Контрольна робота в 5 класі

Про матеріал
Матеріал містить 11 тестових та одного практичного завданння з теми "Другорядні члени речення", що допоможе вчителю перевірити рівень засвоєння теми учнями
Перегляд файлу

Другорядні члени речення

Варіант І

1. На яке питання відповідає додаток

А який? Чий? Б куди? звідки  В як? Коли? Г кого? Чого?

2. Означення означає

А ознаку предмета; Б місце;  В предмет; Г дію.

3.Знайдіть правильне твердження

А речення має головні та другорядні члени; Б речення має тільки головні члени;  В речення може бути без граматичної основи; Гслова в реченні пов’язані тільки граматично

4. Виділіть речення з означенням

А  Потемніла вода в річці.  Б Барвінок стелиться в траві.

В Уже весняне сонце припікає.  Г Блискавка прорізала темряву.

5. Виділіть речення з додатком

А Осіннє сонце сяє. Б Опав вербовий цвіт.

В Осінь позолотила діброви.  Г Очеретини гордо випростувались.

6. Позначте речення з обставиною

А Чорна хмара заступила небо. Б Цюкнув міцненький морозець.

В Раптом затріщали кущі. Г Хмарки сльози гублять.

7.Виділене слово є означенням у реченні

А Теплом дихала земля. Б У гаю весело щебетали пташки.

 В Запам’ятав дідусеві слова. Г Земля дала мені крила.

8.Виділіть умовне позначення обставини

А -.-.-.-. ­­­­­­­­­­­­; Б ­­­­­­­­­­­­­---------;  В                         ; Г

9. Укажіть речення, яке має другорядний член

А Хлопчик кинувся бігти. Б Зацвіли абрикоси й персики.

В Повільно походжають лелеки.Г Клоун був смішний.

10. Три додатки є в реченні

А Мороз вночі намалював квіти на холодному склі.

Б Пролетіли гуси над долиною, над калиною.

В Вітер з моря розносив прохолоду.

Г Дітям подарували книги і фотоальбоми.

11. Зробити синтаксичний розбір речення.

На коробці мирно сидів великий метелик.

Другорядні члени речення

Варіант ІІ

1. На яке питання відповідає обставина

А який? Чий? Б куди? звідки  В як? Коли? Г кого? Чого?

2. Додаток  означає

А ознаку предмета; Б місце;  В предмет; Г дію.

3.Знайдіть неправильне твердження

А речення має головні та другорядні члени; Б речення має тільки головні члени;  В речення не може бути без граматичної основи; Г слова в реченні пов’язані  граматично і за смислом

4. Виділіть речення з додатком

А  Потемніла вода в річці.  Б Барвінок стелиться в траві.

В Уже весняне сонце припікає.  Г Блискавка прорізала темряву.

5. Виділіть речення з означенням

А Осіннє сонце сяє. Б Опав потихеньку цвіт з квітів.

В Осінь позолотила діброви.  Г Очеретини гордо випростувались.

6. Позначте речення з обставиною

А Чорна хмара заступила небо. Б Цюкнув міцненький морозець.

В Раптом затріщали кущі. Г Хмарки сльози гублять.

7.Виділене слово є додатком  у реченні

А Теплом дихала земля. Б У гаю весело щебетали пташки.

 В Запам’ятав дідусеві слова. Г Земля даламені крила.

8.Виділіть умовне позначення означення

А -.-.-.-. ­­­­­­­­­­­­; Б ­­­­­­­­­­­­­---------;  В                         ; Г

9. Укажіть речення, яке має другорядний член

А  Сонце яскраво заблищало.  Б Дівчати і хлопчики зааплодували.

В Осипається листя  .  Г  Син став дорослим.

10. Три означення є в реченні

А Веселе сонечко сховалось в веселих хмарах весняних.

Б Дорога була нерівна.

В Славко грізно вимахував шаблюкою.

Г Верби гнуться в воду.

11. Зробити синтаксичний розбір речення.

Тихий вітер ледве колише калину.

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
3084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку