Модуль: баскетбол.
Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.
Завдання уроку:
1. Повторити техніку виконання передач м`яча двома руками від грудей.
2. Навчити техніці виконання кидка м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.
3. Закріпити набуті знання під час двосторонньої гри в баскетбол.
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ
Модуль: баскетбол.
Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчальний.
Вид уроку: урок-тренування.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.
Дата проведення: 02.03.2018
Вчитель фізкультури: Галантюк Інна Юріївна.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина уроку ( 12хв.) |
|||
1. |
Шикування учнів. |
15с |
в одну шеренгу |
2. |
Повідомлення завдань уроку. |
30с |
фронтальний метод |
3. |
Стройові вправи: - повороти наліво, направо, кругом. Вимірювання ЧСС. |
30с
10с |
фронтальний метод |
4. |
ЗРВ: а) в русі. |
5хв |
одночасний спосіб виконання |
|
Ходьба. - на носках, руки на пояс;
|
|
в колону по одному |
|
Біг.
Стрибки.
Вимірювання ЧСС. |
10с |
в колону по одному |
5. |
Теоретичні відомості. В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників. |
45с |
фронтальний метод |
|
б) ЗРВ на місці. |
5хв |
одночасний спосіб виконання |
|
1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс - кругові оберти головою вправо - кругові оберти головою вліво. 2. В.п. теж. - нахили голови вправо, вліво, вперед, назад. 3. В.п. стійка ноги нарізно, права рука на пояс, ліва вгору. 1-2 – нахил тулуба вправо; 3-4 – нахил тулуба вліво. 4. В. п. , широка стійка, руки на пояс. 1- руки вгору, прогнутися назад; 2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги; 4- в.п. 5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону. 1- перекат на ліву, права в сторону; 2- в.п. 6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони. 1- мах правою ногою до лівої руки; 2- мах лівої до правої; 3-4 – теж. 7. В.п. о.с. 1-4 – стрибки на правій; 5-8 – стрибки на лівій. 8. В.п. теж. 1-3 – стрибки на двох ногах; 4 – з поворотом тулуба на 180`. |
|
|
Основна частина уроку (30хв) |
|||
1. |
Передача м`яча двома руками від грудей(на місці). - передачі м`яча на відстані 3-4м один від одного; - передачі м`яча на відстані 5-6м один від одного; - передачі м`яча з відскоком від підлоги на відстані 3-4м один від одного. |
7хв |
почерговий спосіб виконання |
2. |
Передача м`яча двома руками від грудей (в русі). - передачі м`яча з просуванням вперед; - вправа «вісімка». |
5хв |
груповий метод |
3. |
Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку. - з правої сторони щита - з лівої сторони щита - з центру. |
8хв |
груповий метод звернути увагу на роботу ніг
|
4. |
Навчальна гра по спрощеним правилам |
10 хв |
змагальний метод |
Заключна частина уроку (3хв) |
|||
1. |
Шикування учнів. Підведення підсумків уроку. |
1хв |
в одну шеренгу, фронтальний метод |
2. |
Виставлення оцінок. |
1хв |
індивідуальний метод |
3. |
Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу: в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти. |
30с |
вправи виконувати разом з сестрами, братами |
4. |
Організований вихід із залу. |
30с |
в колону по одному |