(інтегрований курс)
Складені за типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом
О.Я. Савченко. Київ ТД «Освіта-Центр плюс» 2018 рік.
Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 21 лютого 2018 року №87
Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року.
(За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило. Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти – К.: «Генеза»,2019)
ОБМ
№ |
Тема уроку |
Дата |
Зміни |
Примітки |
1 |
Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с, 6-7), |
|
|
|
2. |
Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір) (с. 10-11). |
|
|
|
3. |
Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (с. 14-15). |
|
|
|
4. |
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) (с. 18-19). |
|
|
|
5. |
Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слухання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с. 22-23).
|
|
|
|
І семестр – 16 год
6. |
Про що розповів натюрморт.. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с, 26-27). |
|
|
|
7. |
Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто) (с. 27),
|
|
|
|
8. |
Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техніки на вибір) (с, 30-31). |
|
|
|
9. |
Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с. 34-35). |
|
|
|
10. |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів! » (гуаш) (с. 38-39). |
|
|
|
11 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) (с. 39) |
|
|
|
12. |
Для кожного звіра і птаха у казки, свої голоси. Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с. 42-43). |
|
|
|
13. |
Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображення морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 46-47)
|
|
|
|
14. |
Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки — янголятка (папір) (с. 47). |
|
|
|
15. |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 49). |
|
|
|
16. |
Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 52-53). |
|
|
|
ІІ семестр
ОБМ- 19 год
№ п\п |
Тема уроку |
Дата |
Зміни |
Примітки |
1 |
Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Групова робота: створення настільної гри «До спортивних вершин»(с.56 -57) |
|
|
|
2 |
Карнавал тварин. Анімалістичні зображення. Зображення тварин: левеня, слоненя. (с. 60 -61) |
|
|
|
3 |
Карнавал птахів. Композиція. Композиційний центр. Створення сторінок Червоної книги. Леп-бук.(с. 64-65) |
|
|
|
4 |
Подорож до далеких країн. Створення композиції «Підводний світ» (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 68- 69) |
|
|
|
5 |
Космічна подорож. Лінія горизонту. Техніки розбілу, затемнення та набризку. Створення космічного пейзажу. (с. 72-73) |
|
|
|
6 |
Завітаймо до театру. Декорації. Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором) (с. 76-77) |
|
|
|
7 |
Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором) (с. 76-77) |
|
|
|
8 |
Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки і Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81) |
|
|
|
9 |
Пори року зустрічаються. Гра. «У магазині одягу». (с. 80-81) |
|
|
|
10 |
Виготовлення моделей для ляльок» |
|
|
|
11 |
Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Декоративне мистецтво. Створення композиції з елементами Петриківського розпису. (с. 84-85) |
|
|
|
12 |
Квіткові фантазії. Робота в парах: створення святкового віночка.( кольоровий папір, картон)(с. 88-89) |
|
|
|
13 |
Квіткові фантазії. Створення відбитками пальців композиції «Чарівні квіти» (с. 88-89) |
|
|
|
14 |
Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки.(с. 92-93) |
|
|
|
15 |
Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Колективна робота «Стрічка миру».(с. 92-93) |
|
|
|
16 |
Рекламуємо красиве і корисне. Створення реклами. (с. 96-97) |
|
|
|
17 |
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортних засобів (аплікація, природний матеріал) (100-101) |
|
|
|
18 |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. |
|
|
|
19 |
Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 102 -103). |
|
|
|