Конспект уроку з алгебри та початків аналізу (11 клас) на тему: "Показникові рівняння. Графічний спосіб розв’язування. Рівносильні перетворення найпростіших показникових рівнянь".

Про матеріал
Конспект уроку з алгебри та початків аналізу для 11 класу на тему: "Показникові рівняння. Графічний спосіб розв’язування. Рівносильні перетворення найпростіших показникових рівнянь". Мета: - навчальна: ввести поняття про показникові рівняння, сформувати вміння й навички розв’язувати показникові рівняння графічним способом та способом рівносильних перетворень; - розвивальна: розвивати логічне мислення; - виховна: виховувати культуру мовлення та естетику оформлення. Тип уроку: комбінований урок. Форма проведення: урок-казка (учні вивчають основні алгоритми разом з героєм мультсеріалу "Сімпсони").
Перегляд файлу

Дата проведення уроку: __.__.____

Номер уроку за темою: 3

Конспект уроку №__

Тема уроку: «Показникові рівняння. Графічний спосіб розв’язування показникових рівнянь. Рівносильні перетворення найпростіших показникових рівнянь»

Мета:

-        навчальна: ввести поняття про показникові рівняння, сформувати вміння й навички розв’язувати показникові рівняння графічним способом та способом рівносильних перетворень;

-        розвивальна: розвивати логічне мислення;

-        виховна: виховувати культуру мовлення та естетику оформлення.

Тип уроку: комбінований урок.

Форма проведення: урок-казка.

Обладнання: підручник з алгебри і початків аналізу для 11 кл.

(авт. Нелін Є. П., Долгова О. Є.), 2019 р.; монітор; ноутбук. План уроку І. Організаційний момент – 2 хв.

ІІ. Перевірка домашнього завдання – 6 хв.

ІІІ. Актуалізація опорних знань – 4 хв.

IV. Вивчення нового матеріалу та розв’язування завдань – 29 хв. V. Інформування про домашнє завдання – 1 хв.

VI. Підбиття підсумків, рефлексія – 3 хв.

Хід уроку

І. Організаційний момент (2 хв.)

Відповідний запис в зошитах, повідомлення теми уроку.

Діяльність вчителя/вчительки/вчителів

Діяльність учня/учениці/учнів

Яка сьогодні в нас мета уроку?

 

 

 

 

 

 

Сформувати знання про показникові рівняння, навчитися розв’язувати показникові рівняння графічним способом

 

За необхідності, вчитель, коригує мету, яку запропонували учні.

та способом рівносильних перетворень.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання (6 хв.)

Діяльність вчителя/вчительки/вчителів

Діяльність учня/учениці/учнів

Спочатку вчитель запитує про завдання, з якими виникли труднощі, далі ходить по класу та проглядає зошити учнів, робить відповідні помітки.

Декілька учнів виконують завдання, з якими виникли труднощі в більшості, біля дошки з поясненнями.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (4 хв.)

Діяльність вчителя/вчительки/вчителів

Діяльність учня/учениці/учнів

Вчитель розглядає з учнями слайди 1-17 презентації-коміксу.

Учні переглядають разом з вчителем слайди презентації-коміксу 1-17. Заповнюють пропуски в останньому слайді.

 

IV.   Вивчення нового матеріалу та розв’язування завдань (29 хв.)

Діяльність вчителя/вчительки/вчителів

Діяльність учня/учениці/учнів

Вчитель розглядає з учнями слайди 1825 презентації-коміксу.

Просить, аби учні занотували означення показникового рівняння (слайд 18) до робочих зошитів.

Розглядає з учнями рівняння (слайд 27)

 

та розв’язує його графічно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вмикає слайд 28 презентації-коміксу. Перевіряє разом з учнями складений алгоритм.

Пропонує розв’язати завдання (слайд

29).

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’язують графічно рівняння.

 

 

Складають до нього алгоритм.

 

 

 

 

 

 

             Далі    розглядає    з       учнями

рівняння

 

(слайд 33)

4

𝑥 =64.

 

 

 

 

 

4𝑥 =43; 𝑥=3. Складають разом з вчителем алгоритм.

Перевіряє

складений

алгоритм

 

(слайд 34). Пропонує

розв’язати

завдання

 

(слайд 35).

Завершує розглядати презентацію.

 

 

V.      Етап інформації про домашнє завдання (1 хв.)

1. Розв’яжіть рівняння графічно:

1)

4)  

2. Розв’яжіть рівняння:

1) ;

5) ;

9)

VI. Підбиття підсумків, рефлексія (3 хв.)

Вчитель визначає, чи пройшов урок відповідно до мети, оцінює роботу на уроці як окремих учнів, так і всього класу.

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.     Мерзляк А. Г. Алгебраїчний тренажер : посібник для школярів та абітурієнтів / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Х. : Гімназія, 2010. – 272 с. : іл.

2.     Нелін Є. П. Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) : підруч. для 11 кл. закл.

загал. серед. освіти / Є. П. Нелін, О. Є. Долгова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 240 с.

3.     Сімпсони українською мовою онлайн [Електронний ресурс] / Режим доступу:

https://simpsonsua.tv/simpsony/

 

 

 

 

Презентація-комікс

 

 

 

 

 

pdf
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку