Контрольна робота з теми «Звуки мови і звуки мовлення. Склад. Наголос». І варіант. (5 клас)

Про матеріал
Тематична контрольна робота з теми «Звуки мови і звуки мовлення. Склад. Наголос». І варіант. (5 клас).
Перегляд файлу

Тема «Звуки мови і звуки мовлення. Склад. Наголос» (5 клас)

 

Варіант 1

 

1. Визначити рядок, у якому зазначено правильну кількість звуків в укра-

їнській мові.

А 32.

Б 36.

В 38.

Г 31.

 

2. Визначити рядок, у якому зазначено правильну кількість приголос-

них звуків в українській мові.

А 6.

Б 30.

В 36.

Г 32.

 

3. Визначити рядок, у якому в усіх словах наголошений другий склад.

А Свинар, клепати, мозоля.

Б Клішня, надкус, пагін.

В Клубище, наскрізь, недруг.

Г Збірний, перелік, навчання.

 

4. Визначити, у якому рядку в усіх словах приголосні тверді.

А Працювати, улітку, зірочка.

Б Рим, зима, розмова.

В Річка, наскрізь, недруг.

Г Ліфт, стіл, підліток.

 

5. Визначити, у якому рядку в усіх словах слід писати літеру ґ.

А ..уральня, ..уцулка, ..руздь.

Б ..удина, ..рошва, ..ребінь.

В ..аздування, ..анок, ..елготати.

Г ..рунтовий, ..раната, ..рунт.

 

6. Визначити, у словах якого рядка приголосні всі глухі.

А Галас, ключ, краков'як.

Б Шкапа, опис, чаша.

В Стояти, тінь, шелест.

Г Поспіх, груша, пшоно.

 

7. Визначити, у якому рядку всі слова розташовано за алфавітом.

А Канат, Канада, канон, маргарин.

Б Марганець, монтажний, міцність, мотель.

В Обряд, окорок, округлість, омеблювати.

Г Підсліджувати, поголубити, погарчати, погода.

 

8. Визначити, у якому рядку кількість букв відповідає кількості зву-

ків.

А Єдність, щабель.

Б В'ялити, мужність.

В Кольоровий, підкидання.

Г Під'їжджати, навчання.

 

9. Визначити, у якому рядку відображено у фонетичному записі пра-

вильну вимову.

А [л и в а д а], [г а р й а ч к а], [з о з у л' а].

Б [м е д а л'], [з е м л' й а], [г о л у б к а].

В [ с о ' й у з ] , [ б а г а т о ] , [ в е л и ' ч ] .

Г [к р и л а т' і], [щ е б е ч е], [л е м' і ш].

 

10. Визначити, у якому рядку допущено помилки при переносі слів.

 

А Без-виїзний, кіль-це, пташ-ка, по-двір'я.

Б П'я-тсот, дод-ому, ро-зповідає, І. Я.-Франко.

В роз-повідь, десяти-метровий, дзві-нок, різь-бяр.

Г Оповідан-ня, об'-єднати, іс-пит, десяти-кілометровий.

 

11. Установити відповідність між розділами науки про мову і тим, що

вони вивчають.

 

А Фонетика.                     1. Система правил написання слів.

Б Графіка.                         2. Знаки письма.

В Орфоепія.                     3 .Звукова система мови та зміни звукового складу слів у мовному потоці.

Г Орфографія                   4. Правила нормативної літературної вимови.

                                                             

 

docx
Додано
24 вересня 2020
Переглядів
10886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку