Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу складено на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова КМУ від 23.11.2011 р. № 1392), ідеї концепції «Нова українська школа» (2016 р.).
Українська мова 5-А клас (4 години) нова програма
І семестр
№ |
Тема |
Дата |
Повторення |
||
1 |
Значення мови в житті суспільства . |
|
|
||
2 |
РМ Мова і мовлення. Види мовленнєвої діяльності |
|
|
||
3 |
Частини мови: основні способи їх розпізнавання |
|
|
||
4 |
Іменник. Голосні у відмінкових закінченнях іменників. Велика літера і лапки в іменниках. |
|
|
||
5 |
Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях прикметників |
|
|
||
6 |
Різновиди мовленнєвого спілкування. |
|
|
||
7 |
Займенник. Особові займенники. Самостійна робота |
|
|
||
8 |
Числівник. Дві групи числівників . |
|
|
||
9 |
РМ Усний докладний переказ. Вимоги до мовлення |
|
|
||
10 |
Дієслово. Правопис –ться, -шся в кінці дієслів. Не з дієсловами |
|
|
||
11 |
Прислівник. Правопис вивчених прислівників |
|
|
||
12 |
Прийменник. Написання окремо прийменників з іншими частинами мови. |
|
|
||
13 |
Сполучник. Уживання сполучників і, та, й, а, але для зв’язку слів і частин складного речення. Кома перед сполучниками а, але |
|
|
||
14 |
Контрольна робота (тестування). Читання мовчки. |
|
|
||
15
|
РМ. Текст, його ознаки. Поділ тексту на мікротеми й абзаци. |
|
|
||
16 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми й речення |
|
|
||
17 |
Головне й залежне слова у словосполученні. |
|
|
||
18 |
Речення, граматична основа (підмет і присудок). |
|
|
||
19 |
Речення з одним головним членом. Види помилок |
|
|
||
20 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення |
|
|
||
21 |
РМ Стилі мовлення. |
|
|
||
22 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. |
|
|
||
23 |
Способи їх вираження різними частинами мови. |
|
|
||
24 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. |
|
|
||
25 |
Контрольна робота Диктант |
|
|
||
26 |
Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками і, а, але). |
|
|
||
27 |
Кома між однорідними членами речення |
|
|
||
28 |
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. |
|
|
||
29 |
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах. |
|
|
||
30 |
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах. |
|
|
||
31 |
РМ Письмовий докладний переказ тексту з елементами опису предмета |
|
|
||
32 |
Контрольна робота Тестування |
|
|
||
33 |
Звертання. Розділові знаки при звертанні. Складання діалогів |
|
|
||
34 |
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами. |
|
|
||
35 |
Виділення вставних слів на письмі комами. |
|
|
||
36 |
РМ Лист. Адреса |
|
|
||
37 |
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком |
|
|
||
38 |
Контрольна робота Переказ |
|
|
||
39 |
Кома між частинами складного речення, з’єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
|
||
40 |
Пряма мова. |
|
|
||
41 |
Розділові знаки при прямій мові |
|
|
||
42 |
РМ Діалог |
|
|
||
43 |
Розділові знаки при діалозі |
|
|
||
44 |
РМ Типи мовлення . Особливості побудови розповіді |
|
|
||
45 |
Звуки мови і звуки мовлення. |
|
|
||
46 |
Вимова звуків, що позначаються літерами г та r. Звукове значення літер я, ю, є, ї |
|
|
||
47 |
Звуки голосні та приголосні. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі. |
|
|
||
48 |
РМ Усний твір, що містить опис тварини |
|
|
||
49 |
Склад. Наголос. Правила переносу слова з рядка в рядок. |
|
|
||
50 |
Орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник. |
|
|
||
51 |
Вимова наголошених і ненаголошених голосних, позначення їх на письмі. |
|
|
||
52 |
Контрольна робота Диктант з граматичним завданням |
|
|
||
53
|
Приголосні дзвінкі і глухі. Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі. |
|
|
||
54 |
Уподібнення приголосних звуків |
|
|
||
55 |
Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів |
|
|
||
56 |
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом |
|
|
||
57 |
Спрощення в групах приголосних |
|
|
||
58 |
Спрощення в групах приголосних |
|
|
||
59 |
Контрольна робота Тестування |
|
|
||
60 |
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків |
|
|
||
61 |
Чергування [о]-[а]; [е]-[і]; [е]-[и]; [о], [е] з [і] |
|
|
||
62 |
Чергування [е]-[о] після [ж], [дж], [ч], [ш]; |
|
|
||
63 |
Чергування [и], [і] після [ж], [ч],[ш] |
|
|
||
64 |
Контрольна робота Різнорівневі завдання |
|
|
||
65 |
Основні випадки чергування у-в, і-й |
|
|
||
66 |
Основні випадки чергування у-в, і-й |
|
|
||
|
|
||
|
|||
|
|
||