Контрольна робота з математики по темі "Лічба, вимірювання і числа"

Про матеріал
Пропоную вашій увазі контрольну роботу з математики по темі "Лічба, вимірювання і числа" для 5 - го класу. Контрольна робота містить як тестові завдання, так і завдання, які вимагають повного розв'язку та складається із чотирьох навчальних рівнів, і двох варіантів. Мета роботи: визначення рівня знань учнів з даної теми.
Перегляд файлу

Математика 5 клас

Контрольна робота №1

«Лічба, вимірювання і числа»

Варіант 1

Початковий  рівень (3 бали)

Вибрати одну правильну відповідь

  1. Яке натуральне число передує числу 8?

а) 9;         б) 10;         в) 8;  г) 7.

      2. Кут, градусна міра якого дорівнює 97°, є...

а) прямим;  б) тупим;  в) розгорнутим;  г) гострим.

     3. Якщо точка К має координату 8, то на числовому промені ця точка

віддалена від його початку на...

а) 3 одиничних відрізки; б) 1 одиничний відрізок;

в) 4 одиничних відрізки; г) 8 одиничних відрізків.

 

Середній рівень (3 бали)

Розв’язання має містити обґрунтування.

1. Запишіть цифрами число тридцять чотири мільярди п'ятсот сорок три мільйони двісті тридцять одна тисяча двадцять п'ять.

      2. Порівняти числа:

                      а) 3641 і 3609;       б) 831000 і 830999.

      3. Позначте на числовому промені точки А(8), К(5), М(3). За одиничний ві­дрізок візьміть одну клітинку зошита.

 

Достатній рівень (3 бали)

Розв’язання має містити обґрунтування.

  1. Побудуйте два кути, перший з яких дорівнює 70°, а другий на 50° більший від першого. Запишіть величини цих кутів.
  2. Точка К належить відрізку МN. Знайдіть довжину відрізка МN якщо

МК = 8 см, а відрізок KN на 4 см довший від відрізка МК.

 

Високий рівень (3 бали)

Розв’язання має містити обґрунтування.

  1. На числовому промені позначте число, яке дорівнює подвоєному зна­ченню виразу (384 : 12) · 2 – 15 · 4.
  2. Які цифри можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність? Розглянути всі можливі випадки:

а) 578* < 5786;     б) 34*5 < 3436.

 

 

Математика 5 клас

Контрольна робота №1

«Лічба, вимірювання і числа»

Варіант 2

Початковий  рівень (3 бали)

Вибрати одну правильну відповідь

 

  1. Яке натуральне число є наступним за числом 15?

а) 13;  б) 14;  в) 15;  г) 16.

  1. Кут, градусна міра якого дорівнює 90°, є...

а) прямим;  б) тупим;  в) розгорнутим;  г) гострим.

  1. Якщо точка М має координату 4, то на числовому промені ця точка від­далена від його початку на...

а) 1 одиничний відрізок; б) 2 одиничних відрізки;

в) 5 одиничних відрізків; г) 4 одиничних відрізки.

 

Середній рівень (3 бали)

Розв’язання має містити обґрунтування.

  1. Запишіть цифрами число вісімдесят два мільярди сто два мільйони дві тисячі чотириста дев'яносто сім.
  2. Порівняти числа:

             а)6645 і 6654;        б) 931000 і 930999.

  1. Позначте на числовому промені точки Р(4), К(6), А(9). За одиничний ві­дрізок візьміть одну клітинку зошита.

 

Достатній рівень (3 бали)

Розв’язання має містити обґрунтування.

  1. Побудуйте два кути, перший з яких дорівнює 80°, а другий на 50° менший від першого. Запишіть величини цих кутів.

2. Точка Р належить відрізку МN. Знайдіть довжину відрізка МN, якщо 

   МР = 32 см, а відрізок РN удвічі коротший від відрізка МР.

 

Високий рівень (3 бали)

Розв’язання має містити обґрунтування.

  1. Які цифри можна поставити замість зірочки, щоб утворилась правильна нерівність? Розглянути всі можливі випадки:

а) 462* < 4623;      б) 7*98 > 7697.

      2. На числовому промені позначте число, яке дорівнює подвоєному зна­ченню виразу (390 : 6) · 2 – 18 · 7.

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
2006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку