Мета контрольної роботи перевірити сформованість обчислювальних навичок у ході розв'язування задач і виразів на всі арифметичні дії, розв'язування рівнянь; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, виховувати самостійність, упевненість у своїх силах.
1 варіант
Довжина лісопосадки прямокутної форми 600 м, а ширина у 5 разів менше. Від усієї площі - засаджено кленами, а решту – липами. Яку площу засаджено липами?
2036 ∙6 – 16848 :8
від 32045
х ∙ 8 = 50023 – 22601
Площа ділянки – , ширина – 8 м. Чому дорівнює периметр ділянки?
2 варіант
Довжина поля прямокутної форми 800 м, а ширина в 4 рази менша. Від усієї площі - засаджено буряками, а решту – морквою. Яку частину засаджено морквою?
21544 :8 – 2506 ∙4
від 18414
х - 7041 = 2693 ∙8
Площа ділянки – , ширина – 6 м. Чому дорівнює периметр ділянки?