ПЛАН – КОНСПЕКТ
УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ 7 КЛАСУ
Модуль: Футбол
Завдання: 1. Повторити удар по м’ячу середньою частиною лоба.
2.Взаємодія в обороні при рівному співвідношенні сил і за чисельної переваги суперника.
3.Сприяти розвитку координації рухів.
Мета: формування фізичного і психічного здоров’я учнів.
Обладнання: футбольні м’ячі, свисток.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно –методичні вказівки |
Підготовча (10 – 15хв) |
1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку;. 2. Інструктаж з БЖД, 3. Вимірювання ЧСС, 4.Ходьба в обхід ліворуч:
5.Біг:
6.Спеціальні бігові вправи:
7. Загальнорозвивальні вправи у парах із м’ячем: а) обвести м’яч між ногами «вісімкою», передати м’яч партнерові. б) передачі м’яча знизу вгору над головою та згори вниз між ногами. в) стояти спиною одне до одного, м’яч затиснути між партнерами на рівні поясу, присідання. |
1-2 хв
1-2 хв
1-2 хв
3 хв
7 хв
4-6 разів. 4-6 разів
4-6 разів |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів
У колону по одному, дистанція – два кроки
Стежити за поставою спину тримати прямо, темп повільний Темп максимальний
Парам розімкнутися та не заважати один одному
Ноги в колінах не згинати
Підтримувати м’яч рукою |
Основна (25-28 хв) |
1.Прискорення з місця 5, 10, 15м
2. Удари по м’ячу середньою частиною лоба: а) «Тренуємо одне одного»;
б) те саме на швидкість;
3. Передачі м’яча внутрішньою стороною стопи: а) «Ти – мені, я – тобі»
б) «Вибивалочки»
4. Двостороння гра (взаємодія в обороні при рівному співвідношенні сил і за чисельної переваги суперника). |
4 хв
2 хв
2 хв
2-3 хв
3-4 хв
10 хв |
Поєднатися у пари
Партнери розташовуються одне на проти одного на відстані 3-4 кроки. Один накидає м’яч другому для удару головою. Провести у вигляді змагання
Партнери розташовуються у парах одне на проти одного на відстані 4-5 кроків. Передавати м’яч несильно, щоб він м’яко підкочувався до партнера
Хто більше разів влучить м’ячем у партнера або примусить його залишити межі квадрата
Звернути увагу на індивід. та групові тактичні дії в захисті та нападі |
Заключна (3-5 хв) |
1. Ходьба з вправами на поновлення дихання (підняти руки через сторони вгору – вдих, руки вниз – видих) 2. Вимірювання ЧСС
3. Підсумок уроку
5. Домашнє завдання |
1 хв
до 30 с 1 хв
1 хв |
По колу в колону по одному
Рівень ЧСС у нормі -100-110 ударів за хв Визначити команду - переможницю, кращих учнів. Оцінити учнів З-р рук в упорі лежачи хл. - 15 р, дів. - 10 р. |