Контрольна робота за темою „ДІЄСЛОВО ЯК ЧАСТИНА МОВИ” (частина І) 7 клас

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Дієслово» (І частина) містить завдання різних видів: як тестові, так і вправи на застосування теоретичних знань на практиці, яка дасть змогу оцінити рівень навчальних досягнень семикласників . Контрольна робота розрахована на клас, в якому переважає достатній і середній рівень успішності.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ

„ДІЄСЛОВО ЯК ЧАСТИНА МОВИ”

(частина І)

7 клас, 2020

Тестування

  1. Установіть відповідність між розділами науки про мови і предметом їх вивчення

1. Синтаксис                     А розділові знаки

2.Морфологія                    Б будова речення та словосполучення

3. Пунктуація                    В правильне написання слів

4. Орфографія                   Г значення слів

                                            Д частини мови

 

  1. Установити відповідність між дієсловами та їх формами

       1  інфінітив                      А намальований

2  особова форма             Б малювати

3  Дієприкметник            В намальовано

4  дієприслівник              Г малюватимемо

5 безособова форма         Д малюючи

 

  1. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.

А Охопити, побачити, ішов.
Б Говорити, спати, сміятися.
В Сидіти, наїжачитися, діждалися.
Г Малювала, стежити, махати.

  1. Дієслова доконаного виду подано у рядку:

       а) озброюють, відлітати, соромляться;

   б) визбирують, доручила, поспішила;

   в) виявили, рушили, скажу;

   г) селитися,  зіграти,  розміняти.

 

  1. Дієслова недоконаного виду подано у рядку:

   а) озброюють, відлітати, соромляться;

   б) визбирують, доручила, поспішила;

   в) виявили, рушили, скажу;

   г) селитися,  зіграти,  розміняти.

 

  1. Синтаксичну роль будь-якого члена речення виконує

А неозначена форма дієслова

Б дієвідмінюване дієслово

В дієприкметник

Г дієприслівник

  1. Яку синтаксичну роль виконує  інфінітив  у реченні  Зосталась тільки одна надія: надія вернутись ще раз на Вкраїну (Леся Українка):

   а) означення;       

  б) присудок;     

в) додаток;     

г) обставина.

 

  1. Яку синтаксичну роль виконує  інфінітив  у реченні  Я навмисне прийшов до вас зарані попередити (С.Васильченко):

   а) означення;         

б) присудок;     

в) додаток;     

г) обставина.

 

  1. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю.

1. Кайдаш наказав синам гребти сіно .                  А Підмет

2. Творити –призначення кожного.                        Б Присудок

3.  Учитель почав розповідати.                               В Додаток

4.  Бажання малювати охопило Шевченка             Г Означення

                                                                                   Д Обставина

  1. До незмінних дієслівних форм належать всі, ОКРІМ

А неозначена форма дієслова

Б дієслівна форма на -но, -то

В дієприкметник

Г дієприслівник

  1. Укажіть речення з дієсловом теперішнього часу другої особи множини:

 А) Ще почуєте про нього не раз.          

 Б) Відчуваєте пахощі лугових трав?

 В) Прополете моркву, потім поллєте квіти.  

 Г) Будете читати вголос.

  1. Увідповідніть дієслова з їхніми видо-часовими формами.

1 доконаний вид, майбутній час                       А перерахував

2 недоконаний вид, майбутній час            Б досліджую

3 доконаний вид, минулий час                       В хвилювався

4 недоконаний вид, минулий час               Г малюватимемо

                        Д дочитаю

 

Завдання з кількома відповідями                                                                  

13. Дієсловами доконаного виду є всі слова рядка :

а)  зберігати, ходити,  гарантувати;

б)  гукнути, набрати, почути;

в)  підійти,  перевірити,  прочитати ;

г) сипати,  славити, жовтіти;

д) постояти, створити, спіткнутися.

 

14. Дієсловами недоконаного виду є всі слова рядка :

а)  зберігати, ходити,  гарантувати;

б)  вигукувати, набирати, чути;

в) підійти,  перевірити,  прочитати ;

г) сипати,  славити, жовтіти;

д) стояти, творити, спіткнутися.

15. Поставте дієслова в потрібній формі. Визначте вид і особу і час дієслів

Події в повісті «Захар Беркут» (відбуватися) 1241 року. Тугар Вовк (прибути) з дочкою Мирославою на Тухольщину в Карпати, де князь (подарувати) йому землі. Тугар Вовк (вважати) себе вищим за громаду, і (хотіти) нав’язати нові порядки. Боярин (мріяти) (брати) всю владу у свої руки. Але тухольці (звикнути) (жити) незалежно й (прогнати) його. Тугар Вовк (залишити) загін воїнів (охороняти) свій дім, а сам (поїхати) з Мирославою до монголів. Захар Беркут – знахар, ватажок тухольської громади, (шанувати) традиції й богів, (служити) інтересам народу, (закликатиЇ до єдності та згуртованості в боротьбі з ворогом.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дмитерко Аліна Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. чумак олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
9475
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку