Комплексна підсумкова робота за І семестр

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота з української мови за І семестр складається із завдань груп результатів УВ (ГР1) та ДМ (ГР4)
Перегляд файлу

Дата____________   Клас_____________ Прізвище, ім’я______________

 

Усно взаємодіє (УВ ГР1)

 

1.Створи діалог (6-7 реплік) на тему «Радісна новина», доречно використавши 3-4 фразеологізми. Підкресли вжиті стійкі сполуки.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Досліджує мовлення(ДМ ГР4)

 

1.Увідповідніть джерела походження з фразеологізмами

Джерело походження                                                            Фразеологізм

 1 Біблія                                                                           А дамоклів меч, сізіфова праця    

 2 Антична міфологія                                                     Б крутиться на язиці, як об стіну горохом

 3 Професійна діяльність                                               Г білими нитками шитий, змотувати вудки                  

 4 Народна мова                                                             Д Світ ловив мене, та не спіймав.

2.  М’який знак треба писати  на місці пропуску в усіх словах рядка

А. конс..єрж, б…ювет, ател..є, пал…то

Б. кол…є, бракон…єр, шампін…йон

В. манік…юр, порт…єра,  міл…ярд

Г. біл…ярд, сен…йор, грил….яж

3.Апостроф треба писати  на місці пропуску в усіх словах рядка

А. п…єдестал, прем….єра, б…юджет

Б. ін…єкція, п…юре

В. олів…є,  кон…юнктивіт

Г. павіл…йон, кар…єра

4. Без подвоєння треба писати всі слова рядка

А. ак…уратно, гол…івудський, ал…о

Б. еф…ект, ком…ентар, віл..а,

В. піц…а, груп…а, спагет…і

Г. ван..а, тон..а, ман…а

5.Укажіть рядок, усі слова якого правильно поділено для переносу:

а)Під-земний, ма-йорить, гу-дзик.

б)Шу-ка-ють, ве-чір, книж-ка.

в) О-лі- вець, жу-ра-ве-ль, ль-он, під-йом.

г) Їж-джу, джме-лик, ку-ку-руд-за

 

6. Укажіть рядок, у всіх словах якого букви я, ю, є позначають два звуки:

а) Юля, пʼє, бурʼян.

б) Вʼється, ряст, юнга

в)  юрист, завдання, твоє.

г) якісний, пюре, єднання

7. Установіть відповідність між словами і лексикологічною групою, до якої вони належать.                                                                                       

Слова

Лексикологічна група

1.Глибокий-мілкий                             

А  омоніми

2.  Самостійний - незалежний

Б   пароніми

3.  Роман, роман          

В  синоніми

4. Континент-контингент

Г  багатозначні слова

 

Д  антоніми                                   

 

8.Слова, які вийшли з активного вжитку через те, що зникли поняття, які вони називали (їх не можна замінити сучасним синонімом):

А  Історизми;    Б Архаїзми;    В Неологізми.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Ірина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 листопада
Переглядів
4846
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку