КТП "Я досліджую світ" 1 клас, для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку

Про матеріал

Календарно тематичне планування "ЯДС" 1 клас для дітей з особливими освітніми потребами, складене на основі

типової освітньої програми (Наказ міністерства освіти і науки України

м. Київ Від 26 липня 2018 р.

№ 816

Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями)

Перегляд файлу

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор школи ______________О. С. Кушнерик

«_______»_____________ 2018р.

 

 

Календарний план

з інтегрованого курсу:

«Я досліджую світ»

для 1 – А класу

на 2018-2019 н. р.

 

Вчитель: Добровольська С.С.

 

№ з/п

Зміст програмового матеріалу

К-ть

Годин

Дата

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

 

 

 

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

 

 

 

 

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

 

ЗМІСТОВА ЛІНІЯ «ЛЮДИНА»

Людина – частина природи і суспільства

 

 

Власне ім’я та прізвище

 

Імя матері, батька, найближчих родичів

 

Ознайомлення з тілом людини та його будовою

 

 

 Органи чуття

 

 

Турбота про органи тіла, гігієнічні навички

 

 

 

Склад родини

 

 

Культура родинних стосунків

 

 

Квартира (дім): назва та призначення домашніх приміщень

 

 

Предмети побуту, меблі

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми

ЗМІСТОВА ЛІНІЯ «ЛЮДИНА В СУСПІЛЬСТВІ»

 

Батьківщина: назва країни

 

 

Державні символи: прапор, герб, гімн

 

 

Місце проживання

 

 

Безпечна поведінка вдома і на вулиці

 

 

 

Школа. Відомості про школу

 

 

Відомості про професії людей, які працюють в школі

 

 

Призначення шкільних приміщень

 

 

 

Правила поведінки у школі

 

 

 

Правила товаришування

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми

ЗМІСТОВА ЛІНІЯ «ЛЮДИНА І ПРИРОДА»

 

Що належить до природи

 

 

Жива і нежива природа

 

 

Сонце і його вплив на живу і неживу природу

 

 Пори року

 

 

 

Уявлення про погоду

 

 

Погодні явища, їх назви

 

 

Спостереження за рослинами

 

 

 Спостереження за тваринами

 

 

Спостереження за діяльністю людей у різні пори року

 

Охорона і збереження природи

 

 

Систематизація і узагальнення знань учнів за рік

33

3

 

 

2

 

2

 

4

 

 

 

3

 

 

4

 

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

 

 

3

 

 

2

 

33

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

 

 

3

 

 

4

 

 

 

4

 

 

 

4

 

 

 

4

 

 

 

1

 

 

32

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

1

 

 

03.09.18

05.09.18

06.09.18

10.09.18

12.09.18

13.09.18

17.09.18

19.09.18

20.09.18

24.09.18

26.09.18

27.09.18

01.10.18

03.10.18

04.10.18

08.10.18

10.10.18

11.10.18

17.10.18

18.10.18

22.10.18

24.10.18

25.10.18

05.11.18

07.11.18

08.11.18

12.11.18

14.11.18

15.11.18

19.11.18

21.11.18

22.11.18

26.11.18

 

 

 

28.11.18

29.11.18

03.12.18

05.12.18

06.12.18

10.12.18

12.12.18

13.12.18

17.12.18

19.12.18

20.12.18

24.12.18

26.11.18

27.12.18

14.01.19

16.01.19

17.01.19

21.01.19

23.01.19

24.01.19

28.01.19

30.01.19

31.01.19

04.02.19

06.02.19

07.02.19

11.02.19

13.02.19

14.02.19

18.02.19

20.02.19

21.02.19

25.02.19

 

 

 

 

27.02.19

28.02.19

04.03.19

06.03.19

07.03.19

11.03.19

13.03.19

14.03.19

01.04.19

03.04.19

04.04.19

08.04.19

10.04.19

11.04.19

15.04.19

17.04.19

18.04.19

22.04.19

24.04.19

25.04.19

02.05.19

06.05.19

08.05.19

13.05.19

15.05.19

16.05.19

20.05.19

22.05.19

23.05.19

27.05.19

29.05.19

30.05.19

 

«ПОГОДЖЕНО»

Завуч школи ___________Д.І. Фурман

«_______»_____________ 2018р.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
8 вересня 2021
Переглядів
3293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку