Леся Українка на зеленому горбичку

Про матеріал
Тема: Леся Українка. На зеленому горбочку . Мета: Розширити знання учнів про життя і творчість Лесі Українки. Формувати вміння відчувати емоційний зміст поезії, зв’язно висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас учнів, викликати захоплення великою силою волі української поетеси, виховувати любов до художнього слова. Підручник: Українська мова та читання: підруч. для 3 кл. з навчанням російською мовою закл. загал, серед, освіти (у 2-х частинах, з аудіосупроводом) : Ч. 2. / А. А. Ємець, О. М. Коваленко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. С.81-83. Обладнання: мікрофон.
Перегляд файлу

Конспект уроку літературного читання

Клас 3

Тема: Леся Українка. На зеленому горбочку .

Мета: Розширити  знання учнів про життя і творчість Лесі Українки.              

Формувати вміння відчувати  емоційний зміст поезії, зв’язно висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас учнів, викликати захоплення великою силою волі української поетеси, виховувати любов до художнього слова.

Підручник: Українська мова та читання: підруч. для 3 кл. з навчанням російською мовою закл. загал, серед, освіти (у 2-х частинах, з аудіосупроводом) : Ч. 2. / А. А. Ємець, О. М. Коваленко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. С.81-83.

Обладнання: мікрофон.

Літературна складова уроку:

  1. Леся Українка народилася в невеликому містечку на Волині у дворянській родині. Зростала Леся у великій дружній сім'ї, у неї було троє сестер і двоє братів. Найбільше вона товаришувала з братом Михайлом. Вони завжди були нерозлучними, тому їх жартівливо називали спільним прізвиськом — Мишолосіє. Леся рано навчилася читати і дуже любила книжки. У 9 років вона написала свій перший вірш.».
  2. Вірш Лесі Ураїнки «На зеленому горбичку»
  3. Приклади творів подібно тематики інших дитячих письменників, бажано того ж часового періоду

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

Ось дзвінок сигнал подав —

До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо,

А урок свій починаймо

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Мікрофон
  • Діти , давайте згадаємо яку тему ми з вами вивчаємо? ( Твори відомих українських письменників, давніх часів)
  • З творами яких письменників ми вже познайомились? ( Тарас Шевченко, Іван Франко)
  • Згадайте що таке вірш?
  • Згадайте що таке казка?

ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми з вами продовжимо знайомитись з творами українських письменників.
  • Отож, тема нашого сьогоднішнього уроку: Леся Ураїнка «На зеленому горбичку»

V.Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

1. Бліц опитування.

- Чи відоме вамі ім'я цієї письменниці?

-  Які твори Лесі Українки ви знаєте?

- Що ви вже знаєте про цю письменницю?

2. Робота над темою уроку.

- Відкрийте підручники на с. 82  давайте ознайомимося з біографією письменниці?

-  Тепер відкладіть всі зайві речі, зосередьтесь, заплющте очі    і уважно слухайте , а прочитаю вам вірш.

- Які почуття викликає у вас  цей твір?

-  Які картини виникли у вашій уяві під час читання вірша?

 - Які фарби потрібні, щоб відтворити картини в кольорі?

- Знайдіть у вірші та прочитай, з чим порівнює авторка хатинку, сонце.

-  Знайдіть  і прочитайте слова з пестливим значенням .

 - Дуже добре, молодці!

- А тепер давайте зробимо фізкультхвилинку.

3. Фізкульхвилинка

Я навшпиньки зараз стану,

 Собі книжечку дістану. підіймаємося навшпиньки, тягнемося руками вгору Буду книжечку гортати

Та малюнки розглядати. імітуємо обережне перегортання сторінок книжки

А на них живуть чудові

 Персонажі всі казкові. ритмічно похитуємо головою з боку в бік, підперши щоки долонями

Вовчик, Зайчик, Їжачок, почергово загинаємо пальці на руках на назву кожного казкового персонажа один пальчик або зображаємо їх характерними рухами Рак, Солом’яний бичок, Колобок, Сірко, Жар-птиця, Мишка, Півник і Лисиця.

4. Виразне читання вірша у парах.

5. Робота з ілюстрацією.

 - Що зобразив художник на картині?

 - Які фарби він використав?

 - Який настрій навіює картина?

VI. Підсумок уроку

Вправа «Незакінчене речення»

  • Сьогодні на уроці я дізнвся/дізналася…
  • Найбільше мені сподобалось…

Вербальне оцінювання кожного із учнів.

VII. Домашнє завдання з коментарем.

Вивчіть вірш « На зеленому горбочку», с. 82

 

 

docx
Додано
6 серпня 2022
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку