Туристична гра «Ми – веселі туристи» Підготував вчитель фізичної культури Яковлівської ЗОШ Болдирев О.І. Мета: · згуртувати дітей в єдиний колектив, об'єднавши всіх її учасників спільною творчою діяльністю; · залучати дітей у творчу діяльність, впливати на особистість дитини; · підвищити рівень фізичного виховання учнів; · розвинути навички спілкування і поведінки; · пропаганда здорового способу життя; Місце проведення: спортивна зала, спортивний майданчик. Обладнання: маршрутні листи, спортивний інвентар, кольорова крейда. Учасники: три команди учнів, помічники, уболівальники. Ведуча: Гостей дорогих ми вітаємо щиро, Стрічаємо всіх з любов’ю і миром! Сьогодні, гадаємо, якраз буде вчасно, Щоб був у вас дійсно чудовий настрій, Упоравшись з ділом, хіба нам не варто Зустрітись з дотепом, спортом і жартом. Ведучий: Спорт всім дуже потрібний, Ми зі спортом міцно дружимо, Спорт – здоров’я, спорт – помічник. Спорт - гра фізкульт - ура! Ведуча: Туристи в шеренгу ставай! Капітанам команд отримати маршрутні листи. На кожній станції вам поставлять бали. По проходженню туристичного маршруту командам повернутися до спортивної зали. Для підведення підсумку гри. Починаемо! МАРШРУТНИЙ ЛИСТ команди_____________________
Всього балів_______ Зайняте місце_________ Команди проходять маршрути по станціям: «Туристична вікторина», «Туристичні вузли», «Туристична газета», «Веселкова», рухлива естафета «ВЕСЕЛИЙ ПОХІД» Поки підводяться підсумки гри, до вашої уваги спортивний танок у виконанні учасників хореографічного гуртка. Ведучий: А зараз слово для привітання та нагородження надається вчителю фізичної культури Болдиреву Олександру Ігоровичу. Ведуча: Наша гра наближається до кінця. І хочеться побажати нашим учасникам, щоб завжди цінували братство і згоду! Ведучий:
Добре ви всі змагалисьІ нарешті довели,
|
Додаток №1
Рухлива естафета «Веселий похід»
Додаток №2
Туристично – краєзнавча вікторина: «Коротко про туризм»
Відповіді на запитання дають у письмовій формі. На кожне запитання відводиться 30 секунд.
(Пішохідний, лижний, водний, велосипедний, спелеотуризм.)
3. Які види орієнтування на місцевості ви знаєте?
(Орієнтування за компасом, місяцем, зірками, сонцем, місцевими предметами.)
4. Що таке азимут?
(Азимут — це кут між напрямом на північ і заданим напрямом.)
(Горизонт — це умовна лінія з’єднання землі з небом.)
9. З якими країнами межує Україна?
(Росією, Молдовою, Республікою Білорусь, Румунією, Польщею, Словаччиною, Угорщиною.)
10. Яка площа території України?
(603,7 тис кв. км.)