№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітка |
Змістові лінії |
|
Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків |
|
|
НЛ-1 НЛ-2 НЛ-3 НЛ-4 |
54 |
Найпоширеніші випадки чергування голосних і звуків. Чергування [о] —[а], [е] —[і], [е] —[и] |
|
|
|
55 |
Чергування [о],[е] з [і] після ж,ч,ш, та г,к,х у коренях слів.Тренувальні вправи |
|
|
|
56 |
Чергування [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів |
|
|
|
57 |
Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′].Тренувальні вправи |
|
|
|
58 |
Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності) |
|
|
|
59 |
РЗМ.Есе (розмірковування ув довільній формі)про красу й милозвучність української мови. |
|
|
|
60 |
РЗМ. Есе (розмірковування ув довільній формі)про красу й милозвучність української мови. Підготовка до усного контрольного твору |
|
|
|
61 |
Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз (розі-) |
|
|
|
62 |
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я |
|
|
|
63-64 |
Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення).Сполучення ьо,йо |
|
|
|
65 |
Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом |
|
|
|
66 |
Правила вживання апострофа |
|
|
|
67 |
РЗМ.Усний докладний переказхудожнього тексту розповідного характеру з елементам роздуму. |
|
|
|
68 |
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних |
|
|
|
69 |
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних |
|
|
|
70 |
Контрольна робота №5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.Тест |
|
|
|
|
Відомості з синтаксису й пунктуації Словосполучення. Речення, його граматична основа |
|
|
НЛ-1 НЛ-2 НЛ-3 НЛ-4 |
71 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення |
|
|
|
72-73 |
Головне й залежне слово в словосполученні.Тренувальні вправи. |
|
|
|
74 |
РЗМ. Усний твір-роздум |
|
|
|
75 |
РЗМ.Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу») |
|
|
|
76 |
РЗМ.Робота над помилками допущеними в письмовому творі-роздумі. |
|
|
|
77 |
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) .Тренувальні вправи |
|
|
|
78 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок) |
|
|
|
79 |
Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення) |
|
|
|
80 |
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично) |
|
|
|
81 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини |
|
|
|
82 |
Другорядні члени речення.Додаток та способи його вираження. |
|
|
|
83 |
Другорядні члени речення. Означення та способи його вираження. |
|
|
|
84 |
Другорядні члени речення.Обставина,способи вираження. |
|
|
|
85 |
Другорядні члени речення.Тренувальні вправи |
|
|
|
86 |
Повторення про словосполучення,речення та члени речення.Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
87 |
Контрольна робота № 6. Відомості з синтаксису й пунктуації |
|
|
|
|
Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складні речення |
|
|
НЛ-1 НЛ-2 НЛ-3 НЛ-4 |
88-89 |
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами |
|
|
|
90-91 |
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальню¬вальних словах у реченнях з однорідними членами.Тренувальні вправи. |
|
|
|
92 |
Тренувальні вправи |
|
|
|
93-94 |
РЗМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення |
|
|
|
95 |
Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення) |
|
|
|
96 |
РЗМ. Аналіз письмового переказу |
|
|
|
97 |
РЗМ. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці) |
|
|
|
98-99 |
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами |
|
|
|
100 |
РЗМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів |
|
|
|
101-102 |
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком |
|
|
|
103 |
Тренувальні вправи |
|
|
|
104 |
Контрольна робота № 7. Відомості з синтаксису й пунктуації |
|
|
|
105-106 |
Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. |
|
|
|
107 |
Пряма мова. Відмінність між прямою та непрямою мовою |
|
|
|
108 |
Діалог. Тире при діалозі . Розділові знаки в реченнях при діалозі |
|
|
|
109 |
Контрольна робота. Диктант |
|
|
|
110-111 |
РЗМ.Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру |
|
|
|
112 |
Пряма мова .Розділові знаки в реченнях із прямою мовою .Діалог.Тире при діалозі.Тренувальні вправи. |
|
|
|
113 |
РЗМ.Складання і розігрування діалогів |
|
|
|
114 |
Тренувальні вправи .Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
115 |
Контрольна робота №8. Пряма мова. Діалог. Повторення й узагальнення в кінці року |
|
|
|
|
Повторення і узагальнення в кінці року |
|
|
|
116 |
Лексикологія |
|
|
|
117 |
Будова слова й орфографія |
|
|
|
118 |
Фонетика й графіка.Узагальнення вивченого протягом року. |
|
|
|
119 |
Орфоепія й орфографія |
|
|
|
120 |
Тренувальні вправи |
|
|
|
121 |
Узагальнення вивченого протягом року |
|
|
|
122 |
Підсумковий урок вивченого за рік |
|
|
|