Контрольна робота 9 клас "Магнетизм"

Про матеріал

Можливий варіант контрольної роботи для учнів 9 класу з теми "Магнетизм" за новою програмою. Складається з двох варіантів, в кожному з яких представлено по вісім різнорівневих завдань.

Перегляд файлу

Контрольна робота №1

«Магнітні явища»

Варіант 1

Варіант 2

1. (1 б.).  Як взаємодіють між собою однойменні полюси магніту?

а) взаємодія має випадковий характер;

б) відштовхуються;

в) не взаємодіють;

г) притягуються.

1. (1 б.).  Як взаємодіють між собою різнойменні полюси магніту?

а) взаємодія має випадковий характер;

б) відштовхуються;

в) не взаємодіють;

г) притягуються.

2. (2 б.). Установіть відповідність між назвою приладу та його призначенням

1. двигун постійного струму

а) підсилення електромагнітних коливань

2. гучномовець

б) регулювання сили струму у колі

3. генератор змінного струму

в) отримання змінного струму

4. електропідйомник

г) перетворення електричної енергії в механічну

 

д) підйом важких вантажів

2. (2 б.) Установіть відповідність між назвами дослідів та їх змістом

1. досліди Фарадея

а) дія провідника зі струмом на магнітну стрілку

2. досліди Ампера

б) взаємодія двох провідників зі струмом

3. досліди Ерстеда

в) взаємодія двох заряджених тіл

4. досліди Гілберта

г) утворення електричного струму при зміні магнітного поля

 

д) взаємодія двох постійних магнітів

3. (1 б.). Магніт переміщують відносно замкненої на гальванометр котушки (див. рисунок). Від чого залежить величина індукційного струму?

Результат пошуку зображень за запитом "катушка замкнута на гальванометр"а) від напрямку руху магніту;

б) від ціни поділки шкали гальванометра;

в) від швидкості руху магніту;

г) не залежить від жодних факторів.

3. (1 б.). Магніт переміщують відносно замкненої на гальванометр котушки (див. рисунок). Від чого залежить напрямок індукційного струму?

Результат пошуку зображень за запитом "катушка замкнута на гальванометр"а) від напрямку руху магніту;

б) від ціни поділки шкали гальванометра;

в) від швидкості руху магніту;

г) не залежить від жодних факторів.

4. (2 б.). Характеристика систем електровимірювальних приладів. Навести приклади до кожної системи.

4. (2 б.). Характеристика груп речовин за здатністю намагнічуватися. Навести приклади до кожної групи.

5. (2 б.). Визначте напрямок сили Ампера, що діє на провідник зі струмом у магнітному полі. Відповідь обґрунтуйте.

5. (2 б.). Визначте напрямок сили Ампера, що діє на провідник зі струмом у магнітному полі. Відповідь обґрунтуйте.

6. (2 б.). Визначити силу струму у провіднику довжиною 40 см, що розташований перпендикулярно до силових ліній магнітного поля з індукцією 20 Тл, якщо на нього з боку провідника діє сила 2 Н.

6. (2 б.). Провідник, по якому тече струм силою 0,2 А знаходиться у магнітному полі з індукцією 25 Тл. Визначити довжину провідника, якщо магнітне поле діє на нього із силою 4 Н.

7. (2 б.). Провідник довжиною 35 см перпендикулярний вектору магнітної індукції  однорідного магнітного поля, модуль якого В = 0,5 Тл. Сила струму у провіднику 4 А. Визначити роботу, яку виконано при переміщенні провідника на 57 см.

7. (2 б.). В магнітному полі з індукцією 200 мТл розташований провідник довжиною 10 см. Через провідник проходить струм 3 А. Визначити роботу, яка була виконана при переміщенні провідника на 30 см за напрямком дії сили Ампера.

8. (2 б.). На горизонтальних рейках, що знаходиться в однорідному магнітному полі, лежить сталевий провідник, перпендикулярно до рейок. Довжина провідника 50 см, маса – 400 г, а коефіцієнт тертя ковзання між провідником і рейками дорівнює 0,2. Щоб провідник зрушив з місця, по ньому необхідно пропустити струм 20 А. Визначити індукцію магнітного поля.

 

 

docx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
4886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку