Контрольна робота «Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення»

Про матеріал

Контрольна робота для учнів 5 класу з теми "Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення". Матеріал містить тестові питання та практичне застовування знань учнями, які вони отримали під час вивчення теми.

Перегляд файлу

5 клас

Контрольна робота «Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення»

І варіант

1. Знайдіть з-поміж сполучень слів не словосполучення:

   А) Зимовий сон.             Б) Має слово.           В) Пісні і вірші.             Г) Три дороги.

2. Укажіть поширене словосполучення:

   А) Веселі канікули.                                                    Б) Природа рідного краю.        

   В) Розмовляти українською.                                    Г) Кататися на санчатах.

3. Укажіть речення, у якому граматична основа виражена одним головним членом:

   А) Надворі швидко сутеніло.           Б) Ліс ще дрімає в передранішній тиші.

   В) Мати зачинила двері.                      Г) Ластівку збентежив трепет яблуневих віт.

4. За емоційним забарвленням речення поділяються на:

   А) Прості й складні.                          Б) Розповідні, питальні, спонукальні.

   В) Окличні й неокличні.                    Г) Спонукальні й неокличні.

5. Укажіть, у якому реченні є обставина:

   А) Берізки зашелестіли своїми листочками.          Б) Настав сірий туманний ранок.

   В) Зима непомітно вступила в свої права.          Г) Серце оживає і радіє весні.

6. У реченні Бабуся пригостила всіх варенням із малини виділені слова є:

   А) Обставиною.          Б) Підметом.               В) Означенням.               Г) Додатком.

7. Установіть відповідність:

   А) Я так люблю своє місто!                    А) Речення розповідне, неокличне.

   Б) Памятайте свій родовід!                   Б) Речення розповідне, окличне.

   В) Народ живе у ріднім слові.                В) Речення спонукальне, неокличне.

   Г) Хто живе у цьому будинку?               Г) Речення спонукальне, окличне.

                                                                     Д) Речення питальне, неокличне.

8. Із поданих груп слів утворіть словосполучення. Зробіть їх синтаксичний розбір.

   Милуватись, калина; білий, сукня;  прибігти, швидко.

9. Поширте речення різними другорядними членами, утворені речення запишіть.

   Сонце заховалось. Замовкли птахи. Стемніло. Прийшов вечір.

10. Зробіть синтаксичний розбір речень.

   Рясний дощик падає із неба.

   Вийшов травень з гаю, нивам усміхнувся.

 

Контрольна робота «Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення»

ІІ варіант

1. Знайдіть з-поміж сполучень слів, що не є словосполученням:

   А) Отримати листа.      Б) Рідний дім.       В) Дівчинка співає.        Г) Три дороги.

2. Укажіть поширене словосполучення:

   А) Борщ із буряком.                                                    Б) Збірник народних пісень.        

   В) Співати дзвінко.                                                      Г) Іти на прогулянку.

3. Укажіть речення, у якому граматична основа виражена одним головним членом:

   А) У лісі панувала тиша.                                      Б) Всі дороги снігом замело.

   В) Праця чоловіка годує.                                         Г) Над річкою журились верби.

4. За метою висловлювання речення бувають:

   А) Прості й складні.                          Б) Розповідні, питальні, спонукальні.

   В) Окличні й неокличні.                   Г) Спонукальні й неокличні.

5. Укажіть, у якому реченні є додаток:

   А) Я охоче допомагаю мамі.                                   Б) Настав сірий туманний ранок.

   В) Річка весело іскриться.                                   Г) Втомилась ластівка завзята.

6. У реченні Мама налила в глечик сік із яблук  виділені слова є:

   А) Обставиною.          Б) Підметом.               В) Означенням.            Г) Додатком.

7. Установіть відповідність:

   А) Приготуйся до будь-яких несподіванок.       А) Речення розповідне, неокличне.

   Б) Ти знаєш, як пахне м’ята?                        Б) Речення розповідне, окличне.

   В) У кожнім слові сяє іскра серця.                  В) Речення спонукальне, неокличне.

   Г) Думка моя лине й піснею співає!              Г) Речення спонукальне, окличне.

                                                                           Д) Речення питальне, неокличне.

8. Із поданих груп слів утворіть словосполучення. Зробіть їх синтаксичний розбір.

   Любов, мати; співати, голосно; червоний сукня.

9. Поширте речення різними другорядними членами, утворені речення запишіть.

   Сонце виглянуло. Прокинувся ліс. Защебетали птахи. Все ожило.

10. Зробіть синтаксичний розбір речень.

   Красива осінь вишиває клени.

   Річечка лісова текла повільно і заростала травами.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1.  Лимончик
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лісова Ніна Михайлівна
    Дякую автору.Можливо, в 7 завданні потрібно змінити порядок відповідності: 1) А і т.д.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Столяренко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 березня 2018
Переглядів
20365
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку