Контрольна робота на тему: "Творчість І. Франка, Б. Грінченка, М. Коцюбинського"

Про матеріал

Методична розробка містить варіанти різнорівневих тестових завдань для проведення контрольної роботи з теми: "Творчість Івана Франка, Бориса Грінченка, Михайла Коцюбинського". Для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та викладачів закладів вищої освіти, що вивчають загальноосвітній предмет "Українська література".

Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА, БОРИСА ГРІНЧЕНКА,

М.КОЦЮБИНСЬКОГО «INTERMEZZO». «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ».

Варіант 1

Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА правильна.

Оберіть правильну відповідь та позначте її у бланку відповідей

  1. Укажіть назву першого оповідання М.Коцюбинського

А «Ялинка»

Б  «Харитя»

В  «Маленький грішник»

Г  «Андрій Соловійко, або Вченіє світ, а невчення тьма…»

  1. Виберіть назву поезії І.Франка, у якій він називає себе сином «народу, що вгору йде, хоч був запертий в льох».

А  «Гімн»

Б  «Декадент»

В  «Розвивайся, високий дубе»

Г  «Легенда про вічне життя».

  1. Докія з оповідання  Б. Грінченка «Каторжна» загинула:

А  через власну необережність;

Б  втопилася;

В  від опіків;

Г  отруїлася.

 

Завдання 4-5 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких лише ОДНА правильна.

Оберіть правильну відповідь та позначте її у бланку відповідей

  1. Визначте тему прологу до поеми «Мойсей»

А  роздуми поета над власною долею

Б  історія біблійного пророка Мойсея

В  змалювання долі підгірських селян

Г  роздуми над долею рідного краю

Д  заклик до боротьби за незалежність

  1. Укажіть, що спонукало Івана Палійчука до шлюбу.

А  чари ворожки

Б  щире кохання

В  прагнення до збагачення

Г  бажання знайти спокій

Д  хитрість Палагни.

 

Завдання 6 має на меті встановлення послідовності.

До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою,

і впишіть цю букву в таблицю

  1. Установіть послідовність подій у творі «Тіні забутих предків»

А  смерть Іванового батька

Б  Іван йде на заробітки у полонину

В  загибель Марічки

Г  танець з Чугайстром

 

 

Завдання 7 має на меті встановлення відповідності між рядками.

До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою,

і впишіть цю букву в таблицю

  1. Установіть відповідність між художнім засобом та уривком.

1 антитеза                              А І глянеш, як хазяїн домовитий,

2 епітет                                      По своїй хаті і по своїм полі.

3 порівняння                          Б Я є мужик, пролог, не епілог.

4 метафора                            В Піднімайтесь на святеє діло.

                                                  На щиру дружбу…

                                               Г Свій біль, свій жаль, свої пісні

                                                  У серці здавлюю на дні…

                                               Д Хоч знаєш, знаєш, добре знаєш,

                                                   Як я люблю тебе без тями,

                                                   Як мучусь довгими ночами…

 

Сформулюйте самостійно відповідь до завдання 8 і запишіть її на спеціально відведених для цього рядках

  1. Доведіть або спростуйте тезу: «Intermezzo» - твір автобіографічний.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА, БОРИСА ГРІНЧЕНКА,

М.КОЦЮБИНСЬКОГО «INTERMEZZO». «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ».

Варіант 2

Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА правильна.

Оберіть правильну відповідь та позначте її у бланку відповідей

  1. Укажіть, ЯК НАЗВАВ І.Франко частини збірки «Зів’яле листя»

А «жмутки»

Б  «розділи»

В  «рубрики»

Г  «пучки»

  1. Укажіть, який обряд НЕ описаний у повісті «Тіні забутих предків».

А  святкування Різдва

Б  весілля

В  похорон

Г  ворожіння

  1. «Відколи мачуха ввійшла в батькову хату, ця маленька, семи років, дівчинка й разу не глянула на неї по-людському, а все з-під лоба. Може, вона боялася мачухи, не знаючи ще, яка вона, а тільки тим, що вона мачуха; а потім не кидала боятися тим, що вже знала, яка вона. Може... А все ж був у неї завсігди вовчий погляд. Та й не самий погляд!»  Наведена цитата з твору: 

А  «Оборона Буші»

Б   «Каторжна»

В  «Мартин Боруля»

Г  «Дзвоник»

 

Завдання 4-5 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких лише ОДНА правильна.

Оберіть правильну відповідь та позначте її у бланку відповідей

  1. Укажіть головну думку прологу до поеми «Мойсей»

А  засудження політики самодержавства

Б  зображення поневоленого народу

В  передбачення відродження України

Г  заклик до боротьби за свободу

Д  розповідь про безправність українців

  1. Укажіть, хто є ліричним героєм твору «Intermezzo»

А  священик

Б  учений

В  митець

Г  селянин

Д  політик.

 

Завдання 6 має на меті встановлення послідовності.

До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою,

і впишіть цю букву в таблицю

  1. Установіть послідовність подій у творі «Тіні забутих предків»

А  ворожіння Юри

Б  знайомство Івана та Марічки

 

В  розповідь Миколи про арідника

Г  одруження Івана з Палагною.

 

Завдання 7 має на меті встановлення відповідності між рядками.

До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою,

і впишіть цю букву в таблицю

  1. Установіть відповідність між твором та цитатою.

1 «Гімн»                                А Єднаймося, братаймося

2 «Розвивайся ти,                      В товариство чесне.

високий дубе»                           Най братерством, щирими трудами 

3 «Чого являєшся мені»            Вкраїна воскресне!        

4 «Ой ти, дівчино, з              Б  В житті мене ти знать не знаєш,

горіха зерня»                             Ідеш по вулиці – минаєш,

                                                   Вклонюся – навіть не зирнеш

                                                   І головою не кивнеш…

                                               В  Голос духа чути скрізь:

                                                   По курних хатах мужицьких,

                                                   По верстатах ремісницьких,

                                                   По місцях недолі й сліз.

                                               Г  Де той безбожник, що без серця дрожі

                                                   В твоє лице небесне глянуть може,

                                                   Неткнутий блиском твої красоти?

                                               Д  Тебе видаючи, любити мушу,

                                                    Тебе кохаючи, загублю душу.

 

 

Сформулюйте самостійно відповідь до завдання 8 і запишіть її на спеціально відведених для цього рядках

  1. Доведіть або спростуйте тезу: Твір «Тіні забутих предків» має фольклорні джерела.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА, БОРИСА ГРІНЧЕНКА,

М.КОЦЮБИНСЬКОГО «INTERMEZZO». «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ».

Варіант 3

Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА правильна.

Оберіть правильну відповідь та позначте її у бланку відповідей

  1. Укажіть, членом якої організації був М.Коцюбинський.

А «Молода муза»

Б  УСДРП

В  Просвіта

Г  Братство тарасівців.

  1. Укажіть, у якій істоті побачив Іван померлу Марічку

А русалка

Б  нявка

В  відьма

Г  голубка

  1. Укажіть, у якій збірці з’являється образ «вічного революціонера»

А  «Баляди і розкази»

Б   «Зів’яле листя»

В   «З вершин і низин»

Г   «Мій Ізмарагд»

 

Завдання 4-5 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких лише ОДНА правильна.

Оберіть правильну відповідь та позначте її у бланку відповідей

  1. Укажіть, у чому трагедія Мойсея з твору І.Франка

А  у слабкості духу і зневірі

Б  від нього відвернулися люди

В  лідер був далекий від народу

Г  не виконував накази Єгови

Д  зверхньо поводився з людьми.

  1. Укажіть на особливість  твору «Intermezzo»

А  декілька сюжетних ліній

Б  глибокий психологізм

В  детальне змалювання портретів

Г  відсутність розв’язки

Д  історичні екскурси.

 

Завдання 6 має на меті встановлення послідовності.

До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою,

і впишіть цю букву в таблицю

  1. Установіть послідовність подій життя І.Франка

А  вступ до Львівського університету

Б  другий арешт Івана Франка

В  вихід збірки «Зів’яле листя»

Г  початок роботи в редакції часопису «Друг».

 

 

 

Завдання 7 має на меті встановлення відповідності між рядками.

До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою,

і впишіть цю букву в таблицю

  1. Установіть відповідність між персонажами та цитатами з поеми «Мойсей», які їх характеризують або належать їм

1 Мойсей                               А  Все, що мав у житті, він віддав

2 Авірон                                     Для одної ідеї,

3 Азазель                                    І горів, і яснів, і страждав, 

4 Єгова                                       І трудився для неї.       

                                               Б  Цвіт безтямності плодить усе

                                                   Колючки лиш і муки.

                                                   А як вийде самому той плій

                                                   Донести не спромога, -

                                                   То найкраще увесь свій тягар

                                                   Положити на бога.

                                               В  Ще не йшов Авраам з землі Ур

                                                   На гарранські рівнини,

                                                   А я знав всіх потомків його

                                                   До остатньої днини.

                                               Г  Най Єгова собі там гримить

                                                   На скалистім Сінаї, -

                                                   Нам Ваал дасть багатства і власть

                                                   У великому краї.

                                               Д  Дивні іграшки зводить:

                                                    То воює, мурує міста,

                                                    То городи городить.

 

 

Сформулюйте самостійно відповідь до завдання 8 і запишіть її на спеціально відведених для цього рядках

  1. Складіть і запишіть невеликий твір-роздум (15-20 речень) на тему: «Любов як найвеличніше з людських почуттів у творах І.Франка та Б.Грінченка та в моєму розумінні»

 

 

docx
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
3604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку