуваними результатами навчально – пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу

 

Зміст навчального

матеріалу в І семестрі

             Формування

ключових компетентностей

Очікувані  результати

навчально – пізнавальної діяльності учнів

Дата

Розділ 1. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас

  1.  

Інструкція БЖ. Знайомство з підручником.

Здрастуй, рідна школо і мій третій клас. 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають та оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки, вголос; 

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

01.09

  1.  

Осінній настрій.

Максим Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається».

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають та розрізняють ознаки ранньої та пізньої осені;

Діяльнісний компонент:

- самостійно розуміють  фактичний зміст тексту;

- розуміють,  яку  інформацію  можна  одержати  з твору;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- визначають тему сприйнятого на слух твору;

- називають порівняння та описують осінь;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та  описи  у  художньому  творі;

05.09

  1.  

Вчимося слухати і розуміти текст. Ольга Морозова «Перший день у школі». 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж  життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та підтверджують свої думки фактами з вірша;

Діяльнісний компонент:

- читають вголос правильно та свідомо;

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- висловлюють свої думки;

Ціннісний компонент:

- обговорюють успіхи та невдачі на уроці.

06.09

  1.  

Шкільні традиції в інших країнах.

«Як у Німеччині святкують початок навчального року».

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

 Ціннісний компонент:

- висловлюють впевнено свої думки.

07.09

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

 

Наче вулик наша школа

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають та

Діяльнісний компонент:

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-  визначають послідовність подій у творі;

-  визначають тему твору; основну думку – з допомогою вчителя;

-  визначають головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

08.09

  1.  

Звідки походить назва шкільного обладнання.

Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (скорочено).

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

- самостійно розуміють  фактичний зміст текстів

різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- беруть участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні;

- виявляють  уміння читати мовчки;

- добирають з тексту вислови, які підтверджують власну думку.

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

12.09

  1.  

Навчання ровесників в інших країнах. Головний персонаж. Меган МакДональд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті «Джуді Муді»).

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

-  висловлюють свої думки.

13.09

  1.  

Чи варто хитрувати?

Головний персонаж.

Марія Манеру «Шарлота отримує …тринадцять балів!».

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- розуміють  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

14.09

  1.  

Медіавіконце: колаж «Наш клас».  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають , що таке колаж

Діяльнісний компонент:

- створюють колаж із фотографіями класу та учнів;

- розглядають малюнок  та висловлюють свої думки ;

- обговорюють створення презентації;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

15.09

  1.  

Перевіряю свої досягнення з розділу «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас».

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- усно відповідають на запитання;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють свої досягнення з теми.

19.09

  1.  

Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова» - «Якими були люди до винайдення мови» 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке мова та називають традиції українського народу.

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання та декламування напам’ять;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі.

20.09

  1.  

Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова» - «Чому поява мови докорінно змінила життя людей?» 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке мова та називають традиції українського народу.

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі.

21.09

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

 

Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово.

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила спілкування та поведінки в школі;

Діяльнісний компонент:

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-  визначають послідовність подій у творі;

-  визначають тему твору; основну думку – з допомогою вчителя;

-  визначають головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними;

- читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

Ціннісний компонент:

- аналізують прочитані вірші.

22.09

  1.  

Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова» - «Дивовижний винахід» 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке мова та називають традиції українського народу.

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі.

26.09

  1.  

Знайомі незнайомці.

Нузет Умеров «Диктант».

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-  знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

27.09

  1.  

Діагностична робота 1. Аудіювання (письмово)

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

28.09

  1.  

Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова».  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

29.09

  1.  

Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова».  

(продовження)

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

03.10

  1.  

Анатолій Качан «Звертайся до словника».  

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, як працювати із словниками;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно, цілими словами і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

04.10

  1.  

Досліджуємо текст.

Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга». (Скорочено).  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають коли зʼявилась книга та  історія друкарства;

Діяльнісний компонент:

- застосовують різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя), а також перечитування  як  засіб  поглибленого розуміння змісту;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

05.10

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Рідна домівка і рідна сім’я – тут виростає доля моя.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке інформація та вміють її розпізнавати;

Діяльнісний компонент:

- складають  короткий відгук на  прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя);

- перетворює  текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці);

- користуються  планом  і  малюнками  для переказу прочитаного;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  емоційно-оцінні  враження  про

прочитану книжку;

06.10

  1.  

Медіавіконце: музей книги і друкарства.  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент:

- знають та називають, що таке музей, друкарство;

Діяльнісний компонент:

- розглядають малюнок  та висловлюють свої думки ;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

10.10

  1.  

Книга – найбільший скарб людства.

Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених». (Скорочено)

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають поняття друкарня, друкар, верстка, палітурка;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

Ціннісний компонент:

- аналізують отриману інформацію;

11.10

  1.  

Подружіться з книгою. Василь Сухомлинський «Спляча книга». 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають ознаки казковості в кожному творі;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори;

- виразно читають та звертають увагу на наголоси;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

12.10

  1.  

Книга вчить, як на світі жить. Прислів’я. Дмитро Павличко «Соняшник».  

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке прислівʼя;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- визначають жанрові особливості твору;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та описи в тексті;

13.10

  1.  

Хто більше читає, той більше знає. Читання ланцюжком.

Лідія Повх «У бібліотеці». 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають призначення бібліотеки;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- читають способом ланцюжок та дощик;

- розглядають малюнок  та висловлюють свої думки ;

- створюють листівку про користь читання;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- співпрацюють в групах для досягнення спільних цілей.

17.10

  1.  

Перевіряю свої досягнення з розділу «Без слова немає мови, а без мови – книги…»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- підтримують  діалог  з  учителем, однокласниками  на  основі  прослуханого;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

18.10

  1.  

Діагностична робота 2.

Усний переказ прочитаного твору (усно).

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- усно переказують твір;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

19.10

  1.  

Чарівні казки. Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка». 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке казка, називають дійових осіб казки;

Діяльнісний компонент:

- співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами;

- застосовують  різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставлять до тексту запитання ( робота в парі);

Ціннісний компонент:

- оцінюють героїв  казки порівнюючи із людьми.

20.10

  1.  

Чарівні казки. Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка». 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке казка, називають дійових осіб казки;

Діяльнісний компонент:

- співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами;

- застосовують  різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставлять до тексту запитання ( робота в парі);

Ціннісний компонент:

- оцінюють героїв  казки порівнюючи із людьми.

24.10

  1.  

Медіавіконце: мультфільми. 

Українські мультфільми різних років, що присвячені героям.   

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 - беруть участь у колективному обговоренні ;

Ціннісний компонент:

- аналізують медіатексти за критеріями – фактами  і

судження про них.

25.10

  1.  

Українська народна казка

«Пан Коцький»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

26.10

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Казка вчить, як на світі жить

Українська народна казка

«Кривенька качечка»

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська і соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають

Діяльнісний компонент:

- розглядають  та  прогнозують орієнтовний  зміст  незнайомої  книжки  з

опорою на ключові слова, ілюстративний та

довідково-інформаційний  апарат;

- перераховують ознаки,  які  вказують  на приналежність  тексту  до  художнього;

- розповідають про свою країну Україну;

Ціннісний компонент:

- дотримуються  правил  спілкування і найважливіших  правил  літературної  вимови.

27.10

  1.  

Інструкція БЖ. Пригоди трьох братів. Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок». 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- визначають  головних  персонажів;

- знаходять  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні  враження  про

прочитану казку.

07.11

  1.  

Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок».

( Продовження) 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- співвідносять  вивчені твори  з  відповідними жанрами  (казка,  вірш,  художні  і  науково-художні оповідання; байка);

- застосовують  різні  види  читання  під  час

опрацювання  змісту  казки;  - ставлять запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- пояснюють,  які  вчинки  персонажів  є позитивними, а які негативними;

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні  враження  про

прочитану казку.

08.11

  1.  

Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок».

( Продовження) 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- співвідносять  вивчені твори  з  відповідними жанрами  (казка,  вірш,  художні  і  науково-художні оповідання; байка);

- застосовують  різні  види  читання  під  час

опрацювання  змісту  казки;  - ставлять запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- пояснюють,  які  вчинки  персонажів  є позитивними, а які негативними;

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні  враження  про

прочитану казку.

09.11

  1.  

Народні пісні. «Три товариші». (українська народна пісня)  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та розрізняють фольклорні і авторські твори;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

10.11

  1.  

Звідки походять назви міст?

Легенда «Походження назви Переяслав».  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають  фольклорні і авторські твори;

Діяльнісний компонент:

- відрізняють легенду від казки;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- знаходять  слова, вислови,

речення,  які  є  ключовими  для  розуміння подій,; Ціннісний компонент:

- роблять висновки по отриманій інформації.

14.11

  1.  

Прислів'я вчить, як на світі жить. Прислів’я.

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають напам’ять кілька прислів’їв, загадок, скоромовок;

Діяльнісний компонент:

- учать прислів’я, загадку та скоромовку напам’ять;

- виразно читають загадки один одному ( робота в парі);

- з’ясовують, які слова допомогли знайти відгадку;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі.

15.11

  1.  

Прислів'я вчить, як на світі жить. Народні загадки.

Скоромовки.  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають напам’ять кілька прислів’їв, загадок, скоромовок;

Діяльнісний компонент:

- учать прислів’я, загадку та скоромовку напам’ять;

- виразно читають загадки один одному ( робота в парі);

- з’ясовують, які слова допомогли знайти відгадку;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі.

16.11

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Добридень тобі, Україно моя!

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають та розрізняють, що таке рима, байка, безкінечник;

Діяльнісний компонент:

- знаходять у вірші запитання;

- виразно читають вірш з римою та без;

- знаходять в тексті співзвучні слова із намальованою картиною;

Ціннісний компонент:

- аналізують вірші, висловлюють свої думки.

17.11

  1.  

Перевіряю свої досягнення з розділу «Із джерел народної мудрості».

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

21.11

  1.  

Дивовижні картини зими. Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку»,

Ліна Костенко «Синички на снігу». 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання;

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

22.11

  1.  

Діагностична робота 3. Навички читання мовчки (письмово).

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- дотримуються культури  та правил спілкування;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

23.11

  1.  

Новорічні пригоди. Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають дійових осіб казки;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання;

- читають  вголос,  правильно  цілими  словами  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

Ціннісний компонент:

-  діляться своїми враженнями.

24.11

  1.  

Новорічні пригоди.

Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». (продовження) 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

-  знають та називають дійових осіб казки.

Діяльнісний компонент:

- застосовують  різні  види  читання  під  час

опрацювання  змісту  текстів  різних  видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування  як  засіб  поглибленого розуміння змісту;

- пояснюють,  які  вчинки  персонажів  є позитивними, а які негативними;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- читають в особах;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та вчинки персонажів.

28.11

  1.  

Медіавіконце: селфі

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі;

Діяльнісний компонент:

- створюють селфі;

- дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 - беруть участь у колективному обговоренні ;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

29.11

  1.  

Останній місяць у році.

Галина Малик «Грудень». Створенння портретів героїв вірша.

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають назви зимових місяців, розповідають про них;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- виразно читають вірш один одному ( робота в парі);

- створюють портрет героя з вірша, який сподобався;

Ціннісний компонент:

-  діляться своїми враженнями.

30.11

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Вже й зима підійшла, засніжила.

Зірка Мензатюк «Мільйон мільйонів сестричок»

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

 

Знаннєвий компонент:

- знають, як писати лист;

Діяльнісний компонент:

- читають оповідання різними способами;

- пишуть лист до Святого Миколая;

- знайомляться із адресами Святого Миколая в різних куточках світу;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

01.12

  1.  

Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка».  

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають колядки, відрізняють їх від щедрівок та посівалок;

Діяльнісний компонент:

- самостійно  орієнтуються  у  фактичному змісті твору;

- визначають тему прочитаного  тексту;

- виразно читають колядку;

- вчаться інсценізувати господарів і колядників.

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

05.12

  1.  

Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка».  

(продовження)

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають колядки, відрізняють їх від щедрівок та посівалок;

Діяльнісний компонент:

- самостійно  орієнтуються  у  фактичному змісті твору;

- визначають тему прочитаного  тексту;

- виразно читають колядку;

- вчаться інсценізувати господарів і колядників.

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

06.12

  1.  

Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають значення свята Різдва, виконують колядки;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами 

у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- розуміють  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

Ціннісний компонент:

- висловлюють  емоційно-оцінні  враження  про

прочитаний  твір.

07.12

  1.  

Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел».  (продовження)

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають значення свята Різдва, виконують колядки;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами 

у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- розуміють  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

Ціннісний компонент:

- висловлюють  емоційно-оцінні  враження  про

прочитаний  твір.

08.12

  1.  

Найкращий у світі – це запах Різдва. Картина від прочитаного. Мар’яна Савка «Запах Різдва».  

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями;

Діяльнісний компонент:

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

- ставлять до тексту запитання ;

- обговорюють картину « Запах Різдва »;

Ціннісний компонент:

- аналізують прочитане, почуте та картину.

12.12

  1.  

Засівальні пісні.

Побажання веселих свят. Засівальні (з народного). 

(напам’ять)

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають напам'ять кілька засівальних пісень;

Діяльнісний компонент:

- виразно читають пісні;

- визначають  з  допомогою  вчителя  настрій,  загальну тональність твору;

-

Ціннісний компонент:

- висловлюють  емоційно-оцінні  враження  про

прочитані засівальні пісні.

13.12

  1.  

Все збудеться – умій лиш вірить і трудиться! Ірина Жиленко «Здійсниться все…».  

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- розповідають біографію письменниці І. Жиленко;

Діяльнісний компонент:

-  знаходять  у тексті самостійно і з допомогою

вчителя слова, які мають переносне значення,

порівняння, епітети, метафори;

- застосовують прийоми виразного читання;

- розповідають про свої мрії;

Ціннісний компонент:

- зацікавлено  й  уважно  слухають співрозмовників, роблять висновки та  толерантно  ставляться  до

їхніх думок.

14.12

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Віконце в природу, картини про пори року.

 

Зірка Мензатюк «Пригоди зі сніговиками»

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 

Діяльнісний компонент:

 

 

Ціннісний компонент:

 

15.12

  1.  

Ірина Жиленко «Снігова баба»

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 

Діяльнісний компонент:

 

 

Ціннісний компонент:

 

19.12

  1.  

Перевіряю свої досягнення з розділу «Здійсниться все…»

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом

прослуханого ;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

20.12

  1.  

Діагностична робота 4. Навички читання вголос (усно).

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

21.12

  1.  

Підсумковий урок за І семестр

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом

прослуханого ;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

22.12

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Демченко Наталя Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чехутська Тетяна Валентинівна
    Пані Ліно, дякую за титанічну працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2023
Переглядів
4296
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку