Контрольна робота "Утопія та антиутопія у світовій літературі. Творчість Дж.Оруела, Б.Брехта, Г.Белля, П.Целана"

Про матеріал
Контрольна робота має чотири рівні з відкритими і закритими типами запитань. Використано підручник: Зарубіжна література.11 клас (рівень стандарту) Автори: О.М. Ніколенко, Л.Л. Ковальова, Л.П. Юлдашева, О.В. Орлова, Д.О. Лебедь, К.С. Ніколенко. Для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання
Перегляд файлу

Утопія та антиутопія у світовій літературі.

Творчість Дж.Орвела, Б.Брехта, Г.Белля, П.Целана

 

Варіант 1

І рівень

1. Утопія та антиутопія активно розвивалися в добу:

А) Античності  Б) Середньовіччя    В) Відродження     Г) Просвітництва

2. За основу в епічному театрі Б.Брехта взято:

А) дію   Б) кульмінацію       В) реальну історію    Г) розповідь про дію

3.  Антиподом матінки Кураж у творі Б.Брехта є:

А) Ейліф     Б) Катрін     Б) Швейцеркас     Г) Анна Філінг

4. Головний герой оповідання Г.Белля:

А) Того     Б) курфюрст       В) Фрідріх      Г) безіменний

5. У вірші «Фуга смерті» відображено події:

А) Голокосту   Б) голодомору   В) ІІ Світової війни   Г) І Світової війни

6. Визначення «парабола» присутнє у жанрі твору:

А) Б.Брехта     Б) П.Целана     В) Г.Белля       Г) Дж.Орвела

 

ІІ рівень

1. Що впливає на зміст сучасної антиутопії?

2. Хто з українських письменників працював у жанрі утопії та антиутопії? Назвіть їхні твори

3. Що використовував Б.Брехт як принцип філософського пізнання світу?  У чому суть цього явища?

 

ІІІ рівень

1. Поясніть, чому Г.Белль зробив героєм свого твору скаліченого німецького солдата?

2. Дайте власне потрактування фіналу п’єси «Матінка Кураж та її діти»

 

 IV рівень

1.  Б.Брехт писав: «Війна завжди призводить до втрат – фізичних і духовних. Але вона відкриває в людях і нові якості». Проілюструйте цю думку прикладами із п’єси «Матінка Кураж та її діти». Наведіть приклади із сьогодення

 

 

Утопія та антиутопія у світовій літературі.

Творчість Дж.Орвела, Б.Брехта, Г.Белля, П.Целана

 

Варіант 2

І рівень

1. Остаточне утвердження жанру антиутопії відбувається в:

А) кінці ХІХ ст..  Б) І пол. ХХ ст..   В) 50-х рр.ХХ ст.   Г) на поч..ХХІ ст..

2. За словами Б.Брехта, «нова література народжується з …»:

А) старої літератури     Б) фантазії письменника     В) новою людиною           Г) новим століттям

3. За основу твору «Фуга смерті» взято художній засіб:

А) порівняння     Б) протиставлення      В) оксиморон      Г) антитезу

4.  Симонід Кеоський причетний до твору:

А) Б.Брехта     Б) П.Целана     В) Г.Белля       Г) Дж.Орвела

5. Образ «чорного молока» у вірші П.Целана створений за принципом:

А) порівняння     Б) метафори      В) оксиморону      Г) антитези

6. Підготовка до повстання на фермі «Садиба» розпочинається після слів «Усі тварини – товариші!», які озвучив:

А) Наполеон       Б) Сніжок       В) Майор       Г) Пищик

 

ІІ рівень

1. Що таке метажанр?

2. Коли і хто вперше переклав іноземною мовою «Колгосп тварин» Дж.Орвела?

3. Що є символом надії у творі Г.Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»?

 

ІІІ рівень

1. Розкрийте значення назви вірша П.Целана «Фуга смерті»

2. Розкрийте актуальність твору «Колгосп тварин» для наших днів

 

IV рівень

1. Висловіть власну думку на тему: Які уроки Другої світової війни людство: а) пам’ятає; б) забуло; в) повторює в наші дні?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куликовский Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 березня 2021
Переглядів
6614
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку