Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу
№ |
Зміст навчального матеріалу в І семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
Розділ 1. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас |
||||
|
Інструкція БЖ. Знайомство з підручником. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас.
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та оволодівають продуктивними способами читання мовчки, вголос; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
01.09 |
|
Осінній настрій. Максим Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається».
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентність в галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та розрізняють ознаки ранньої та пізньої осені; Діяльнісний компонент: - самостійно розуміють фактичний зміст тексту; - розуміють, яку інформацію можна одержати з твору; - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; - визначають тему сприйнятого на слух твору; - називають порівняння та описують осінь; Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи у художньому творі; |
05.09 |
|
Вчимося слухати і розуміти текст. Ольга Морозова «Перший день у школі».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та підтверджують свої думки фактами з вірша; Діяльнісний компонент: - читають вголос правильно та свідомо; - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - висловлюють свої думки; Ціннісний компонент: - обговорюють успіхи та невдачі на уроці. |
06.09 |
|
Шкільні традиції в інших країнах. «Як у Німеччині святкують початок навчального року».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - відповідають на запитання за змістом прослуханого; Ціннісний компонент: - висловлюють впевнено свої думки. |
07.09 |
|
Робота з дитячою книжкою.
Наче вулик наша школа |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - визначають послідовність подій у творі; - визначають тему твору; основну думку – з допомогою вчителя; - визначають головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
08.09 |
|
Звідки походить назва шкільного обладнання. Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (скорочено).
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: - самостійно розуміють фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - беруть участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні; - виявляють уміння читати мовчки; - добирають з тексту вислови, які підтверджують власну думку. Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
12.09 |
|
Навчання ровесників в інших країнах. Головний персонаж. Меган МакДональд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті «Джуді Муді»).
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачають орієнтовний зміст твору; - відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
13.09 |
|
Чи варто хитрувати? Головний персонаж. Марія Манеру «Шарлота отримує …тринадцять балів!».
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - розуміють фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
14.09 |
|
Медіавіконце: колаж «Наш клас».
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , що таке колаж Діяльнісний компонент: - створюють колаж із фотографіями класу та учнів; - розглядають малюнок та висловлюють свої думки ; - обговорюють створення презентації; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
15.09 |
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас». |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - усно відповідають на запитання; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють свої досягнення з теми. |
19.09 |
|
Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова» - «Якими були люди до винайдення мови»
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке мова та називають традиції українського народу. Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання та декламування напам’ять; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі. |
20.09 |
|
Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова» - «Чому поява мови докорінно змінила життя людей?»
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке мова та називають традиції українського народу. Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі. |
21.09 |
|
Робота з дитячою книжкою.
Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово.
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила спілкування та поведінки в школі; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - визначають послідовність подій у творі; - визначають тему твору; основну думку – з допомогою вчителя; - визначають головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; Ціннісний компонент: - аналізують прочитані вірші. |
22.09 |
|
Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова» - «Дивовижний винахід»
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке мова та називають традиції українського народу. Діяльнісний компонент: - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі. |
26.09 |
|
Знайомі незнайомці. Нузет Умеров «Диктант».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачають орієнтовний зміст твору; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
27.09 |
|
Діагностична робота 1. Аудіювання (письмово) |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
28.09 |
|
Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
29.09 |
|
Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова». (продовження)
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
03.10 |
|
Анатолій Качан «Звертайся до словника».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, як працювати із словниками; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачають орієнтовний зміст твору; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
04.10 |
|
Досліджуємо текст. Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга». (Скорочено).
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають коли зʼявилась книга та історія друкарства; Діяльнісний компонент: - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту; - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
05.10 |
|
Робота з дитячою книжкою. Рідна домівка і рідна сім’я – тут виростає доля моя. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке інформація та вміють її розпізнавати; Діяльнісний компонент: - складають короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя); - перетворює текстову інформацію у графічну (схеми, таблиці); - користуються планом і малюнками для переказу прочитаного; Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану книжку; |
06.10 |
|
Медіавіконце: музей книги і друкарства.
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: - знають та називають, що таке музей, друкарство; Діяльнісний компонент: - розглядають малюнок та висловлюють свої думки ; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
10.10 |
|
Книга – найбільший скарб людства. Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених». (Скорочено)
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття друкарня, друкар, верстка, палітурка; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори; - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; Ціннісний компонент: - аналізують отриману інформацію; |
11.10 |
|
Подружіться з книгою. Василь Сухомлинський «Спляча книга».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають ознаки казковості в кожному творі; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори; - виразно читають та звертають увагу на наголоси; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
12.10 |
|
Книга вчить, як на світі жить. Прислів’я. Дмитро Павличко «Соняшник».
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентність в галузі природничих наук; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке прислівʼя; Діяльнісний компонент: - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - визначають жанрові особливості твору; Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи в тексті; |
13.10 |
|
Хто більше читає, той більше знає. Читання ланцюжком. Лідія Повх «У бібліотеці».
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають призначення бібліотеки; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - читають способом ланцюжок та дощик; - розглядають малюнок та висловлюють свої думки ; - створюють листівку про користь читання; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - співпрацюють в групах для досягнення спільних цілей. |
17.10 |
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Без слова немає мови, а без мови – книги…» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; - підтримують діалог з учителем, однокласниками на основі прослуханого; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
18.10 |
|
Діагностична робота 2. Усний переказ прочитаного твору (усно). |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - усно переказують твір; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
19.10 |
|
Чарівні казки. Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка».
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке казка, називають дійових осіб казки; Діяльнісний компонент: - співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами; - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя); - ставлять до тексту запитання ( робота в парі); Ціннісний компонент: - оцінюють героїв казки порівнюючи із людьми. |
20.10 |
|
Чарівні казки. Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка».
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке казка, називають дійових осіб казки; Діяльнісний компонент: - співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами; - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя); - ставлять до тексту запитання ( робота в парі); Ціннісний компонент: - оцінюють героїв казки порівнюючи із людьми. |
24.10 |
|
Медіавіконце: мультфільми. Українські мультфільми різних років, що присвячені героям.
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі; Діяльнісний компонент: - дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; - беруть участь у колективному обговоренні ; Ціннісний компонент: - аналізують медіатексти за критеріями – фактами і судження про них. |
25.10 |
|
Українська народна казка «Пан Коцький» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
|
26.10 |
|
Робота з дитячою книжкою. Казка вчить, як на світі жить Українська народна казка «Кривенька качечка»
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська і соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають Діяльнісний компонент: - розглядають та прогнозують орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; - перераховують ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього; - розповідають про свою країну Україну; Ціннісний компонент: - дотримуються правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови. |
27.10 |
|
Інструкція БЖ. Пригоди трьох братів. Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - визначають головних персонажів; - знаходять у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
07.11 |
|
Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок». ( Продовження)
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту казки; - ставлять запитання за змістом прослуханого тексту; - пояснюють, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
08.11 |
|
Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок». ( Продовження)
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту казки; - ставлять запитання за змістом прослуханого тексту; - пояснюють, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
09.11 |
|
Народні пісні. «Три товариші». (українська народна пісня)
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та розрізняють фольклорні і авторські твори; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачають орієнтовний зміст твору; - відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
10.11 |
|
Звідки походять назви міст? Легенда «Походження назви Переяслав».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають фольклорні і авторські твори; Діяльнісний компонент: - відрізняють легенду від казки; - передбачають орієнтовний зміст твору; - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - знаходять слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння подій,; Ціннісний компонент: - роблять висновки по отриманій інформації. |
14.11 |
|
Прислів'я вчить, як на світі жить. Прислів’я.
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають напам’ять кілька прислів’їв, загадок, скоромовок; Діяльнісний компонент: - учать прислів’я, загадку та скоромовку напам’ять; - виразно читають загадки один одному ( робота в парі); - з’ясовують, які слова допомогли знайти відгадку; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі. |
15.11 |
|
Прислів'я вчить, як на світі жить. Народні загадки. Скоромовки.
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають напам’ять кілька прислів’їв, загадок, скоромовок; Діяльнісний компонент: - учать прислів’я, загадку та скоромовку напам’ять; - виразно читають загадки один одному ( робота в парі); - з’ясовують, які слова допомогли знайти відгадку; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі. |
16.11 |
|
Робота з дитячою книжкою. Добридень тобі, Україно моя! |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають та розрізняють, що таке рима, байка, безкінечник; Діяльнісний компонент: - знаходять у вірші запитання; - виразно читають вірш з римою та без; - знаходять в тексті співзвучні слова із намальованою картиною; Ціннісний компонент: - аналізують вірші, висловлюють свої думки. |
17.11 |
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Із джерел народної мудрості». |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
21.11 |
|
Дивовижні картини зими. Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку», Ліна Костенко «Синички на снігу».
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
22.11 |
|
Діагностична робота 3. Навички читання мовчки (письмово). |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - дотримуються культури та правил спілкування; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
23.11 |
|
Новорічні пригоди. Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають дійових осіб казки; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; - читають вголос, правильно цілими словами у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
24.11 |
|
Новорічні пригоди. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». (продовження)
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають дійових осіб казки. Діяльнісний компонент: - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту; - пояснюють, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - читають в особах; Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів. |
28.11 |
|
Медіавіконце: селфі |
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі; Діяльнісний компонент: - створюють селфі; - дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; - беруть участь у колективному обговоренні ; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
29.11 |
|
Останній місяць у році. Галина Малик «Грудень». Створенння портретів героїв вірша.
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають назви зимових місяців, розповідають про них; Діяльнісний компонент: - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - виразно читають вірш один одному ( робота в парі); - створюють портрет героя з вірша, який сподобався; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
30.11 |
|
Робота з дитячою книжкою. Вже й зима підійшла, засніжила. Зірка Мензатюк «Мільйон мільйонів сестричок» |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;
|
Знаннєвий компонент: - знають, як писати лист; Діяльнісний компонент: - читають оповідання різними способами; - пишуть лист до Святого Миколая; - знайомляться із адресами Святого Миколая в різних куточках світу; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
01.12 |
|
Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка».
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають колядки, відрізняють їх від щедрівок та посівалок; Діяльнісний компонент: - самостійно орієнтуються у фактичному змісті твору; - визначають тему прочитаного тексту; - виразно читають колядку; - вчаться інсценізувати господарів і колядників. Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
05.12 |
|
Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка». (продовження)
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають колядки, відрізняють їх від щедрівок та посівалок; Діяльнісний компонент: - самостійно орієнтуються у фактичному змісті твору; - визначають тему прочитаного тексту; - виразно читають колядку; - вчаться інсценізувати господарів і колядників. Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
06.12 |
|
Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають значення свята Різдва, виконують колядки; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміють фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитаний твір. |
07.12 |
|
Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». (продовження)
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають значення свята Різдва, виконують колядки; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміють фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитаний твір. |
08.12 |
|
Найкращий у світі – це запах Різдва. Картина від прочитаного. Мар’яна Савка «Запах Різдва». |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями; Діяльнісний компонент: - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; - ставлять до тексту запитання ; - обговорюють картину « Запах Різдва »; Ціннісний компонент: - аналізують прочитане, почуте та картину. |
12.12 |
|
Засівальні пісні. Побажання веселих свят. Засівальні (з народного). (напам’ять) |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають напам'ять кілька засівальних пісень; Діяльнісний компонент: - виразно читають пісні; - визначають з допомогою вчителя настрій, загальну тональність твору; - Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитані засівальні пісні. |
13.12 |
|
Все збудеться – умій лиш вірить і трудиться! Ірина Жиленко «Здійсниться все…».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - розповідають біографію письменниці І. Жиленко; Діяльнісний компонент: - знаходять у тексті самостійно і з допомогою вчителя слова, які мають переносне значення, порівняння, епітети, метафори; - застосовують прийоми виразного читання; - розповідають про свої мрії; Ціннісний компонент: - зацікавлено й уважно слухають співрозмовників, роблять висновки та толерантно ставляться до їхніх думок. |
14.12 |
|
Робота з дитячою книжкою. Віконце в природу, картини про пори року.
Зірка Мензатюк «Пригоди зі сніговиками» |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент:
|
15.12 |
|
Ірина Жиленко «Снігова баба» |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент:
|
19.12 |
|
Перевіряю свої досягнення з розділу «Здійсниться все…» |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого ; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
20.12 |
|
Діагностична робота 4. Навички читання вголос (усно). |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
21.12 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого ; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
22.12 |