Контрольна робота з української мови у 5 класі з теми: "Відомості з синтаксису й пунктуації. Другорядні члени речення."

Про матеріал

Контрольна робота дає можливість перевірити рівень засвоєння теоретичного матеріалу та виявити вміння застосовувати знання на практиці. Робота складається із завдань різних рівнів: тести, практичні вправи та завдання творчого характеру.

Перегляд файлу

 Українська мова

5 клас

Контрольна робота № 3

Відомості з синтаксису й пунктуації. Другорядні члени речення.

Тести

І варіант

Початковий і середній рівень

  1. Як можна встановити смисловий зв'язок між головними і другорядними членами речення?
  2. Додаток відповідає на питання:

    а) непрямих відмінків;

    б) який? чий?

    в) де? куди? як?

3. Другорядні члени речення:

    а) підмет і присудок;

    б) додаток, присудок;

    в) додаток, означення, обставина.

4. Обставина відповідає на питання:

    а) де? коли? куди?

    б) який? чий?

    в) непрямих відмінків.

5. Найчастіше додаток виражається:

    а) прикметником; б) іменником; в) прислівником.

6. Указати речення в якому є означення:

   а) Вітер з гаєм розмовляє, шепче з осокою.

   б) Небо заступили хмари.

   в) Дороги веселі пливуть повз оселі.

7. Означення найчастіше виражається:

    а) прикметником; б) іменником; в) прислівником.

8. У реченні: Степові птахи посивіли від пилюки слово степові є:  

    а) означенням; б) обставиною; в) додатком.

9. Відшукати речення, де є обставина:

    а) Весь степ був переснований сивою пряжею.

    б) Голубина ніч надворі засвітила зорі.

    в) Дівчата підібрали викопані буряки.

10. Обставина найчастіше виражається: 

    а) прислівником; б) іменником; в) прикметником.

11. Записати речення, в якому був би додаток.

12. Записати речення з обставиною.

                                   Достатній рівень

  1. Поширити дані речення другорядними членами.

Птахи відлетіли. Поповзли хмари. Почастішали дощі. Сонце виглядає. Шурхотить листя.

  1. Скласти речення за схемами.
  1. ──   ══  ──  ▪  ──  ▪  ──  ▪
  2. ──  ▪  ──  ▪  ──  ══  ──  ─  ─  ─ ▪
  3. Підкреслити всі члени речення.

Гортає ніч великі срібні книги. Стрункі тополі стиха кивають верховіттям. Твоя краса цвіте в моїх очах. Чудова літня ніч в степах України.

                            Високий рівень

     Написати творчу роботу «Наша мова – барвінкова».

 

Українська мова

5 клас

Контрольна робота № 3

Відомості з синтаксису й пунктуації. Другорядні члени речення.

Тести

ІІ варіант

Початковий і середній рівень

  1. Другорядні члени речення:

а) додаток, присудок;

б) підмет і присудок;

в) додаток, означення, обставина.

  1. Як можна встановити зв'язок між головними і другорядними членами речення?
  2. Означення відповідає на питання:

а) який? чий?

б) непрямих відмінків;

в) як? де? куди?

  1. Найчастіше означення виражається:

    а) прикметником; б) іменником; в) прислівником.

5. Додаток відповідає на питання:

    а) де? куди? звідки?

    б) який? чий?

    в) непрямих відмінків.

6. Обставина найчастіше виражається:

   а) прислівником; б) іменником; в) прикметником.

7. Вказати речення, в якому є додаток:

    а) Хлопці весело розмовляли.

    б) Чорним великим колом заходило сонце.

    в) Я одразу перестав у садку копати.

8. У реченні: Всяка пташка своє гніздо знає слово всяка є:  

    а) додатком; б) підметом; в) означенням.

9. Вказати речення, в якому є означення:

    а) Птахи весело щебетали.

    б) Веселі хлоп'ята розважалися на галявині.

    в) Оленка зірвала ромашку і простягнула подрузі.

10. Додаток найчастіше виражається: 

    а) прикметником; б) прислівником; в) іменником.

11. Записати речення з означенням.

12. Записати речення з обставиною.

Достатній рівень

  1. Поширити дані речення другорядними членами.

Розгулялася буря. Вода прибувала. Дзвонили дзвони. Потемніло небо.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Люди ховалися.

  1. Скласти речення за схемами:
  1.  ~~~  ──  ──  ▪  ──  ▪ ══ ▪
  2. ──  ══  ─  ─  ─  ~~~  ─  ─  ─ ▪
  3. Підкреслити всі члени речення.

На небо виходять чисті вересневі зорі. Дівчинка непомітно спустилася з високого дерева. Сонце сідало десь за лісовими хащами. Яскравий сніп полум'я несподівано засліплює нам очі.

Високий рівень

     Написати творчу роботу «Чаруючі звуки рідної мови».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. aristov arsenii
    Дайте відповідь будь ласка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. aristov arsenii
    Дайте відповідь будь ласка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
8002
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку