Конспект уроку з літературного читання для 3 класу на тему: "Підсумкова контрольна робота (навичка читання мовчки)"

Про матеріал

Розробка уроку з літературного читання для 3 класу на тему: "Підсумкова контрольна робота (навичка читання мовчки)".

Містить завдання направлені на перевірку рівня сформованості вмінь читати мовчки учнями на кінець 3 класу.

Перегляд файлу

Автор розробки уроку з літературного читання

вчитель початкових класів

закладу „Загальнооосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 ВМР“

Красна Оксана Ярославівна

спеціаліст вищої категорії

 

 

Тема: Підсумкова контрольна робота (навичка читання мовчки)

Мета: перевірити рівень сформованості вмінь читати мовчки; розвивати самостійність, уважність, вміння робити висновки; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Обладнання: роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні на уроці ми перевіримо, як ви навчились читати мовчки, робити висновки з прочитаного.

ІІІ. Перевірна робота 

1. Читання тексту учнями

Як Настуся мамі допомагала

Повернулася мама з роботи та й почала в квартирі прибирати. Прибирала, прибирала, сіла в крісло й каже: 

— Чогось голова розболілася. Відпочину я трішки, дочко, а опісля підлогу вимию. 

Лягла вона на ліжко й заснула. 

Подивилася Настуся, що мама спить, прикрила її вовняною хусткою, вийшла на пальчиках з спальні й двері за собою причинила. Хай поспить мама, а вона тут, в іншій кімнаті, посидить тихенько. І сіла у велике крісло. 

А в кімнаті непорядок. Біля дверей відро з водою стоїть, посеред кімнати крісла зіставлені. Незатишно, навіть уроки робити не хочеться. І стала Настуся думати, як мамі допомогти.

"Візьму та сама підлогу помию, — вирішила вона. — Немаленька вже, в школу ходжу". І взялася за роботу. 

Нелегко справитись з великою ганчіркою, коли в тебе такі маленькі руки. Не слухається ганчірка Настусі, не хоче ніяк воду з себе випускати. Викручує, викручує її Настуся, з усіх сил старається, а вода все тече та й тече. І як це мама так спритно справляється з нею? Але і Настуся не відступиться, не така вона, щоб не подолати ганчірку. Потроху робота пішла на лад. Правда, від неслухняної ганчірки боліли руки, але Настусю це не дуже бентежило.

Вона раділа, що помила підлогу, мамі допомогла, і щаслива усмішка сяяла на її розпашілому від роботи личку.

А тепер приготую вечерю, — сказала собі Настуся й стала порядкувати біля столу.

Коли чайник закипів, вона вимкнула плиту й пішла будити маму. 

— Ой, як довго я спала! — зиркнувши на годинник, вигукнула мама. — Незабаром тато з роботи прийде, а ще підлога не мита і вечеря не готова.

Настуся посміхнулася, але нічого не сказала. А мама вийшла з спальні і очам своїм не повірила: і підлога помита, і вечеря стоїть на столі.

— Хто ж це у нас господарював? — здивувалася мама. 

— Я! — весело відповіла Настуся.

Мама пригорнула дочку, поцілувала в одну, потім в другу щоку й мовила:

— Помічниця ти моя дорога! Господинька ти моя славна! 

2. Виконання завдань

1. Звідки повернулась мама? 

а) З магазину;

б) з роботи;

в) з вечірки;

г) зі школи.

2. Чому мама вирішила трохи відпочити?

а) Тому що мама вже все прибрала;

б) тому що мама попросила Настусю прибрати замість неї;

в) тому що у мами розболілась голова;

г) тому що мама стомилась.

3. Чому Настуня вирішила допомогти мамі?

а) Тому що їй не було чим зайнятись;

б) тому що мама їй наказала допомогти;

в) тому що Настуня побачила непорядок в кімнаті;

г) тому що тато буде сваритись, якщо Настуні не прибере в кімнаті. 

4. Що сказала Настуня мамі, коли її розбудила?

а) Похвалилась, що вона все прибрала і приготувала;

б) сказала, що мама дуже довго спала;

в) повідомила, що вона виконала домашнє завдання;

г) нічого не сказала мамі.

5. Коли Настуня пішла будити маму?

а) Коли чайник закипів і вона вимкнула плиту;

б) коли вона вимила підлогу;

в) коли прийшов тато;

г) коли вона виконала домашнє завдання.

6. Випишіть з тексту речення, в якому сказано, чому Настуні нелегко було впоратись з великою ганчіркою.

7. Встановіть послідовність подій

__ Мама похвалила доньку за її допомогу.

__ У мами розболілась голова і вона заснула.

__ Настуня помила підлогу і приготувала вечерю.

__ Настуня вирішила допомогти мамі.

8. Хто це сказав? Встановіть відповідність.

а) Хто ж це у нас господарював?   1) мама

б) А тепер приготую вечерю.  2) Настуня

9. Випишіть з тексту речення, в яких мама хвалить свою доньку за допомогу.

10. Як ви вважає, чи правильно вчинила Настуня, коли вирішила допомогти мамі? А як би вчинили ви? (3 речення)

ІV. Підведення підсумку уроку

Чи вдалось вам впоратись з перевірною роботою?

Які завдання здались складними?

Які здались простими?


Додаток

Підсумкова контрольна робота

__________________________________________

Як Настуся мамі допомагала

Повернулася мама з роботи та й почала в квартирі прибирати. Прибирала, прибирала, сіла в крісло й каже: 

— Чогось голова розболілася. Відпочину я трішки, дочко, а опісля підлогу вимию. 

Лягла вона на ліжко й заснула. 

Подивилася Настуся, що мама спить, прикрила її вовняною хусткою, вийшла на пальчиках з спальні й двері за собою причинила. Хай поспить мама, а вона тут, в іншій кімнаті, посидить тихенько. І сіла у велике крісло. 

А в кімнаті непорядок. Біля дверей відро з водою стоїть, посеред кімнати крісла зіставлені. Незатишно, навіть уроки робити не хочеться. І стала Настуся думати, як мамі допомогти.

"Візьму та сама підлогу помию, — вирішила вона. — Немаленька вже, в школу ходжу". І взялася за роботу. 

Нелегко справитись з великою ганчіркою, коли в тебе такі маленькі руки. Не слухається ганчірка Настусі, не хоче ніяк воду з себе випускати. Викручує, викручує її Настуся, з усіх сил старається, а вода все тече та й тече. І як це мама так спритно справляється з нею? Але і Настуся не відступиться, не така вона, щоб не подолати ганчірку. Потроху робота пішла на лад. Правда, від неслухняної ганчірки боліли руки, але Настусю це не дуже бентежило.

Вона раділа, що помила підлогу, мамі допомогла, і щаслива усмішка сяяла на її розпашілому від роботи личку.

А тепер приготую вечерю, — сказала собі Настуся й стала порядкувати біля столу.

Коли чайник закипів, вона вимкнула плиту й пішла будити маму. 

— Ой, як довго я спала! — зиркнувши на годинник, вигукнула мама. — Незабаром тато з роботи прийде, а ще підлога не мита і вечеря не готова.

Настуся посміхнулася, але нічого не сказала. А мама вийшла з спальні і очам своїм не повірила: і підлога помита, і вечеря стоїть на столі.

— Хто ж це у нас господарював? — здивувалася мама. 

— Я! — весело відповіла Настуся.

Мама пригорнула дочку, поцілувала в одну, потім в другу щоку й мовила:

— Помічниця ти моя дорога! Господинька ти моя славна! 

 

1. Звідки повернулась мама? 

а) З магазину;

б) з роботи;

в) з вечірки;

г) зі школи.

2. Чому мама вирішила трохи відпочити?

а) Тому що мама вже все прибрала;

б) тому що мама попросила Настусю прибрати замість неї;

в) тому що у мами розболілась голова;

г) тому що мама стомилась.

3. Чому Настуня вирішила допомогти мамі?

а) Тому що їй не було чим зайнятись;

б) тому що мама їй наказала допомогти;

в) тому що Настуня побачила непорядок в кімнаті;

г) тому що тато буде сваритись, якщо Настуні не прибере в кімнаті. 

4. Що сказала Настуня мамі, коли її розбудила?

а) Похвалилась, що вона все прибрала і приготувала;

б) сказала, що мама дуже довго спала;

в) повідомила, що вона виконала домашнє завдання;

г) нічого не сказала мамі.

5. Коли Настуня пішла будити маму?

а) Коли чайник закипів і вона вимкнула плиту;

б) коли вона вимила підлогу;

в) коли прийшов тато;

г) коли вона виконала домашнє завдання.

6. Випишіть з тексту речення, в якому сказано, чому Настуні нелегко було впоратись з великою ганчіркою.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Встановіть послідовність подій

__ Мама похвалила доньку за її допомогу.

__ У мами розболілась голова і вона заснула.

__ Настуня помила підлогу і приготувала вечерю.

__ Настуня вирішила допомогти мамі.

8. Хто це сказав? Встановіть відповідність.

а) Хто ж це у нас господарював?   1) мама   а – ____

б) А тепер приготую вечерю.   2) Настуня   б – ____

9. Випишіть з тексту речення, в яких мама хвалить свою доньку за допомогу.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Як ви вважає, чи правильно вчинила Настуня, коли вирішила допомогти мамі? А як би вчинили ви? (3 речення)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
3622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку