20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Календарно тематичний план "Мистецтво"

Про матеріал
Складені за типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Київ ТД «Освіта-Центр плюс» 2018 рік. Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 року №87 Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року. (За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило. Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти – К.: «Генеза»,2019)
Перегляд файлу

МИСТЕЦТВО

(інтегрований курс)

Складені за типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом

О.Я. Савченко. Київ ТД «Освіта-Центр плюс» 2018 рік.

Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 року №87

Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року.

 

 (За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило. Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти – К.: «Генеза»,2019)

ОБМ

Тема уроку

Дата

Зміни

Примітки

1

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Жи­вопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пей­зажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с, 6-7),

 

 

 

2.

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання компози­ції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір) (с. 10-11).

 

 

 

3.

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (с. 14-15).

 

 

 

4.

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій карти­ни. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) (с. 18-19).

 

 

 

5.

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слу­хання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під до­щем у вітряний день (кольорові олівці) (с. 22-23).

 

 

 

 

 

 

І семестр – 16 год

6.

Про що розповів натюрморт.. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з каву­на та фруктів (акварель, сіль) (с, 26-27).

 

 

 

7.

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (плас­тилін, солоне тісто) (с. 27),

 

 

 

 

8.

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техні­ки на вибір) (с, 30-31).

 

 

 

9.

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніж­ної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с. 34-35).

 

 

 

10.

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть пта­хів! » (гуаш) (с. 38-39).

 

 

 

11

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) (с. 39)

 

 

 

12.

Для кожного звіра і птаха у казки, свої голоси. Засоби вираз­ності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с. 42-43).

 

 

 

13.

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображення морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 46-47)

 

 

 

 

14.

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки — янголятка

(папір) (с. 47).

 

 

 

15.

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясо­льки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 49).

 

 

 

16.

Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зи­мові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (вос­кові олівці, акварельні фарби) (с. 52-53).

 

 

 

 

ІІ семестр

ОБМ- 19 год

 

№ п\п

Тема уроку

Дата

Зміни

Примітки

1

Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Групова робота: створення настільної гри «До спортивних вершин»(с.56 -57)

 

 

 

2

Карнавал тварин. Анімалістичні зображення. Зображення тварин: левеня, слоненя. (с. 60 -61)

 

 

 

3

Карнавал птахів. Композиція. Композиційний центр. Створення сторінок Червоної книги. Леп-бук.(с. 64-65)

 

 

 

4

Подорож до далеких країн. Створення композиції «Підводний світ» (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 68- 69)

 

 

 

5

Космічна подорож. Лінія горизонту. Техніки розбілу, затемнення та набризку. Створення космічного пейзажу. (с. 72-73)

 

 

 

6

Завітаймо до театру. Декорації. Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором) (с. 76-77)

 

 

 

7

Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором) (с. 76-77)

 

 

 

8

Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки і Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81)

 

 

 

9

Пори року зустрічаються. Гра. «У магазині одягу». (с. 80-81)

 

 

 

10

Виготовлення моделей для ляльок»

 

 

 

11

Наша рідна Україна, мов веснянка соловїна. Декоративне мистецтво. Створення композиції з елементами Петриківського розпису.  (с. 84-85)

 

 

 

12

Квіткові фантазії. Робота в парах: створення святкового віночка.( кольоровий папір, картон)(с. 88-89)

 

 

 

13

Квіткові фантазії. Створення відбитками пальців композиції «Чарівні квіти» (с. 88-89)

 

 

 

14

Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки.(с. 92-93)

 

 

 

15

Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Колективна робота «Стрічка миру».(с. 92-93)

 

 

 

16

Рекламуємо красиве і корисне. Створення реклами. (с. 96-97)

 

 

 

17

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортних засобів (аплікація, природний матеріал) (100-101)

 

 

 

18

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясо­льки та Барвика.

 

 

 

19

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 102 -103).

 

 

 



 


 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 5 клас, Планування
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
11 вересня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку