Контрольна робота для 7 класу за темою "Історичне минуле в літературі"

Про матеріал

Контрольна робота для 7 класу за темою "Історичне минуле в літературі".

Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами:

В. Скотт "Айвенго", В. Биков "Альпійська балада";

поезії: К. Галчинський "Лист із полону", "Пісня про солдатів з Вестерплятте", А. Маргул-Шпербер "Про назву концтабору Бухенвальд", Б. Окуджава "До побачення, хлопчики";

ТЛ: історичний роман.

Перегляд файлу

7 клас              Зарубіжна література

Історичне минуле в літературі (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

Вальтер Скотт «Айвенго»

  1. Від чого страждав народ в романі?

А) від непомірних податків;

Б) від жорстокого правління королів;

В) від міжусобних війн;

Г) від голоду.

2. У чому звинуватили Ребеку?

А) у чаклунстві;

Б) у шахрайстві;

В) у змові;

Г) у зрадництві.

3. Хто ховався під маскою Чорного Лицаря?

А) Робін Гуд;

Б) Айвенго;

В) Бріан де Буагільбер;

Г) Річард І.

Василь Биков «Альпійська балада»

4. Головні герої втекли з полону внаслідок:

А) бунту полонених;

Б) вбивства охорони;

В) вибуху на заводі;

Г) добре продуманого плану.

5. Іван Терешко не зміг врятуватися від переслідувачів, тому що:

А) його було тяжко поранено й він не міг рухатися;

Б) він вирішив повернутися на завод, щоб помститися ворогам;

В) він захищав Джулію й не міг стрибнути в прірву;

Г) він не хотів повертатися до себе додому.

6. Яка думка містилася у фіналі твору?

А) розповісти читачам про життя Джулії;

Б) розповісти читачам про майбутнє життя без війни;

В) довести, що Іван – справжній герой;

Г) довести, що кохання та життя завжди перемагають.

 

Встановлення відповідності (2 б.)

7. Встановити відповідність між поезіями та їх темами:


1.  К. Галчинський

   «Лист із полону»

2.  К. Галчинський

«Пісня про солдатів з Вестерплятте»

3. А. Маргул-Шпербер

«Про назву концтабору Бухенвальд»

4. Б. Окуджава

«До побачення, хлопчики»

А. тема війни перегукується зі спогадами про щасливе дитинство;

Б. засудження війни за загублену молодість тих, хто пішов на фронт;

В. розповідь про почуття до коханої людини;

Г. гімн патріотизму та самозреченню в ім’я Батьківщини.


 


8. Встановити відповідність між елементами композиції та частинами твору:


1. кульмінація

2. епілог

3. розв’язка

4. зав’язка

5. розвиток дії

А. кохання Івана та Джулії;

Б. сутичка героя із Зандлером, втеча із табору;

В. лист Джулії до рідних Івана;

Г. порятунок Джулії та загибель Івана;

Д. нелегкий шлях Івана та Джулії у горах.


Відкриті питання та завдання

9. Охарактеризувати 1 чоловічий і 1 жіночий образи роману В. Скотта «Айвенго». (2 б.)

10. Виписати художні засоби з уривків поезій. (1 б.)


Давно було це: килим з ніжних трав,

Ліс буковий, так пам’ятний мені…

Хлопчиськом на поляні я лежав,

Пливли біляві хмари в вишині.

А. Маргул-Шпербер

«Про назву концтабору Бухенвальд»

І ті, чий слух сяга зірок,

Зір плине в даль бездонну,

Почули в небі рівний крок

Морського батальйону.

К. Галчинський

«Пісня про солдатів з Вестерплятте»


 

11. Що таке історичний роман? (1 б.)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Чорняк Зоряна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чичкань Maрина Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Федоренко Віра Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Киричук Тетяна Василівна
    Чудова робота. Скачала. Щиро вдячна.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
54411
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку