Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу за новою програмою на II семестр I

Про матеріал
Методична допомога вчителю,з метою покращення освітнього процесу. Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу за новою програмою II семестр
Перегляд файлу

                                                                                                                                                

 

 

 

                                                     

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітка

Змістові

лінії

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків

 

 

НЛ-1

НЛ-2

НЛ-3

НЛ-4

54

Найпоширеніші випадки чергування голосних і звуків. Чергування [о] —[а], [е] —[і], [е] —[и]

 

 

 

55

Чергування  [о],[е] з [і] після ж,ч,ш, та г,к,х у коренях слів.Тренувальні  вправи

 

 

 

56

Чергування [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів

 

 

 

57

Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′].Тренувальні вправи

 

 

 

58

Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності)

 

 

 

 

59

РЗМ.Есе (розмірковування ув довільній формі)про красу й милозвучність української мови.     

 

 

 

60

РЗМ. Есе (розмірковування ув довільній формі)про красу й милозвучність української мови. Підготовка  до усного контрольного твору   

 

 

 

61

Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз (розі-)

 

 

 

62

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я

 

 

 

63-64

Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення).Сполучення ьо,йо

 

 

 

65

Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом

 

 

 

66

Правила вживання апострофа

 

 

 

67

РЗМ.Усний докладний переказхудожнього тексту розповідного характеру з елементам роздуму.

 

 

 

68

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

 

 

 

69

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних

 

 

 

 70

Контрольна робота №5.  Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.Тест

 

 

 

 

Відомості  з синтаксису й пунктуації

Словосполучення.

         Речення, його граматична основа

 

 

НЛ-1

НЛ-2

НЛ-3

НЛ-4

71

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення

 

 

 

72-73

Головне й залежне слово в словосполученні.Тренувальні вправи.

 

 

 

74

РЗМ. Усний твір-роздум

 

 

 

75

РЗМ.Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»)

 

 

 

76

 РЗМ.Робота над помилками допущеними в письмовому творі-роздумі.

 

 

 

77

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) .Тренувальні вправи

 

 

 

78

Речення, його граматична основа (підмет і присудок)

 

 

 

79

Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення)

 

 

 

80

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

 

 

 

81

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини

 

 

 

82

Другорядні члени речення.Додаток та способи його вираження.

 

 

 

83

Другорядні члени речення. Означення та способи його вираження.

 

 

 

84

Другорядні члени речення.Обставина,способи вираження.

 

 

 

85

Другорядні члени речення.Тренувальні вправи

 

 

 

86

Повторення про словосполучення,речення та члени речення.Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

87

Контрольна робота № 6.  Відомості  з синтаксису й пунктуації

 

 

 

 

Речення з однорідними членами.  Звертання. Вставні слова та сполучення слів.

                       Складні речення

 

 

НЛ-1

НЛ-2

НЛ-3

НЛ-4

88-89

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами

 

 

 

90-91

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальню¬вальних словах у реченнях з однорідними членами.Тренувальні вправи.

 

 

 

92

Тренувальні вправи

 

 

 

93-94

РЗМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

 

 

 

95

Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення)

 

 

 

96

РЗМ. Аналіз письмового переказу

 

 

 

97

РЗМ. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці)

 

 

 

98-99

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами

 

 

 

 

100

РЗМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

 

 

 

101-102

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

 

 

 

 

103

Тренувальні вправи

 

 

 

104

Контрольна робота № 7.  Відомості  з синтаксису й пунктуації

 

 

 

105-106

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 

 

 

107

Пряма мова.  Відмінність між прямою та непрямою мовою

 

 

 

108

Діалог. Тире при діалозі . Розділові знаки в реченнях при діалозі

 

 

 

109

Контрольна робота. Диктант

 

 

 

110-111

РЗМ.Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру

 

 

 

112

Пряма мова .Розділові знаки  в реченнях із прямою мовою .Діалог.Тире при діалозі.Тренувальні вправи.

 

 

 

113

РЗМ.Складання і розігрування діалогів

 

 

 

114

Тренувальні вправи .Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

115

Контрольна робота №8.  Пряма мова. Діалог. Повторення й узагальнення в кінці року

 

 

 

 

Повторення і узагальнення в кінці року

 

 

 

116

Лексикологія

 

 

 

117

Будова слова й орфографія

 

 

 

118

Фонетика й графіка.Узагальнення вивченого протягом року.

 

 

 

119

Орфоепія  й орфографія

 

 

 

120

Тренувальні вправи

 

 

 

121

Узагальнення вивченого протягом року

 

 

 

122

Підсумковий урок вивченого за рік

 

 

 

 

doc
Додано
17 березня 2021
Переглядів
4208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку