Конспект уроку № ____
з фізичної культури (акробатика)
для учнів 7 класу
Тема уроку : Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Навчання перекиду назад в упор стоячи ноги нарізно. Вправи з ЗФП.
Завдання уроку :
1) Повторити організовуючі вправи та комплекс ЗРВ в русі.
2) Вдосконалити навички перекидів назад, вперед за допомогою вправ з ЗФП.
3) Закріпити навичку перекиду назад в упор стоячи ноги нарізно.
Місце проведення : Спортивний майданчик школи.
Інвентар : мати гімнастичні (2), набивний м’яч (6).
Дата проведення :
Зміст частин уроку |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина –10-15 хв. 1) Повторити організовуючі вправи та комплекс ЗРВ в русі. Шикування в одну шеренгу. Стройові прийоми на місці. Рапорт чергового. Повідомлення завдань уроку. Перевірка самопочуття та здоров’я учнів. Різновиди ходьби в русі. Комплек ЗРВ та спеціально бігових вправ у русі : 1. Ходьба на носках 2. Ходьба на п’ятах 3. Ходьба на зовнішній і внутрішній стороні стопи 4. Руки на поясі, нахили головою вправо-вліво 5. Руки на поясі, півколо вперед головою 6. Кругові оберти передпліччями вперед, назад 7. Кругові оберти руками вперед 8. Руки біля підборіддя, кругові оберти тулубом. 9. Кругові оберти в колінних суглобах на кожний крок. 10. Кругові оберти стопою на кожний крок. 11. Повільний біг; 12. Біг з високим піднімання стегна; 13. Біг з закиданням гомілок назад; 14. Біг спиною вперед; 15. Біг «галопом» правим і лівим боком; 16. Біг схресно правим і лівим боком . 17. Біг підтюпцем. Повільна ходьба на місці. |
.
10 м. 10 м. 20 м.
5 м.
5 м.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р. 500 м. 10 м. 10 м. 10 м. 10 м.
10 м. 1 хв. |
Клас : « Ставай! Рівняйсь! Струнко»
Учні виконують різновиди бігу та ходьби, слухаючи вказівки вчителя. «Руки на пояс – Став, ходьбою на п»ятах – Руш! «Руки за голову –Став, ходьбою на носках-Руш!» «Руки в сторони – Став, ходьбою на зовнішній стороні стопи – Руш!» «Руки вгору – Став, ходьбою на внутрішній стороні стопи – Руш!» «Руки перед собою – Став, перекатом з п’ятки на носок – Руш!»
Оберти передпліччям виконувати з ширшим махом рук Виконувати повний оберт
Стегна піднімати вище! Гомілки повинні діставати до сідничних м»язів Не оглядатись назад. Допомагати ногам коловими рухами рук. Вправа підвищує координаційні здібності. «Бігом підтюпцем – Руш!» «Ходьбою – Руш!» «На місці – Стій! Раз, два!» Вправа підвищує координаційні здібності. |
Основна частина –20– 25 хв. Вимір ЧСС за 6 секунд. 2) Вдосконалити навички перекидів назад, вперед за допомогою вправ з ЗФП.
- згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл); згинання та розгинання рук у упорі лежачи від лави (дівчата). - махи руками з набивним м’ячем.
- перекид вперед зі стійки плавця; Вправи на розтягнення м’язів. - перекид вперед-назад злито; - перекид назад з положення стоячи в упор сидячи. 3) Закріпити навичку перекиду назад в упор стоячи ноги нарізно.
Вправи для зміцнення черевного пресу з згинанням та підйомом ніг.
|
|
Вправи для зміцнення рук використовуються для збільшення сили м’язів верхніх кінцівок для кращого відштовхування при розучуванні перекидів вперед та назад. Для того, щоб виконати перекид назад потрібно задати не малий темп рухам. Якщо руки слабкі, то відштовхування відбувається з проштовхуванням ніг вгору, а вже потім у вихідне положення упору сидячи, або стоячи ноги нарізно.
Всі наведені вправи слугують ЗФП та СФП до виконання основних елементів вивчення. |
Заключна частина 5 хв. Приведення ЧСС в стан відносного спокою використанням вправ на розтягування та зміцнення черевного пресу та спини. Шикування та перешикування. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.
|
|
Контроль за рівнем ЧСС за 6 секунд.
Домашнє завдання: Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Оцінки не озвучуються в голос. |