Календарне планування української мови для 5 класу (за програмою Українська мова для ЗНЗ з російською мовою навчання, 2017 р., автори –Н. В. Бондаренко, А. В. Ярмолюк та ін.)
ІІ семестр
№ уроку |
Зміст програмового матеріалу |
Соціокультурна змістова лінія |
Дата |
Примітки |
|
49 |
Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі. |
Школа |
10.01 |
|
|
50 |
Уподібнення приголосних. |
Учитель |
11.01 |
|
|
51-52 |
Розвиток зв’язного мовлення №19-20. Твір-опис предмета за власним спостереженням |
|
15.01 |
|
|
53 |
Подвоєні букви на позначення збігу однакових приголосних звуків |
Навчання |
17.01 |
|
|
54 |
Подвоєні букви на позначення подовжених м’яких приголосних |
Навчання |
18.01 |
|
|
55 |
Спрощення в групах приголосних |
Дружба |
22.01 |
|
|
56 |
Спрощення в групах приголосних |
Дружба |
24.01 |
|
|
57 |
Чергування у–в, і–й, з–зі–із |
Дружба |
25.01 |
|
|
58 |
Написання слів іншомовного походження. |
Риси характеру |
29.01 |
|
|
59 |
Написання слів іншомовного походження. |
Риси характеру |
29.01 |
|
|
60 |
Розвиток зв’язного мовлення №21. Робота над виправленням помилок, допущених у творі-описі |
|
31.01 |
|
|
61 |
Контрольна робота № 5. Тестування |
|
01.02 |
|
|
ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ. ЕЛЕМЕНТИ СТИЛІСТИКИ (15 год.) |
|||||
62 |
Словниковий склад української мови. Власне українські й запозичені слова |
Загальнолюдські норми моралі |
05.02 |
|
|
63 |
Загальновживана лексика. Стилістично забарвлені слова |
Загальнолюдські норми моралі |
07.02 |
|
|
64 |
Професійні слова. Терміни |
Загальнолюдські норми моралі |
08.02 |
|
|
65-66 |
Розвиток зв’язного мовлення №22-23. Твір-опис предмета за картиною |
|
12.02 |
|
|
67 |
Застарілі слова й нові слова (неологізми) |
Загальнолюдські норми моралі |
14.02 |
|
|
68 |
Розвиток зв’язного мовлення №24. Робота над виправленням помилок, допущених у творі-описі |
|
15.02 |
|
|
69 |
Розвиток зв’язного мовлення №25. Докладний переказ тексту з елементами опису тварини |
|
19.02 |
|
|
70 |
Лексичне значення слова. |
Стосунки між дорослими і дітьми |
21.02 |
|
|
71 |
Розвиток зв’язного мовлення №26. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі |
|
22.02 |
|
|
72 |
Тлумачний і перекладний словники. |
Стосунки між дорослими і дітьми
|
26.02 |
|
|
73 |
Однозначні й багатозначні слова |
26.02 |
|
||
74 |
Пряме й переносне значення слова |
28.02 |
|
||
75 |
Групи слів за значенням. Омоніми |
01.03 |
|
||
76 |
Розвиток зв’язного мовлення №27. Контрольний письмовий твір-опис тварини за власним спостереженням |
|
05.03 |
|
|
77 |
Синоніми |
Стосунки між ровесниками |
07.03 |
|
|
78 |
Розвиток зв’язного мовлення №28. Робота над виправленням помилок, допущених у творі |
|
12.03 |
|
|
79 |
Антоніми |
Стосунки між ровесниками |
12.03 |
|
|
80 |
Фразеологізми, їх лексичне значення. |
14.03 |
|
||
81 |
Уживання фразеологізмів у мовленні |
Стосунки між дорослими і ровесниками |
15.03 |
|
|
82 |
Контрольна робота № 6. Тестування. |
|
19.03 |
|
|
БУДОВА СЛОВА. СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ. ЕЛЕМЕНТИ СТИЛІСТИКИ (18 год.) |
|||||
83 |
Основа слова та закінчення змінних слів. Форми слова й спільнокореневі слова |
Праця |
21.03 |
|
|
84 |
Значущі частини слова |
Праця |
22.03 |
|
|
85 |
Розбір слова за будовою |
Цікаві професії |
02.04 |
|
|
86 |
Розвиток зв’язного мовлення №29. Особливості побудови елементарного роздуму. |
|
02.04 |
|
|
87 |
Вимова та написання префіксів з-, с- |
Здоров’я і спорт |
04.04 |
|
|
88 |
Вимова та написання префіксів роз-, без- |
Здоров’я і спорт |
05.04 |
|
|
89 |
Вимова та правопис префіксів пре-, при-, прі- |
11.04 |
|
||
90 |
Розвиток зв’язного мовлення №30. Усний твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів |
|
12.04 |
|
|
91 |
Розвиток зв’язного мовлення №31. Твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів |
|
16.04 |
|
|
92 |
Творення слів. Основні способи словотворення |
Природа України в різні пори року |
16.04 |
|
|
93 |
Розвиток зв’язного мовлення №32. Робота над виправленням помилок, допущених у творі-роздумі |
|
18.04 |
|
|
94 |
Чергування о–а, е–и, е–і в коренях дієслів |
Природа України в різні пори року |
19.04 |
|
|
95 |
Чергування о, е з і, чергування і з о, е після ж, ч, ш, щ та г, к, х |
Різноманітність рослинного світу |
23.04 |
|
|
96 |
Чергування приголосних звуків |
Різноманітність рослинного світу |
25.04 |
|
|
97 |
Контрольна робота № 7. Тестування. |
|
26.04 |
|
|
98 |
Зміни приголосних при творенні слів |
Різноманітність тваринного світу |
30.04 |
|
|
99 |
Зміни приголосних при творенні слів. Тренувальні вправи |
Різноманітність тваринного світу |
30.04 |
|
|
100 |
Розвиток зв’язного мовлення №33. Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
|
02.05 |
|
|
101 |
Розвиток зв’язного мовлення №33. Робота над помилками, допущеними у переказі |
|
03.05 |
|
|
102 |
Написання складних слів зі сполучними о,е |
Цікаве про рослини |
07.05 |
|
|
103 |
Написання складноскорочених слів |
Цікаве про тварин |
10.05 |
|
|
104 |
Написання слів з пів- разом, через дефіс, з апострофом. |
Причини природних явищ |
14.05 |
|
|
105 |
Дефіс у складних словах. |
Охорона природи |
14.05 |
|
|
106 |
Контрольний диктант |
|
16.05 |
|
|
107 |
Контрольна робота № 8. Тестування |
|
17.05 |
|
|
108 |
Повторення вивченого з розділу «Синтаксис та пунктуація». |
Біографія звичних речей |
21.05 |
|
|
109 |
Повторення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія». |
Відкриття |
23.05 |
|
|
110 |
Повторення вивченого з розділів «Лексикологія. Фразеологія» «Будова слова. Словотвір» |
Пошуки |
24.05 |
|
|