Контрольні роботи з математики 4 клас ІІ семестр

Про матеріал

Контрольні роботи з математики 4 клас ІІ семестр

Мета: перевірити рівень знань учнів за вивченими темами; розвивати уважність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зведений перелік тематичних перевірних робіт,

які проводять в 1-4 класах з математики

Вид перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Тематична контрольна робота

4

3

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

 

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація

1

Загальна кількість перевірок за семестр

4

5

 

Вимоги до формування змісту і оцінювання

комбінованої контрольної роботи для 3-4 класів

 

з/п

Види завдань

Кількість

завдань

Кількість балів

 за кожне правильно виконане завдання

Максимальна

Кількість

балів

1.

Задача

1

3 бали*

3 бали

2.

Завдання на перевірку обчислювальних умінь і навичок

3

1 бал

3 бали

3.

Завдання пов’язані величинами

1

1 бал

1 бали

4.

Завдання на розв’язання рівнянь, буквених виразів

1

1 бал

1 бали

5.

Геометричний матеріал

1

2 бали**

2 бали

6.

Творче завдання або завдання з логічним навантаженням

1

2 бали

2 бали

Разом

8

-

12 балів

Вимоги до формування змісту і оцінювання

тестової контрольної роботи в 3-4 класах

з/п

Види завдань

Кількість

завдань

Кількість балів

за кожне

правильно

виконане

завдання

Максимальна

 кількість

балів

1.

Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів

3

1 бал

3 бали

2.

Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

2

2 бали*

4 бали

3.

Завдання відкритого типу з короткою відповіддю

1

2 бали*

2 бали

4.

Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю (задача)

1

3 бали**

3 бали

Разом

7

-

12 балів

 

 

 

 

Комбінована контрольна робота № 1

Повторення вивченого  у 3 класі.

Варіант 1

  1. Задача

З першої ділянки зібрали 240 кг картоплі, а з другої — у 2 рази менше.

Всю картоплю розклали в 6 однакових мішків. Скільки кілограмів

картоплі в кожному мішку?

  1. Обчислити письмово

128 х 5;           678 : 3;       23 х 45.

  1. Виконати обчислення

2см – 2 мм =

  1. Рівняння

С х 2 = 140

  1. Накресли відрізок КМ завдовжки 12см. Познач на ньому точку О, щоб відрізок

КО становив    відрізка КМ.                                                                                                 

Додаткове завдання

  1. Задача

Один менший автобус вміщує 30 пасажирів, а більший — 40. Скільки потрібно менших автобусів, щоб розмістити стільки пасажирів, скільки їх вміщують 6 більших автобусів?

Варіант 2

 

  1. Задача

З першої ділянки зібрали 120 кг яблук, а з другої в 4 рази більше.

Всі яблука поклали в 30 однакових ящиків. Скільки кілограмів яблук в

кожному ящику?

  1. Обчислити письмово

245 х 4;   875 : 5;       21 х 39

  1. Виконати обчислення

1 дм : 5см =

  1. Рівняння

В: 2 = 140

  1. Накресли відрізок СМ завдовжки 120мм. Познач на ньому точку О так,

 щоб відрізок СО становив відрізка СМ.

Додаткове завдання

  1. Задача

          Один менший автобус вміщує 30 пасажирів, а більший — 40. Скільки

          потрібно менших автобусів, щоб розмістити стільки пасажирів, скільки їх

          вміщують 6 більших автобусів?

 

 

 

 

 

Тестова контрольна робота № 2

Тема. Нумерація багатоцифрових чисел

Варіант1

  1.          Задача

З пришкільної ділянки зібрали 84 кг овочів.  Капусти було 14 кг, морква становила     частину всіх овочів, а решта – картопля. Скільки картоплі зібрали з пришкільної

ділянки?

  1.          Познач число, яке є значенням виразу  80 000 + 3000 +9

А  8 309                         Б  80 309                             В  83 009

  1.          Вибери і познач число, яке містить 764 одиниці другого класу і 380 одиниць першого класу

А  380 764                    Б  764 380                           В  38 764

  1.          Вибери й познач число, що є розв’язком рівняння  х : 6 = 120

А  20                             Б   720                                 В  2

  1.          Покажи стрілочкою значення кожного виразу.

263 + 5000 : 100                       ● 2607

26 х 100 + 7                              ● 163

263 – 700 : 7                            ● 313 

  1.          Запиши  величини в порядку зростання

273см ;   275м,     77дм

  1.          Запиши два числа, які розв’язкоми  нерівності   600 : с < 100

             с =

             с =

 

 

Варіант2

  1. Задача

Навесні у парку посадили 104 дерева. 39 дерев були липи,  всіх дерев – клени, решта – каштани. Скільки каштанів висадили в парку?

      2.Познач число, яке є значенням виразу 50 000 + 800 + 90

А  50 809                      Б  50 890                     В  58 090

  1. Вибери і познач число, яке містить 532 одиниці другого класу і 380 одиниць першого класу

А  380 532                   Б  53 280                     В  532 380

  1. Вибери й познач число, що є розв’язком рівняння        х : 3 = 240

А  144                          Б   720                         В  8

  1. Покажи стрілочкою значення кожного виразу.

590 + 510 : 10                           539

  1.       + 510 х 10  ●                   ●  641

           590 – 510 : 10                          ● 5690

  1. Запиши  величини в порядку спадання

345см;    348м;      48дм     

  1. Запиши два числа, які є  розв’язком  нерівності            800 : а < 100

а =

а =

 

Комбінована контрольна робота № 3

Варіант 1

 

  1. Розв”яжи задачу

За три місяці завод випустив 5 703 автомобілі. Скільки автомобілів випустив

завод окремо за кожний місяць, якщо за перший і другий місяці він випустив

2 894 автомобілі, а за другий і третій місяці – 3 096 автомобілів?

  1. Виконай обчислення письмово

102 457 – 8 673

  1. Розв”яжи приклад і зроби перевірку

15348 + 6 456

  1. Обчисли вираз

100 009 + 99 307 + 4 300

  1. Виконай перетворення

             483см=_____дм_____см

  1. Знайди значення с, щоб нерівність 4200 х с = 8400 стала істинною.
  2. Розв”яжи задачу

Периметр трикутника становить 15см2мм. Довжина однієї сторони

4см5мм, другої – 3см 7мм. Знайди довжину третьої сторони.

  1. Визначте закономірність та запишіть ще три числа.

998; 897; 796; ...; ...; … .

 

Варіант 2

 

  1. Розв”яжи задачу

У трьох цистернах було 11 650 л олії. У першій і другій цистернах було

             6 920л, у другій і третій – 7 040л. Скільки літрів олії було у другій цистерні?

  1. Виконай обчислення письмово

105 609 – 87 067

  1. Розв”яжи приклад і зроби перевірку

28348 + 6 456

  1. Обчисли вираз

200 009 + 77 307 + 5 300

  1. Виконай перетворення

22 кг 36 г = _________ г

  1. Знайди значення  а, щоб нерівність 3200 х а = 9600 стала істинною.
  2. Розв”яжи задачу

Периметр трикутника становить 17см5мм. Довжина однієї сторони 5см5мм, другої – 9см 7мм. Знайди довжину третьої сторони.

  1. Визначте закономірність та запишіть ще три числа.

 

998; 897; 796; ...; ...; …  .

 

 

 

 

 

 

 

Тестова контрольна робота №4

Варіант 1

  1. Яке з чисел найбільше?

А 209 456         Б 209 450             В 294 056

  1. числа 144 доорівнює

А 13           Б 18           В 23

  1. Яке число є добутком чисел 406 і 30?

А 1280          Б 12 180          В 121 800

  1. Визнач порядок дій і розв’яжи вираз

8100 – (132 ∙ 4 +452)

  1. Встанови відповідність за допомогою стрілок

          5км 600м – 3км 800м               4200м

        2км 700м + 1км 500м              2970м

        6км 30м – 3км 60м                  1800м

  1. Дай коротку відповідь

Автомобіль виїхав із села о 8год 30хв ранку і приїхав у місто 0 14год 20хв того ж дня. Скільки часу перебував автомобіль у дорозі?

  1. Задача

Відстань між двома пристанями – 204 км. Катер долає її за 6 годин. За скільки годин пройде цю відстань буксир, якщо його швидкість на 22 км/год менша, ніж швидкість катера?

Варіант 2

  1. Яке з чисел найбільше?

              А 540 890        Б 540 896               В  54 896

  1. числа 154 дорівнює …

А 12                   Б 18         В 22

  1. Яке число є добутком чисел 509 і 20?

А 1180          Б 10 180          В 101 800

  1. Визнач порядок дій і розв’яжи вираз

8100  - (124∙ 3 + 528)

    5. Встанови відповідність за допомогою стрілок

           2кг – 440г         1800г

       18кг 470г + 6кг 600г            25070г

         5кг 600г – 3кг 800г               1560г

        6. Дай коротку відповідь

         У  вихідний день Борис із родиною о 9год 40хв ранку   прийшли в зоопарк і провели там 4год 30хв. О котрій  годині родина вирушила додому?

  1. Задача

По шосе автомобіль проїхав 204 км за 3 години, а ґрунтовою дорогою цю саму відстань  – за 6 години. На скільки км швидкість автомобіля по шосе була більшою, ніж ґрунтовою дорогою?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Болбот Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чемерис Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Посохова Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 березня 2018
Переглядів
64123
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку